Reply on: Sommelier #60784:
hej, hlavne v opacnom smere uplne idealny, pri pravidelnosti MHD si mozes fakt naplanovat to aby si minimalne cakal pri prestupe kdesi na okraji mesta na spoj ktory chodi 1x za hodinu (aj to v popoludnajsej spicke) a pritom ti nezdrhol; ked chodil na asmn, vedel presne za ako dlho to tam po vlastnych preslape (a dokedy mozme napriklad chlastat spolu kofolu )a zo vzdialenosti z ktorej cestoval mam dojem ze rozdiel v cene na okraj BA a na ASMN bud nebol alebo bol mensi ako 14 Sk (cena zakladneho listku na MHD); nehovoriac o pohodli (a aj ja uz dnes cestujem MHD z dolnych honov do petrzalky a nazad minimalne a preferujem dopravu autom, aj ked to je urcite drahsie...)
tomas1
1. "logickýn dovodom su prijmy DPB"
- ako S499.. píše - preplňovanie MHD prímestskými cestujúcimi by znamenalo možno ešte väčšiu stratu pre DPB (lebo by bolo treba navýšiť kapacitu ?), alebo odliv cestujúcich do áut.
2. "Zopakujem sa, nech skusia vsetci zaparkovat..."
- podľa mňa takýmto teroristickým prístupom sa dopravná politika nerobí.
3. NDS - "niekto zajtra zlozí na stol 100 miliard"
- nepotrebujem 100 miliárd, ja píšem o NDS ako električke so súčasnými radiálami, ktorá by bola v rámci možností preferovaná. Veľmi dobre si uvedomujem na čo máme, nemal som na mysli metro!
4. "Ja viem, že socialisti idu ovladnut Europu,"
- nenadávaj mi, ja mám práveže opačné zmýšľanie.
Keď už píšeš o Pezinku, tak pri existencii IDS by z juhovýchodného podhoria M. Karpát by ani veľmi smradobusy chodiť nemuseli, tam by sa dali pekne nahradiť železnicou. Ľudia z Modry a pod. by v termináli v Pezinku naskočili na vlak s 15 - 20min. intervalom a hotovo, a to sa dá realizovať v podstate hneď len treba sa v dikusnom klube BID dohodnúť.