A to su ake problemy? sak pokial viem, tak jediny problem bol s tym, ze chceli rozsirit Karlovesku, ale tusim tam bude stat LIDL, or daco take je v plane.
Malic, Ike, intony.sk a spol.: S tou otočky sa vyskytli isté problémy netechnického charakteru, ktoré spôsobili, že buď sa celá trať aj s otočkou postaví o dosť neskôr, alebo sa postaví trať hneď a otočka neskôr. To je celá veda. Pri Mlynskej doline sa vyskytli tiež problémy, ktoré spôsobili, že buď sa nepostaví vôbec ani tunel, alebo sa postaví tunel a na mlynskej nebudú trolejbusy.. Ale viaceré zdroje sa líšia a niektoré zdroje tvrdia, že trať na Mlynskej v budúcnosti byť môže aj tak, čo by bolo len dobré. A Patrónka už mohla byť rekonštruovaná tiež, ale pre podobné problémy sa to neuskutočnilo.
Ad DD trat: Osobne som cakal, ze sa zatrolejuje cela, sak urobit jednu pototo krizovatku pri Riviere aj s trolejmi urcite neni nic narocne a zvladlo by sa to. Ale (ne)kompetentni to asi vidia inak.
Nechapem, preco by sme mali tlacit troliky okolo intrakov, sak to nema ani hlavu ani patu, metro je nonsens, tak zmenme konecne nezmyselne uzemne plany a zacnime stavat realne projekty.
Tomu málo kto chápe... Tu keď sa niečo plánuje vyzera to zo začiatku dobre, potom to je na figu...
- trolejbus na DD, všetci si mysleli, že to bude kompletná trať, ale nebude kompletná, bo niekto nemá kopletnú hlavu.
- idú sa kupovať busy, všetci sa tešia, že klbáky a zrazu sú z toho 15m solparisy.
- električka do Petržaky, každý je v tom, že menej zastávok, mimoúrovňové križovania a zrazu Bosákova úrovňová, + zast. Einsteinova.
- preferencia, človek má pocit, že končne sa zrýchlia električky, ale v reále je efekt opačný...
?
No ved prave.Najskor to mali byt "duobusy" len preto,aby sa mali ako dostat z Hrobonovej na DDtrat.Teraz sa im zda pridrahe,zatrolejovat konecnu Molecova,lebo ved nafta je asi lacnejsia.......?Takisto stale zapinat a vypinat dieselagregat a manipulovat hore dole s palicami je zrejme sposob,ako sprijemnit vodicom sichtu a zvysit standard ich zamestnania...Ale myslim,ze na tuto temu ste tu toho uz povedali dost...Takisto aj L32 bude musiet zrejme ostat zachovana,lebo tych sest 25 tr je pre cele DD zalostne malo. Ale ak zrusia aj 32-ku,tak potom sa uz nebude dat hovorit o zlepseni dopravy na DD.
:D:D:D:D ta predstava... no dobre... nemyslel som tak.... ved si pozri ako vyzeraju napr. vlakove nastupistia v svajciarsku...
inak uznavam, ze niektore napady su fakt super a krasne, a podla mna, keby bol chtič, tak aj realizovatelne....
naozaj sa mi zastavuje rozum nad ty, ze na molecovej stavaju obratisko, ktore bude takmer vedla trolejbusovej trate, ale bude nezatrolejovane...
inak, otazocka... Duobusy maju nahradit 33 alebo 32?
lebo neviem ci som to pochopil dobre... ale pochopil som to tak ze 32 chcu zrusit a na 33 budu behat duobusy... a duobusy len kvoli obratisku.... vyvedte ma z omylu
Blbé je najmä to, že pri plánovaní dopravy na magistráte sa držia návrhu územného plánu zubami nechtami tým spôsobom, že kam nie je trať nakreslená trolejbusová trať v návrhu ÚP, tam ani nemôže ísť, veď by to bolo predsa niečo nekoncepčné ... ? Čiže ak je raz navrhované napojenie Dlhých Dielov po trase Jančova - Tichá - Slávičie údolie - Staré grunty - Svrčia (resp. popri nej) - Molecova, tak musí ísť tade a basta! Nejaké iné spojenie neprichádza do úvahy a nemôže sa z neho postaviť ani meter (zrejme preto nebude na Riviére zatrolejované obratisko). Pritom vyššie popísaná trasa nemá bez stanice metra v Mlynskej doline vôbec žiadny význam a prvá etapa metra linky A do Karlovej Vsi je veľmi vzdialená budúcnosť (ak je to vôbec budúcnosť a nie len plán, ktorý sa nikdy neuskutoční).
Re #59867: Predstavil som si náhradu jednej betónovej zastávky na Patrónke 10 kusmi JCd3k0 ... to by bol pohľad Každopádne, zmena by sa hodila - ja by som skôr prijal celkovú prestavbu Patrónky pri výstavbe električkovej rýchlodrážnej radiály Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravka ... ale to bohužiaľ úplné sci-fi.
no, to teda fakt mohli... to ma sklamali... ved skor ci neskor sa ta dlhacova trat spoji s centralnou... a kde inde ako cez Mlynsku Dolinu? To tam potom zas budu uzavierky a tak, ked tam nakoniec tie droty predsalen budu davat...
A rekonstrukcia Patronky? neviem ako je to s tunelom Sitina,dakte sa spomina, ze v roku 2006 ma byt skusbne otvoreny... to znamena ze tam budu provizorne vjazdy a moze tam chodit tranzitna doprava... Ak toto bude v lete, znacne sa odbremeni doprava... Patronka je v takom stave, ze v klude by som jeden smer uzavrel a kompletne prerobil... to by sa spravilo podla mna za 3 tyzdne... Taktiez by som v koncepcii ratal s vybudovanim trolikovej trate, obojsmernej, aj k tescu Lamach a tiez s nejakou rekonstrukciou tej otrasnej Patronky /tie sede betonove opachy/... JCDecaux by to mohli dat dokopy...
Operujem na prešovskej časti imhd no MHD v BA mi nie je cudzia.
Zaujímal by ma kabriolet 2141, nemá niekto fotku v akom je stave? Zatiaľ som z neho videl iba toľko čo je na fotke TAMu 3709.
p.s. ja osobne vidim tiez chybu v tom, ze tento krok mesto nezosuladilo uz pri stavbe tejto dialnicnej stavby.
ale to by sme asi chceli moc od tych magov na meste aby nebodaj aj rozmyslali dalej ako po zajtrajsi obed aky si maju vypisat listok do jedalne, alebo nebodaj taky nehoraznost aby s niekym spolupracovali, ze ano ..
navyse sa po dokonceni tunela sitina a sprovozneni tohto useku planuje komplexna rekonstrukcia celej patronky, takze keby moc chceli tak to problem nie je.
lebo ta rekonstrukcia nebude lacna. kazdopadne predpripravit by to mohli urcite.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila
navyse sa po dokonceni tunela sitina a sprovozneni tohto useku planuje komplexna rekonstrukcia celej patronky, takze keby moc chceli tak to problem nie je.
lebo ta rekonstrukcia nebude lacna. kazdopadne predpripravit by to mohli urcite.