Reply on: fobust #56186:
no vidis, ja tu na tomto fore od zaciatku chcem presadit v bratislave U6 a som za to ukamenovany ako metrofil ? na U6 tiez jazdili najprv klasicke elektricky a aj stale z istej casti jazdia (dokonca tie stare), ale teraz tam gro jazdia velmi pohodlne nizkopodlazne siroke supravy.
Re #56191 Andy: s pristupom magistratu to aj snom zostane
Re #56189 tr3mp: presne, docasna prekladka je riesenie. pekne to funguje vo viedni. tam to bezne pouzivaju ci uz pri vystavbe S7/CAT a preklade elektricky 18 pri st. marx, alebo teraz pri vystavbe/predlzeni U2 a elektricky D pri schottentori/schottenringu. alebo aj oprave trate pre 49 a takych prikladov je vo viedni neurekom.
aj ked, hm sa nad tym zamyslim, tak ta docasna prekladka trate je vyssej kvality ako hociktora trat v BA ☺ ci skor ?
ale celkovo radialy by az taky problem nebol, vo viedni vedia presny cestovny poriadok zarucit aj na tratiach ktore idu v telese cesty, len v BA je to problem ...
mno skratka BA bude mat len dalsiu radialu, co je skoda, aspon od safka po kemenne to mohli zakopat, lebo teraz by tam bol podstate mensi problem ako to bude ked bude petrzalska radiala uz stat ..
Sommelier
velmi rad Ta vyvediem z akehokolvek metrofilneho omylu, ktory ako si myslis je niekde vo mne ukotveny.
Vies velmi dobre, ze rozvoj elektrickovej dopravy je nevhodny, nepostacujuci a neriesi situaciu.
Som clovek, ktory hladi dopredu a viem, ze pokial sa nebudu planovat dopravne cesty pre vsetko (od babky, ktora cestuje na Mileticku po kamion so sardinkami zo Sicilie), tak sa bude len a len pokracovat v defloracii mesta. Som urbanista a realista. A EU a jej peniaze je pojem, ktory neexistuje. Nie su to peniaze od niekoho niekomu. Su to peniaze so zaujmom a s ohladom na nieco.