Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #55799:

velmi rad Ta vyvediem z akehokolvek metrofilneho omylu, ktory ako si myslis je niekde vo mne ukotveny.
Vies velmi dobre, ze rozvoj elektrickovej dopravy je nevhodny, nepostacujuci a neriesi situaciu.
Som clovek, ktory hladi dopredu a viem, ze pokial sa nebudu planovat dopravne cesty pre vsetko (od babky, ktora cestuje na Mileticku po kamion so sardinkami zo Sicilie), tak sa bude len a len pokracovat v defloracii mesta. Som urbanista a realista. A EU a jej peniaze je pojem, ktory neexistuje. Nie su to peniaze od niekoho niekomu. Su to peniaze so zaujmom a s ohladom na nieco.
Reply on: aquila #56182:

Niečo na spôsob U6 si predstavujem aj ja. So súpravami T3Waňa+T3P(+T3P prípadne). Spraviť mimoúrovňové križovania na existujúcich radiálach tiež nevidím ako problém. Čo bráni mimoúrovňovému križovaniu (električkový podjazd) Račišmýta, križovatky pri Zváračáku, Žel. st. Vinohrady (tam cestný podjazd)? Súčasné trate sa dajú oddeliť od IAD v miestach kde je absolútna preferencia nemožná. Molecova, Damborského, Alexyho - všade tramvaje pod zem. A bolo by to aj lacné, stačí vykopať jamu, prekryť ju a je to. Netreba žiadne hlboké razené stavby pre metro. Na takúto trať nie je problém inštalovať zabezpečovačku. CMO samozrejme podpovrchovo, najmä nové trate, z existujúcich by som určite zakopal časť nábrežia. Pri Nám. Ľ. Štúra by bu tramvaj pola podzemou, razeným tunelom by šla čo najpriamejšie na Kamenné námstie, kde by bol prestupný terminál. Na Špitálskej by tramvae vyšli na povch. V budúcnosti, ale až keď sa spravia radiály, zakopať aj Špitálsku a Krížnu až po Trnavské mýto, kde by tram už bola v podzemí. Odbočka na Vazovovu by sa zakopala čiastočne tiež. Ono sa súčasná tramvaj premení na akési kvázipseudometro. ?
Reply on: E499.3056 #56174:
Jediný, kto delí na stránky si ty...
Reply on: fobust #56180:

.....ze snazime. ?
Reply on: Spectre #56177:
Čo takto Rakúsko, Švajčiarsko, Nemecko, prípadne západný Balkán či Žabožrútsko?Inak, keďže u nás ani pseudoduobusy zn. TFS nebudú mať EČV, neviem, neviem, čo povie Dráhový úrad na jazdenie mimo drôty...
Reply on: fobust #56180:
tak to by uz bola plus minus demagogia 😉 kedze take nieco ako U6 v BA najblizsich 50 rokoch nebude ...

maximalne co mohli vo W natocit o co sa BA snazi je elektickovy tunel. to je maximum co sa s pristupom magistratu da dosiahnut tak do roku 2020-2025 🙂

ale od U6 to bude mat hooooooodne daleko 🙂 U6 by som si aj ja rad predstavil v BA, ale za to sa tu kamenuje a oznacuje ako metrofil ?
Reply on: fobust #56178:
No možno by kvôli tým iným buzerantom aspoň nebola cena prvého kusu daného vozidla v republike navýšená o 20 miliónov za homologizáciu...
Reply on: E499.3056 #56174:

Mohli natočiť linku metra U6. A vlastne povedať, že o niečo takéto sa Bratislava snaží. Teda dúfam!
Reply on: Red-Hawko #56159:
Pekný článok. Avšak na to aby mal ešte vyššiu hodnotu by tam mohlo byť:
-metodika merania aspoň z rýchlika, kedy sa meralo, špička sedlo, ktoré dni, vzorka
-citácia názoru vodičov
-ešte by to možno chcelo aspoň taký zbežný (ak sa dá) prepočet tých rozbehov, koľko je to na celú riadiálu, koľko by to mohlo byť keby to fungovalo (ideálne porovnať s nejakým iným mestom kde to šlape z ich štúdie o účinnosti). a koľko to stojí takto a koľko by to stálo keby to šlapalo.
Reply on: BigMac #56171:

Budú ťa zasa buzerovať buzeranty z iných orgánov. To máš tak jedno.... 🙂 Aj keď, možno by tie iné buzeranty neboli až také blbé... ?
Reply on: BigMac #56171:
Nevšimol som si vo svojom blízkom okolí civilizovanú krajinu 🙂
Reply on: Emo #56172:
Samozrejme že je to otázka údržby, lenže keby bola údržba, tak by tie vozy nevyzerali tak ako vyzerajú. Pochybujem, že nové vozidlá zlepšia morálku dielenských pracovníkov. Hádam jediná výhoda vyplýva z toho, že duobusy nebudú v smradobusovej vozovni a v smradobusových dieľňach, takže nezažijú "best of" DPB.
Reply on: Andy #56168:
Keď dôjdu argumenty, tak začneš spomínať gumovrak, avšak ten narozdiel od vozidiel socky nie je na prepravu vlčákov, ale na hranie a to je trochu rozdiel 🙂
Pekna reportaz bola v dnesnych Crepinach v TV JOJ, ale zdala sa mi tak malo prikorenena. Chcelo by to ohlasy vodicov, substratu, podniku a najma priaznivcov MHD (nedelte prosim vas na stranky!). Boli tam spomenute vyjadrenia architektov. Dufam, ze Crepiny uz budu zajtra verejne dostupne vo videoarchive vyssie menovanej televizie... 🙂
Reply on: Peon #56170:
Plus sa potom nahradí 49 trolom, myslím, že je na túto trolejovú 49 vyhradené č. 211.
Reply on: Spectre #56163:
"Veď uvidíme čo vznikne z tejto kombinácie žabožrútov a zlatých českých ručičiek tak o 10 rokov."

To je otázka údržby, nie samotného typu trolejbusu. Mne sa náhodou páči ☺ škoda, že ich bude len 6 kusov.
Reply on: Spectre #56160:
v civilzovaných krajinách je trolejbus cestným vozidlom a preto má diery na špz, resp. tabuľku s ečv. má to minimálne jednu, za to však ohromnú výhodu: nebuzerujú ťa buzeranti a buzeranty (-y=množné neživotné) z dráhového úradu.
Reply on: Mike #56165:
To je dobrý nápad, trať na DD by nebola úplne závislá len od tých duobusov.

Ja však za omnoho dôležitejšie považujem vybudovanie trolejovej trate na Patrónke aj v smere na Kramáre, aby tadiaľ mohla premávať 212-ka. To sa už niekoľko rokov sľubuje, neviete, má to ešte ďaleko do realizácie?
Reply on: Spectre #56164:
Povedz mi, aký typ trolejbusu by sa ti páčil. Keď sme pred dvoma rokmi cestovali tým rýchlikom z Ostravy, tak si celú cestu kreslil znetvorených jazvečíkov s dvoma vodítkami, takže Solaris asi nechceš. Čo teda chceš?
Reply on: Spectre #56167:
Však máš gumovrak.. 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.