Čo takto Rakúsko, Švajčiarsko, Nemecko, prípadne západný Balkán či Žabožrútsko?Inak, keďže u nás ani pseudoduobusy zn. TFS nebudú mať EČV, neviem, neviem, čo povie Dráhový úrad na jazdenie mimo drôty...
Pekný článok. Avšak na to aby mal ešte vyššiu hodnotu by tam mohlo byť:
-metodika merania aspoň z rýchlika, kedy sa meralo, špička sedlo, ktoré dni, vzorka
-citácia názoru vodičov
-ešte by to možno chcelo aspoň taký zbežný (ak sa dá) prepočet tých rozbehov, koľko je to na celú riadiálu, koľko by to mohlo byť keby to fungovalo (ideálne porovnať s nejakým iným mestom kde to šlape z ich štúdie o účinnosti). a koľko to stojí takto a koľko by to stálo keby to šlapalo.
Samozrejme že je to otázka údržby, lenže keby bola údržba, tak by tie vozy nevyzerali tak ako vyzerajú. Pochybujem, že nové vozidlá zlepšia morálku dielenských pracovníkov. Hádam jediná výhoda vyplýva z toho, že duobusy nebudú v smradobusovej vozovni a v smradobusových dieľňach, takže nezažijú "best of" DPB.
Keď dôjdu argumenty, tak začneš spomínať gumovrak, avšak ten narozdiel od vozidiel socky nie je na prepravu vlčákov, ale na hranie a to je trochu rozdiel
Pekna reportaz bola v dnesnych Crepinach v TV JOJ, ale zdala sa mi tak malo prikorenena. Chcelo by to ohlasy vodicov, substratu, podniku a najma priaznivcov MHD (nedelte prosim vas na stranky!). Boli tam spomenute vyjadrenia architektov. Dufam, ze Crepiny uz budu zajtra verejne dostupne vo videoarchive vyssie menovanej televizie...
v civilzovaných krajinách je trolejbus cestným vozidlom a preto má diery na špz, resp. tabuľku s ečv. má to minimálne jednu, za to však ohromnú výhodu: nebuzerujú ťa buzeranti a buzeranty (-y=množné neživotné) z dráhového úradu.
To je dobrý nápad, trať na DD by nebola úplne závislá len od tých duobusov.
Ja však za omnoho dôležitejšie považujem vybudovanie trolejovej trate na Patrónke aj v smere na Kramáre, aby tadiaľ mohla premávať 212-ka. To sa už niekoľko rokov sľubuje, neviete, má to ešte ďaleko do realizácie?
Povedz mi, aký typ trolejbusu by sa ti páčil. Keď sme pred dvoma rokmi cestovali tým rýchlikom z Ostravy, tak si celú cestu kreslil znetvorených jazvečíkov s dvoma vodítkami, takže Solaris asi nechceš. Čo teda chceš?
Jasné,že Ti to bude jazdiť aj pod oknom. Lebo údajne to má prísť vo februári (veď ten 1.ks je už hotový ), ale trať na DD bude v najlepšom prípade na konci augusta. A dovtedy? Minimálne ako služobná jazda, nedajbože aj s vlkä sa podíva do všetkých kútov BA.
A mňa napr. trápi, že prečo nezatrolejujú aj celé obratisko Rivéra. Lebo keby celá trasa budúcej L33 (bude L214? ) bola zatrolejovaná, tak aj pri poruche "takychto peknych trolikov" by tam prinajhoršom mohla ráno tatrovka doviezť 15Tr(M), ktorá by tam celý deň krúžla, večer by ju tatrovka odviezla naspak do Hrobustova. Ale takto, keď sa tá duozvrhlosť pokazí, tak ju bude v lepšom prípade hrafiť krátky TAM.(to ako dnes, ibaže po novom s HORŠÍM INTERVALOM.) ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Ja však za omnoho dôležitejšie považujem vybudovanie trolejovej trate na Patrónke aj v smere na Kramáre, aby tadiaľ mohla premávať 212-ka. To sa už niekoľko rokov sľubuje, neviete, má to ešte ďaleko do realizácie?