Reply on: Spectre #56090:
Oni si totiž súdruhovia projektanti pri svjich inšpiratívnych návštevách v Liberci a v Stuttgarte nevšimli, že pri asymetrickej zmene rozchodu sa treti koľajnic dáva smerom k osi koľají. V takom prípade sú vozy na normálnom rozchode o tých 217 mm ďalej od ostrovčeka, po dokončení zmeny rozchodu sa to dobetónuje:-D.
aquila
problem by som nevidel v rozchode ako takom, ako v katastrofalnom stave zvrsku a vobec kolajnic v BA...
Re #56097 Martin Fundárek: nie som stavebny projektant, taketo detaily mna osobne nezaujimaju, na to su iny ludia, ktorym sa dava vypracovat konkretne variantne riesenie.
ale vsetko je riesitelne, vzdy je to vecou projektu, ale zrhuba povedane je posledny problem viest aj tunel B popri zeleznicnom a kym zeleznicny by klesal kusok rychlejsie vysiel by az na filialke, metro by mohlo klesat pomalsie a vyslo by skorej.
ako som povedal, taketo detaily ja neriesim, na to su iny ludia. btw. hovorit ti nieco Big Dig ? ak hej, tak sam vies, ze rieselne je vsetko a zrovna toto aj teoreticke krizenie tunelov je posledny problem
co je neriesitelne, je neschopnost ludi na magistrate