No myslim,ze nie je nic zle ked sa stavia metro 30rokov.Len rozdiel je v tom ze uz o 4roky by mohlo sluzit obyvatelom na nejakom useku ktory by bol definou postaveny.A dam ti otazku.Co teda chces robit 30-40rokov s elektrickou?Zacneme obkladat kolaje so zlatom?Alebo nebodaj chces jej vybudovat tunely?No len mi nenapis,ze ano. ?
Ak su tvoje myslienkove pochody ohladom NDS rovnake ako pri posudzovani Igorka, tak dakujem pekne, pretoze na rozdiel od teba ho poznam aj osobne a nevies, o com hovoris. Rovnako to bude asi aj v pripade NDS
tak to nepoznas siemens poznam priamo par ludi v rakuskom siemense tam to fakt niekedy vyzera dost divoko
Re #56037 Matej Balog: mne ohromne vadi, ze mesto blokuje projekt zeleznice, ked samo vie ze na tunel mesto ako take bez vyrazneho prispenia statu nikdy na tunel nebude mat.
Re #56038 Martin Fundárek: netreba vymyslat ziadne nove veci to su overene veci, ze je to len vecou projektu, komplexnejsie veci sa riesili ako toto
elektricka resp petrzalska radia s napojenim na safko ako sa planuje je vsetko mozne, len nie nosny system
so spolupracou mesta by bol projekt dokonceny aj skorej.
a ty si myslis ze petrzalska radiala bude skorej ako v roku 2012 ?
Re #56041 Andy: dalsi co nepochopil mna tu nikto nenasiera, ja sa tu ohromne bavim
skor tunak par ludi si riesi svoje komplexi, vid igorko :))
All except minerálka: Už pár dní otrávený sledujem vašu diskusiu s tou minerálkou, ale stále mi akosi uniká, prečo ste ešte neprišli na to, že tá minerálka diskutuje preto, aby vás kontinuálne nasierala, a nie preto, lebo tu chce nejaké metro. Tej minerálke proste leziete na nervy, a ona vám a bude s vami diskutovať až kým neustúpite. Tak to spravte čo najskôr a tomuto fóru sa vráti trošku normálnejšia farba.
"tunely sa nemusia prekrizit, je to vec navrhu"
Ak to dokážeš navrhnúť bez prekríženia tunelov, tak máš všetky predpoklady na objavenie ďalšej alternatívy euklidovskej geometrie:-). Železnica bude totiž musieť začať klesať hneď za petržalským zhlavím, aby sa stihla zavŕtať pod dunajské dno. A električkový tunel by nevyhnutne musel ísť popod ňu.
Re #55847 aquila: Čo kolabuje na Kamennom námestí? Leda tak IGK popri zastávke vďaka priechodu pre chodcov pri jej čele. Inak som si tam žiaden kolaps nevšimol.
Re #55911 aquila: Mesto sa nevzdalo výstavby NDS. Len tým NDS má byť električka.
Re #55940 81-71: "Vacsia prepravna hodinova kapacita, rychlejsia preprava, nizsia koliznost/co je sposobene vyssim stupnom segregacie oproti elektricke/vacsia miera mestotvornosti, vacsi potencial co sa rozvoja mesta tyka co suvisi aj s tym, ze ma lepsiu prepravnu kapacitu, atraktivnejsi sposob cestovania /tiez sa dajme tomu v Prahe nevyberiem krizom mestom pomalou elektrickou ale rychlim metrom/"
Kristove rany, kto hovorí o POMALEJ električke? V Prahe je základom NDS metro a tam, kde je metro, je električka len doplnkovou dopravou. Segregovaná električka s modernými vozidlami nemá oproti metru vyššiu kolíznosť, nižšiu mestotvornosť či rýchlosť atď. Nemôžeš porovnávať metro a K2.
Re #55944 aquila: "dokoncenie do roku 2015, mozno 2017" Hmm, pekná perspektíva - autobusy ešte 9-12 rokov.
1.) Zhodneme sa.
2.) Starý most vyhovuje, tunel možno ani nie je nutný, ale ktovie, čo bude v budúcnosti.
3.) Aby to bolo čo najskôr, úrovňové križovanie s fungujúcou preferenciou.
4.) Jasné, ale tento úsek tak skoro nebude.
Re #56033 AAA:
Inak si to ani neviem predstaviť. Nutný tunel na Letisko? Ale prečo?
Pre vozíčkárov tu chceš velice nízkopodlažné autobusy za ťažké milióny a držiteľom ZŤP, ktorí pár krát za mesiac niekam cestujú chceš zrušiť možnosť cestovať zadarmo? Akú to má logiku? Mám v rodine osobu, ktorá má ten preukaz, nemôže pracovať nikde, má dôchodok asi 5500 Sk. Keby nemala rodinu, tak jednoducho z toho nevyžije. A ty chceš ešte zrušiť prepravu zadarmo. A to si sa s koňom zrazil, že zarábajú 18 000? Však tej spomínanej osobe, ktorá nemôže nikde pracovať takmer zrušili nárok na ZŤP, lebo vraj sú aj chorejší. Tak chcem vidieť ako môžu taký preukaz dať niekomu kto zarába 18 000.
Ale keby sa električky zahĺbili pod Kamenné nám., som si istý, že na dlho by to bola jej konečná stanica, lebo pochybujem, že by ešte potom bola vôľa ťahať ju ďalej. ?
Aby sme sa tu už tolko nehádali tak by sme sa mali dohodnuť na ako riešiť :
1. Janíkov dvor - Dunaj (Bosakova)
tu sa asi zhodneme na povrchovej mimourovňovo riešenej dráhe ( už len sa dohodnuť na vozidlách)
2.prechod Dunaja
kedže sa Starý most bude rekonštruovať tak by sa dal využiť na prechod s tým že za xxx rokov by sa postavil tunel
3. šafko
tak tu by som uvital napady
4.mesto
tu sme asi všetci za zakopanie trate pod zem až po (Trnavske a račianske mýto)
Tak ak neklameš, tak v Siemense nevie pravá ruka, čo robí ľavá, čo sa mi veriť nechce.
Čo sa týka tej rýchlosti, tak v tejto veci si ma obvinil ty, ja som ťa neobvinil.
Re #56022 HB real: Aha takže metro môžeme stavať 40 rokov, ale električku nie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila
Re #56037 Matej Balog: mne ohromne vadi, ze mesto blokuje projekt zeleznice, ked samo vie ze na tunel mesto ako take bez vyrazneho prispenia statu nikdy na tunel nebude mat.
Re #56038 Martin Fundárek: netreba vymyslat ziadne nove veci to su overene veci, ze je to len vecou projektu, komplexnejsie veci sa riesili ako toto
elektricka resp petrzalska radia s napojenim na safko ako sa planuje je vsetko mozne, len nie nosny system
so spolupracou mesta by bol projekt dokonceny aj skorej.
a ty si myslis ze petrzalska radiala bude skorej ako v roku 2012 ?
Re #56041 Andy: dalsi co nepochopil mna tu nikto nenasiera, ja sa tu ohromne bavim
skor tunak par ludi si riesi svoje komplexi, vid igorko :))