Reply on: HB real #56070:
sice by som 100x radsej aj na elektrickovych tratiach videl rozchod 1435 mm, avsak jedinym rozumnym dovodom na zmenu rozchodu je kompatibilita so zeleznicnymi tratami a moznost prejazdu vozidiel, rychlost tam nehra ziadnu rolu - ani 1000 mm rozchod ti nebrani jazdit po trati viac nez 100 kmh (co v meste aj tak nebudes kvoli hustote zastavok) a zalezi to len a len od udrzby trate...
aquila
Re #56052 inTony: 2. dobre ked ma byt most definitivny, pre mesto blokuje zbytocne tunelovy koridor pre stanicu filialka ?
Re #56053 inTony: s takymto pristupom mesta hej
ak mesto hned na zaciatku projektu sa nebude snazit mimourovnovo vyriesit safko, tak je to o nicom.
p.s. ako som tu spominal, najvacsi mytus co sa tu predklada je, ze ked sa bude stavat most, tak sa z usetrenych penazi bude stavat nieco ine.
ja len poviem, ze take nieco ako usetrene peniaze neexistuje. ked sa postavi petrzalska radiala, tak nebude nejaky dalsi zvysny balik penazi