Reply on: Martin Fundárek #51573:
Vzhladom na to, ze buduca L33 uz nebude chodit po Banikovej ale obojsmerne po Molecovej a tak tiez, ze sa do kopca nebude trtkat autobus ale trol, ktory tam vylezie rychlejsie by som predpokladal, ze tych 5 vozov bude stacit na zabezpecenie sucasneho intervalu. Pod Novy most by mali chodit az po dodani dalsich kusov 25Tr.Otacanie cez Karlovesku na diesel, je blbost ale za cenu prestupu na hrane na elektricky by som bol ochotny to akceptovat. Ako ich vsak poznam, na diesel sa otacat budu a prestup na hrane nebude.
(samozrejme, ze by to slo aj pod dratmi sa otacat, ale prosim nechcite to od nasich inzinierov, vznikol by dalsi kolizny bod na vzdusnom vedeni, ktory by bol plny mimoriadnych situacii a prvykrat by bol strhnuty pravdepodobne v prvy den premavky o 7.25)
Inak, bude mat schopnost ta nova trolejbusova meniaren vracat prud do siete, ci co to tie dnesne nedokazu?
Inak trosku mi chybaju slova na povzbudenie DPB. Zlepsil interval na L201, 202 a 208 ale aj na dalsich linkach a aj tych Petrzalskych. Myslim, ze by si to za tieto kroky zasluzili.
Red-Hawko
Re #51521 S499.1023: Ak chces pridem pomoct ?
Re #51522 debil: http://www.metroba.sk/sk/index.php?page=rozne < ten clanok som necital ale podla toho co som uz cital davno tak .. most sa ma v kazdom pripade zvysit o niekolko X metrov, a v pripade ze sa bude cely most rozoberat a stavat nanovo (mostovka) tak nejaky plavebny neviemco/kto... pozaduje odstranenie jedneho piliera (od safka ten prvy co je vo vode) a ma byt pre eliny (2kolajna), chodcov a cyklistov, ziadne IGK.
Re #51532 inTony: 'petert'a sa nevsimaj on trepe blbosti, sak to je blbost aby bolo aj metro aj eliny (ked je jedno tak druhe je zbytocne)