Pre vsetkych elektrickofilov mam zatial len jednu otazku...
Ak casom
- ma byt pod zemou (s rozvojom mesta predpokladam podzemne vjazdy a vyjazdy Tunel, Bajkalska, Jurajov dvor, dajme tomu Racianske myto)
- ma byt obsluhovana velkokapacitnymi vozidlami s ciastocnym dosahom po Budmerice a Dunasku Stredu
?
Otazka je, ako sa budu prestavovat 0.5 metrove nastupne ostrovceky, ktore absolutne nevyhovuju narokom na rychly vystup a nastup, vzhladom na to, ze vsetky radialy su vsunute medzi cesty tak ako su ?
Ak casom
- ma byt pod zemou (s rozvojom mesta predpokladam podzemne vjazdy a vyjazdy Tunel, Bajkalska, Jurajov dvor, dajme tomu Racianske myto)
- ma byt obsluhovana velkokapacitnymi vozidlami s ciastocnym dosahom po Budmerice a Dunasku Stredu
?
Otazka je, ako sa budu prestavovat 0.5 metrove nastupne ostrovceky, ktore absolutne nevyhovuju narokom na rychly vystup a nastup, vzhladom na to, ze vsetky radialy su vsunute medzi cesty tak ako su ?
Red-Hawko
Re #51401 Papyr: no mysim ze keby to bola iba jednokolajna trat bolo by to lepsie lebo to co vravis... uz ked ibu dva busy vedla seba je to brutus a trepat tam este elinu... a aj tak taka vozovka kde budu kolajnice na vozovke dlho nevidrzi...
Re #51402 si: Ta vyska ma byt myslim 7 az 9 metrov
Re #51404 KLF: mas pravdu... ked este na ZST VInohrady nebola ta krizovatka tak aj IGK al eliny chodili rychlejsie
Ps: pametna udalost ked sa pred par dnami vodis eliny vysral na preferenciu a isiel aj na 'vodorovnu'
Re #51409 eripmav: nefunguje idealne? ona NEFUNGUJE VOBEC, a myslim ze to nieje preferencia (ZST V.) ale len obycajny semafor