nechcem sa dotknut vacsiny, ktora hlasovala zato, ze najlepsie by bolo mat automaty aj na mince, bankovky aj karty, resp. na druhom mieste mince a bankovky.
Pochybujem nad normalnostou vasho uvazovania, pretoze taky automat je tak drahy, ze je to v sucastnej dobe porovnatelny luxus ako keby ste chceli Neoplany s klimatizeciou v polovici vozoveho parku.
A len tak mimochodom, tomu, kto vymyslel papierovu dvacku by som vo verejnom zaujme nedal cistit ani verejne toalety.
ešte by som chcel vedieť na čo je priame spojenie Antolskej s Hlavnou stanicou a ASMN. To chodia ľudia zo všetkých okolitých obcí a miest chodia všetcia do petržalskej nemocnice... To sa mi nejako nezdá. Nemocnica Antolská je pre petržalčanov - preto linka 99 stojí až na 27 zastávkach. ?
Je logicke, ze busy vynechajú rovnako ako pred "novým začiatkom" veď od 5. 9. 2005 nejazdí ani jeden nový...
Ad 93 a 95 z Vyšehradskej - mne osobne to nevadí, "skúsené" a "vševedné" dôchodkyňe a dôchodcovia aspoň majú prestupný uzol medzi Hlavnou stanicou a Šafárikovym nám (práve tu Vyšehradskú ? )
Naschval som zdoraznil nastupna/vystupna zastavka. A nie prestupna!! Tu viem spravit takmer vsade.
Zober si teoreticky otocis vsetky eliny z dubravky a karlovky pri zast.Chatam Sofer a z tadial pojdu dalsie spoje. Zarucujem, ze to bude najvacsia prestupna zastavka.
Dobre takze:
Dolnozemska (obratisko) je cca o 0,1 km dalej ako Antolska (obratisko).
Vyslo mi trasa na Antolsku L93 bude o 1,1 km dlhsia ako je v sucastnosti.
Ak si zoberieme spicku 3 min na jeden autobus L93 + 1,1 km za hodinu je to 22 km navyse (obojsmerne o 44 km). L98 trasu Jasovska - Slimak absolvuje za 36 min. a je to asi 17 km. (za hodinu vychadza na 1 autobus asi 26 km). Teda potrebujem este jeden, ktory by sa mi uvolnil zmenou #51021 z L95. Trasa L95 cca 7,5 km - bus ju absolvuje za 14 minut. Ak beriem aj prestavky tak mi akurat doplni zvysne km. A este usetrim.
Tak co mam pravdu?
Viacerí Ti to hovoria, ale nechceš si to pripustiť.
Aby som Ťa upokojil - v Petržalke nebývam a som rád, pretože tento komplex sídlisk je mi krajne nesympatický. Čo sa MHD v Petržalke týka, svojho času som dôverne poznal sever Petržalky od Ovsišťa až po Nový most (po trase ex. 83). Mám základnú orientáciu o dopravnej situácií pri vyústení Prístavného mostu, Starého mostu, ako aj Nového mostu, v okolí ŽST Petržalka a menovite poznám aj okolie zastávky Ľubovnianska, ktorá tu bola spomenutá.
A len aby som rýpol: autori linkového vedenia tiež nebývajú v Petržalke. Spokojnejší?
P.S.: Ešte raz Ťa vyzývam k zverejneniu Tvojho prieskumu ohľadom zastávky Antolská a argumentácií konkrétnymi faktami, prípadne aj číslami.
Antolska je najviac vyuzivan??? Aj Muchovo namestie ju predci!
Dam Ti 20 Sk za fotku poloplneho (vsetky miesta na sedenie + zopar stojacich) autobusu na zastavke Antolska!
Re #51039 galiyosha: linka 98 je velmi plna (a vzdy ako 198 bola) aj v useku EU - Pristavny most.
Vinou magistrátu je veľké % vozidlového parku po životnosti. Autobus v rámci životnosti, aj keby sa neudržiaval vôbec, sa nerozpadáva tak, ako bratislavské vozy. Ty by si si kúpil v obchode jogurt po záruke? Nie! Vlčáky sa v autobusoch ktoré už mali byť vo večných lovištiach voziť musia!
Nie je problém si to vyrátať. Zober si počet poradí na linkách ktoré porovnávaš. Z mapy si odmeraj približnú vzdialenosť (nemusí to byť s presnosťou na meter, stačí orientačne). Výpočet môžeš verejne predniesť...
Ohľadom vozokilometrov vs. inýchkilometrov asi toľko: Proti vetru sa chcať nedá! Magistrát objedná a zaplatí vozokilometre. Tvoje argumenty sú logické a ja ich beriem, pretože som nejeden krát uvažoval obdobne, avšak žiaľbohu, je to tak ako to je.
Samozrejme, pretože stále jazdia rovnaké šerble, zhité, životu nebezpečné, poznačené socializmom a DPB údržbou. Za to nemôže linkové vedenie, ale magistrát, ktorý na MHD serie!
Vinou magistrátu sa DPB zle stará o autobusy? Tomu celkom nerozumiem...
Asi by DPB potreboval poriadnu vozovňu, pretože, opravte ma, ak sa mýlim, autobusy stoja v niektorých celý čas vonku...
Vravím Ti to už asi pätstý krát a ty to dookola ignoruješ. Tak ešte raz: neostane, nevyjde. d3k0 to tu už písal -- na Antolskú je to z Lúčanky ešte ďalej než na Dolnozemskú. A je zrejmé, že na Dolnozemskú je to ďalej než na Vyšehradšku. Už len presmerovanie a-93 cez Lúčanku bez zmeny konečnej je kilometer na kolo navyše. V rannej špičke sa na a-93 točí 17(!) autobusov, poobede je to ešte viac. Keby každý spravil len dve kolá, keby mesiac mal len 20 pracovných dní, tak len TOTO Ti navýši počet kilometrov o vyše 8 tisíc ročne. Len blbé presmerovanie cez Lúčanku, a to počítam len rannú špičku. Ešte stále máš pocit, že ten JEDEN autobus, čo chcú pridať na a-98, by toto vyriešil?
Co tak mi odpovedat na otazku ci pouzivas linky v Petrzalke a ak ano ktore?
A tato diskusia by bola bezpredmetna, keby mesto namiesto do piateho mosta, ktory je aj tak malo vyuzivany postavilo elinu do Petrzalky.
A z vody nevarim. Nepocul som od teba zatial ZIADNY rozumny nazor. Ono kritizuje sa lahko, ale povedz mi RE na #51063
Na zaciatok. Co tak L99 podla prispevku #51021.
Na predlzenie L93 na Antolsku staci vlozit ten jeden bus, co chcu dat na L98 - som presvedceny, ze pocet vozokm ostane zachovany.
Na L59 dat autobusy z L94 (polovica konecnu na ZST Vinohrady, zast.Nam.1.Maja a Vazovova) - tu beriem ze to bude sediet iba casovo a ze sa trochu zvacsia vozokm. Ale aj to by som poriesil. Vsak co idu zahustovat L68 - nebude to nahodou tiez narast vozokm.
A este k tym vozokm. Porovnam to s osobnym autom. Ak ides v prvom pripade hodinu relativne plynule a v druhom pripade stale zastavujes a rozbiehas sa. Kde spotrebujes viac paliva a kde sa ti auto viac opotrebuje? Takze osobne si myslim, ze z tohto hladiska su smerodatnejsie vozomin a pocet autobusov.
Načapal som Ťa na hruškách a teraz sa už len snažíš niečo uvariť z vody. Navrhovené riešenie takýmto pokusom o uvarenie nejakého linkovania je a bez výpočtu vozokilometrov sa o tom nemá zmysel vôbec baviť.
Sorry, ale ja prestupujem tiez a ked idem od frajerky z Dlhych Dielov, tak 2x a nestazujem sa, berem to ako beznu sucast nosneho systemu. Podla mna je logicke, tak cestujes takto:
Lokalna linka - Nosna linka do centra - nosna linka z centra - lokalna linka. Normalne 3x prestupis. Vsade vo svete je toto bezne. A vobec nikoho to neprekvapuje.
Na tie kuvicie hlasy co chcu mat vsetko od brany mozes zvysoka kaslat. To je nonsens. Uprimne chapem ze to mozno neni az take uzasne ako to odomna vyzera s 93+94, tak skus navrhnut nieco co dodrzi princip z #51056.
Spectre
Nie je problém si to vyrátať. Zober si počet poradí na linkách ktoré porovnávaš. Z mapy si odmeraj približnú vzdialenosť (nemusí to byť s presnosťou na meter, stačí orientačne). Výpočet môžeš verejne predniesť...
Ohľadom vozokilometrov vs. inýchkilometrov asi toľko: Proti vetru sa chcať nedá! Magistrát objedná a zaplatí vozokilometre. Tvoje argumenty sú logické a ja ich beriem, pretože som nejeden krát uvažoval obdobne, avšak žiaľbohu, je to tak ako to je.