Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marko #51081:
OK, som rád, že si sa dal aj na matematiku 🙂 Pošli tento návrh autorovi linkového vedenia, ktorý uvidí čo sa dá robiť. Môžeš nám dať tu na fórum potom vedieť, ako si dopadol 🙂
Reply on: marko #51073:
jedna sa o to, aby bola linka rovnomerne a uzitocne vytazena. To znamena od konecnej po konecnu. Ak chces od zaciatocnej po konecnu.
Tak aby sa nestavalo, ze prvych desat zastavok ide vozidlo totalne prazdne.
Reply on: Spectre #51079:
Ja som uz odargumentoval vozokm, s tymi ludmi som tiez v starsich clankoch argumentoval. Ja Vam ozaj nerozumiem v tomto smere. (aj pre milannco)
Reply on: marko #51078:
Lenže Ty nepočúvaš a melieš si to svoje. Jasne bolo vysvetlené, prečo NIE, bolo načrtnuté, o čom je zhruba systém linkového vedenia a Ty stále nepočúvaš....
Reply on: Spectre #51067:
Tak co hovoris na prispevok #51071 - ktory si po mne chcel. ?
Reply on: Pajdo #50948:
aby som vám všetkým predstavil Pajda, je to intercooler človek, tak si ho tu vážte. ?
Reply on: milannco #51074:
"ešte by som chcel vedieť na čo je priame spojenie Antolskej s Hlavnou stanicou a ASMN. To chodia ľudia zo všetkých okolitých obcí a miest chodia všetcia do petržalskej nemocnice... To sa mi nejako nezdá. Nemocnica Antolská je pre petržalčanov - preto linka 99 stojí až na 27 zastávkach. "

Ďakujem, že si mu to takto po lopate vysvetlil. Dúfam, že to konečne pochopí.
Reply on: milannco #51074:
Budem sa uz iba opakovat - pozri starsie prispevky #51034, #51021 a ine
Reply on: donats #51072:
Áno, na údržbu tiež často šťavnato nadávam, avšak tie najnovšie Ikarusy zase nie sú životu nebezpečné.

zhňme to:

Kvantita vozidlového parku (počet vozidiel) je záležitosťou magistrátu.
Kvalita vozidlového parku (čistota, údržba a pod.) je záležitosťou DPB
Reply on: Kami #51069:
L98 - plna ano, ale nie prepchata. Pokial sa ludia do nej zmestia je to na pomery ba MHD v pohode.
nechcem sa dotknut vacsiny, ktora hlasovala zato, ze najlepsie by bolo mat automaty aj na mince, bankovky aj karty, resp. na druhom mieste mince a bankovky.
Pochybujem nad normalnostou vasho uvazovania, pretoze taky automat je tak drahy, ze je to v sucastnej dobe porovnatelny luxus ako keby ste chceli Neoplany s klimatizeciou v polovici vozoveho parku.
A len tak mimochodom, tomu, kto vymyslel papierovu dvacku by som vo verejnom zaujme nedal cistit ani verejne toalety.
Reply on: marko #51025:
ešte by som chcel vedieť na čo je priame spojenie Antolskej s Hlavnou stanicou a ASMN. To chodia ľudia zo všetkých okolitých obcí a miest chodia všetcia do petržalskej nemocnice... To sa mi nejako nezdá. Nemocnica Antolská je pre petržalčanov - preto linka 99 stojí až na 27 zastávkach. ?

Je logicke, ze busy vynechajú rovnako ako pred "novým začiatkom" veď od 5. 9. 2005 nejazdí ani jeden nový...

Ad 93 a 95 z Vyšehradskej - mne osobne to nevadí, "skúsené" a "vševedné" dôchodkyňe a dôchodcovia aspoň majú prestupný uzol medzi Hlavnou stanicou a Šafárikovym nám (práve tu Vyšehradskú ? )
Reply on: Kami #51069:
Naschval som zdoraznil nastupna/vystupna zastavka. A nie prestupna!! Tu viem spravit takmer vsade.
Zober si teoreticky otocis vsetky eliny z dubravky a karlovky pri zast.Chatam Sofer a z tadial pojdu dalsie spoje. Zarucujem, ze to bude najvacsia prestupna zastavka.
Reply on: Spectre #51068:
súhlasím s tebou, že vinou magistrátu sa nekupujú nové autobusy,

ale aj najnovšie ikarusy, čo jazdia po Bratislave, už nie sú v najlepšom stave, a to súvisí zrejme aj s ich "kvalitnou" údržbou
Reply on: galiyosha #51065:
Dobre takze:
Dolnozemska (obratisko) je cca o 0,1 km dalej ako Antolska (obratisko).
Vyslo mi trasa na Antolsku L93 bude o 1,1 km dlhsia ako je v sucastnosti.
Ak si zoberieme spicku 3 min na jeden autobus L93 + 1,1 km za hodinu je to 22 km navyse (obojsmerne o 44 km). L98 trasu Jasovska - Slimak absolvuje za 36 min. a je to asi 17 km. (za hodinu vychadza na 1 autobus asi 26 km). Teda potrebujem este jeden, ktory by sa mi uvolnil zmenou #51021 z L95. Trasa L95 cca 7,5 km - bus ju absolvuje za 14 minut. Ak beriem aj prestavky tak mi akurat doplni zvysne km. A este usetrim.
Tak co mam pravdu?
Reply on: marko #51064:
Viacerí Ti to hovoria, ale nechceš si to pripustiť.

Aby som Ťa upokojil - v Petržalke nebývam a som rád, pretože tento komplex sídlisk je mi krajne nesympatický. Čo sa MHD v Petržalke týka, svojho času som dôverne poznal sever Petržalky od Ovsišťa až po Nový most (po trase ex. 83). Mám základnú orientáciu o dopravnej situácií pri vyústení Prístavného mostu, Starého mostu, ako aj Nového mostu, v okolí ŽST Petržalka a menovite poznám aj okolie zastávky Ľubovnianska, ktorá tu bola spomenutá.

A len aby som rýpol: autori linkového vedenia tiež nebývajú v Petržalke. Spokojnejší? 🙂

P.S.: Ešte raz Ťa vyzývam k zverejneniu Tvojho prieskumu ohľadom zastávky Antolská a argumentácií konkrétnymi faktami, prípadne aj číslami.
Reply on: marko #51034:
Antolska je najviac vyuzivan??? Aj Muchovo namestie ju predci!
Dam Ti 20 Sk za fotku poloplneho (vsetky miesta na sedenie + zopar stojacich) autobusu na zastavke Antolska!

Re #51039 galiyosha: linka 98 je velmi plna (a vzdy ako 198 bola) aj v useku EU - Pristavny most.
Reply on: donats #51066:
Vinou magistrátu je veľké % vozidlového parku po životnosti. Autobus v rámci životnosti, aj keby sa neudržiaval vôbec, sa nerozpadáva tak, ako bratislavské vozy. Ty by si si kúpil v obchode jogurt po záruke? Nie! Vlčáky sa v autobusoch ktoré už mali byť vo večných lovištiach voziť musia!
Reply on: marko #51063:
OK, takže vozokm:

Nie je problém si to vyrátať. Zober si počet poradí na linkách ktoré porovnávaš. Z mapy si odmeraj približnú vzdialenosť (nemusí to byť s presnosťou na meter, stačí orientačne). Výpočet môžeš verejne predniesť...

Ohľadom vozokilometrov vs. inýchkilometrov asi toľko: Proti vetru sa chcať nedá! Magistrát objedná a zaplatí vozokilometre. Tvoje argumenty sú logické a ja ich beriem, pretože som nejeden krát uvažoval obdobne, avšak žiaľbohu, je to tak ako to je.
Reply on: Spectre #51035:
Samozrejme, pretože stále jazdia rovnaké šerble, zhité, životu nebezpečné, poznačené socializmom a DPB údržbou. Za to nemôže linkové vedenie, ale magistrát, ktorý na MHD serie!

Vinou magistrátu sa DPB zle stará o autobusy? Tomu celkom nerozumiem...

Asi by DPB potreboval poriadnu vozovňu, pretože, opravte ma, ak sa mýlim, autobusy stoja v niektorých celý čas vonku...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.