Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: galiyosha #49817:
V T3: Páka hore - teplý vzduch do voza. V K2 (zvonku): páka dnu - teplý vzduch do voza.
Dnes večer som uvidel už novo vylepené výlukové CP na Trnavskom mýte.

Na http://www.dpb.sk/aktuality/CP/cpE_vylukove_od26092005.zip ako aj priamo v informácii o výluke v PDF na www.dpb.sk sú výlukové CP len z konečných zastávok.

Budú čoskoro k dispozícii aj z jednotlivých zastávok?
Reply on: Papyr #49784:
Prečo shity? Však v tom nič ruského nie je. Som teraz v Kyjeve oňuchával nejaký CityLAZ a to Ti je dokonalá kóipia nejkého Citelisu a NP trolejbus MAZ bol zase jasný MAN:-P.
Reply on: Tomi #49782:
Problém je v tom, že Rusko Ti nedá ako deblokáciu to, čo by si chcel, ale akurát to, čoho sa nevie zbaviť.
Reply on: Peon #50308:
Tak novospustenej lanovke bude svojou trasou konkurovať linka č. X43 alebo tam už z Patrónky pôjde 43-ka?
Reply on: m@rtin #49777:
"Jinou" výzbroj TV Progress, která je už v několika stovkách jiných tramvají... To, že se 9082 rozbíhala tak dlouho, je prostě dáno zčásti tím, že si DP Praha v podobě šotoušů ing. Duba a ing. Doubka naporoučel spoustu hovadin, zčásti tím, že v Praze prostě vždycky všechno trvalo dlouho.
Reply on: donats #50280:
Ani náhodou, nestraš. ☠
Reply on: SZKV #49774:
Trepeš momotiny - v Liberci žiadnu RT6 nešrotovali, len ju vrátili do ČKD. Vajadruj sa k veciam, ktorým rozumieš (napríklad Tvou činnosť na DF ZA pozitívne kvitujem:-P ) a nekomentuj veci, ktorým nerozumieš, aj keď by si mal, keď neustále vykladáš, že verejná správa Ťa (už mesiac) živí. DP Praha nemože RT6 zošrotovať, pretože nie sú odpísané. Tak isto RT6 nešrotoval DP Liberec.
Reply on: Peon #50214:

Bratislava 28. septembra (TASR) - Lanovku z bratislavskej Železnej Studienky na Kamzík spustia pre verejnosť v piatok 30. septembra o 13.00 h. Po dlhých pätnástich rokoch si tak Bratislavčania opäť vychutnajú pohľad z lanovky na Malé Karpaty.

S rekonštrukciou chátrajúceho objektu vyhľadávanej atrakcie začala samospráva mestskej časti Nové Mesto v októbri minulého roka. Naplánované práce prerušilo dlhé nepriaznivé zimné počasie. Naplno ju začali rekonštruovať až tento rok v marci. Mnohé práce vykonávali kvôli špecifickosti terénu ručne. "Dnes sme prevzali od Štátneho dráhového úradu licenciu na prevádzkovanie lanovky", uviedol pre TASR vedúci oddelenia výstavby a investícií mestskej časti Nové Mesto Marián Vereš. Celkové náklady na rekonštrukciu lanovky predstavujú čiastku 32 349 039 korún.

Lanovka má prepravnú kapacitu 342 osôb za hodinu. Vzdialenosť medzi oboma stanicami je 988 metrov. Jednosmerná cesta trvá približne 15 minút. Lanovka bude mať celoročnú prevádzku. Po namontovaní držiaka by sa ňou mal dať previesť aj horský bicykel. Spiatočný lístok stojí 90 a jednosmerný 60 korún.

http://bratislava.sme.sk
Reply on: LUK #49768:
Hlavne má na ceste 2 vane Krnov/DPO.
Ináč raz sa niekde písalo že oesterreichische spoločnosť BLAGUSS chce kúpiť autobusovú časť MHD BA....
Už to nie je aktuálne alebo sa s tým už niečo "pohlo"??? ?
Reply on: kolik #50283:
Autobusy meškajú preto, lebo cesty upchávajú práve tí, čo majú peniaze na benzín a autíčko. Na 96 nie sú kĺbové autobusy preto, lebo ich je len limitovaný počet a keby sa dali 96, museli by sa zobrať z iných liniek. Viac atobusov kúpiť nemožno - nie sú peniaze. Ostatne, keď už nadávaš na L96, môžme byť spokojný, že ju nechali aspoň takú, aká je - pôvodne ju totiž mali zrušiť úplne.
Reply on: TeBeCe #49727:
Zločinecká spoločnosť má v spolupráci s OeBB pravdepodobne pocit, že 99% obyvateľstva Slovenska chce cestovať vlakom výhradne z BA do Viedne...
Reply on: NN #50295:
Bavíme sa o tom istom? Nástupná hrana nie je výška podlahy, ale výška najspodnejšieho schodíku od asfaltu. Jednu z najnižších nástupných hrán má napr. TAMBUS. To čo ty hovoríš je výška podlahy. Ik280 ju má vyššie, takže sa tam ide po schodoch.


...aha, teraz pozerám, že som si aj ja pomýlil nástupnú hranu s výškou podlahy, sorry 🙂
Reply on: haslerka #50294:
Keď Ťa serká iba krátka 96ka, tak si relatívne šťastná osoba. Tunajšiu pospolitosť toho na MHD serká omnoho viac 🙂
Reply on: marko #50285:
Hehe, zásah do čierneho! 🙂
Reply on: tomas1 #50278:
Áno, duozvrhlosť funguje relatívne podobne. Prenos výkonu je elektrický.

Talent si ani nepredstavuj. Ja si napr. rovnakým spôsobom neviem predstaviť našich vrbustov, ako by udržiavali vysokonapäťové vedenie (na 600V sú trochu iné papiere). Totiž originál rakúsky Talent je na 15 kV 16 2/3 Hz 🙂
ad 96: neviem, ale mne sa az teraz zda vyuzita, stacilo by zhustit interval v spickovej hodine rano.
L50 je rovnomerne vyuzita cely den, tam klby jednoznacne patria.
ad vikendova 84: naco? Prestup 88 na 83 funguje vyborne, opacnym smerom to isti 68 (preklad 68/88)

NN: a co myslis, ako vysoko je prvy schod v beznych busoch? Pokial teda neratas schody zhora ...
Reply on: Andy #50261:
A čo tu chceš preberať? Je to fórum o MHD, alebo o čom?
Reply on: Beus #50268:
2141 už nie je medzi nami tak, ako sme ju poznali. Úprimnú sústrasť 😞

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.