Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #50308:
Tak novospustenej lanovke bude svojou trasou konkurovať linka č. X43 alebo tam už z Patrónky pôjde 43-ka?
Reply on: m@rtin #49777:
"Jinou" výzbroj TV Progress, která je už v několika stovkách jiných tramvají... To, že se 9082 rozbíhala tak dlouho, je prostě dáno zčásti tím, že si DP Praha v podobě šotoušů ing. Duba a ing. Doubka naporoučel spoustu hovadin, zčásti tím, že v Praze prostě vždycky všechno trvalo dlouho.
Reply on: donats #50280:
Ani náhodou, nestraš. ☠
Reply on: SZKV #49774:
Trepeš momotiny - v Liberci žiadnu RT6 nešrotovali, len ju vrátili do ČKD. Vajadruj sa k veciam, ktorým rozumieš (napríklad Tvou činnosť na DF ZA pozitívne kvitujem:-P ) a nekomentuj veci, ktorým nerozumieš, aj keď by si mal, keď neustále vykladáš, že verejná správa Ťa (už mesiac) živí. DP Praha nemože RT6 zošrotovať, pretože nie sú odpísané. Tak isto RT6 nešrotoval DP Liberec.
Reply on: Peon #50214:

Bratislava 28. septembra (TASR) - Lanovku z bratislavskej Železnej Studienky na Kamzík spustia pre verejnosť v piatok 30. septembra o 13.00 h. Po dlhých pätnástich rokoch si tak Bratislavčania opäť vychutnajú pohľad z lanovky na Malé Karpaty.

S rekonštrukciou chátrajúceho objektu vyhľadávanej atrakcie začala samospráva mestskej časti Nové Mesto v októbri minulého roka. Naplánované práce prerušilo dlhé nepriaznivé zimné počasie. Naplno ju začali rekonštruovať až tento rok v marci. Mnohé práce vykonávali kvôli špecifickosti terénu ručne. "Dnes sme prevzali od Štátneho dráhového úradu licenciu na prevádzkovanie lanovky", uviedol pre TASR vedúci oddelenia výstavby a investícií mestskej časti Nové Mesto Marián Vereš. Celkové náklady na rekonštrukciu lanovky predstavujú čiastku 32 349 039 korún.

Lanovka má prepravnú kapacitu 342 osôb za hodinu. Vzdialenosť medzi oboma stanicami je 988 metrov. Jednosmerná cesta trvá približne 15 minút. Lanovka bude mať celoročnú prevádzku. Po namontovaní držiaka by sa ňou mal dať previesť aj horský bicykel. Spiatočný lístok stojí 90 a jednosmerný 60 korún.

http://bratislava.sme.sk
Reply on: LUK #49768:
Hlavne má na ceste 2 vane Krnov/DPO.
Ináč raz sa niekde písalo že oesterreichische spoločnosť BLAGUSS chce kúpiť autobusovú časť MHD BA....
Už to nie je aktuálne alebo sa s tým už niečo "pohlo"??? ?
Reply on: kolik #50283:
Autobusy meškajú preto, lebo cesty upchávajú práve tí, čo majú peniaze na benzín a autíčko. Na 96 nie sú kĺbové autobusy preto, lebo ich je len limitovaný počet a keby sa dali 96, museli by sa zobrať z iných liniek. Viac atobusov kúpiť nemožno - nie sú peniaze. Ostatne, keď už nadávaš na L96, môžme byť spokojný, že ju nechali aspoň takú, aká je - pôvodne ju totiž mali zrušiť úplne.
Reply on: TeBeCe #49727:
Zločinecká spoločnosť má v spolupráci s OeBB pravdepodobne pocit, že 99% obyvateľstva Slovenska chce cestovať vlakom výhradne z BA do Viedne...
Reply on: NN #50295:
Bavíme sa o tom istom? Nástupná hrana nie je výška podlahy, ale výška najspodnejšieho schodíku od asfaltu. Jednu z najnižších nástupných hrán má napr. TAMBUS. To čo ty hovoríš je výška podlahy. Ik280 ju má vyššie, takže sa tam ide po schodoch.


...aha, teraz pozerám, že som si aj ja pomýlil nástupnú hranu s výškou podlahy, sorry 🙂
Reply on: haslerka #50294:
Keď Ťa serká iba krátka 96ka, tak si relatívne šťastná osoba. Tunajšiu pospolitosť toho na MHD serká omnoho viac 🙂
Reply on: marko #50285:
Hehe, zásah do čierneho! 🙂
Reply on: tomas1 #50278:
Áno, duozvrhlosť funguje relatívne podobne. Prenos výkonu je elektrický.

Talent si ani nepredstavuj. Ja si napr. rovnakým spôsobom neviem predstaviť našich vrbustov, ako by udržiavali vysokonapäťové vedenie (na 600V sú trochu iné papiere). Totiž originál rakúsky Talent je na 15 kV 16 2/3 Hz 🙂
ad 96: neviem, ale mne sa az teraz zda vyuzita, stacilo by zhustit interval v spickovej hodine rano.
L50 je rovnomerne vyuzita cely den, tam klby jednoznacne patria.
ad vikendova 84: naco? Prestup 88 na 83 funguje vyborne, opacnym smerom to isti 68 (preklad 68/88)

NN: a co myslis, ako vysoko je prvy schod v beznych busoch? Pokial teda neratas schody zhora ...
Reply on: Andy #50261:
A čo tu chceš preberať? Je to fórum o MHD, alebo o čom?
Reply on: Beus #50268:
2141 už nie je medzi nami tak, ako sme ju poznali. Úprimnú sústrasť 😞
Reply on: runway #50287:
suhlas, 93 je predimenzovana mimo spicku, chcelo by to posilnit tu 83 a v spicke najlepsie aj 83 aj 84 a pouzit trebars busy z 50tky

inak ku kvalite:
Deutsche Bahn sa sťažuje na kvalitu vlakov od Siemensu
FRANKFURT 28. septembra (SITA, Reuters) - Spoločnosť Deutsche Bahn, ktorá prevádzkuje vlakovú dopravu v Nemecku, prevezme 41 vlakových súprav od nemeckého strojárskeho konglomerátu Siemens len v prípade, že jej výrobca na tieto vlaky poskytne zľavu. Dôvodom sú podľa Deutsche Bahn pretrvávajúce problémy s kvalitou dodaných vlakov. Kolesá 13 súprav tretej generácie ICE-3 a 28 vlakov ICE sa rýchlo opotrebovávajú, poruchové sú aj systémy klimatizácie a toalety, uviedla spoločnosť, ktorá je kľúčovým odberateľom pre divíziu Siemens Transportation Systems. "Na riešenie týchto problémov sme ponúkli už dosť kompromisov," dodala spoločnosť Deutsche Bahn.

Siemens reagoval, že vlaky ICE-3 vyrábal na základe dodanej špecifikácie, pričom za tieto vlaky už Deutsche Bahn z väčšej časti zaplatila. Čaká sa už len na finálnu platbu. Časť z 28 ICE vlakov už Deutsche Bahn používa, časť z nich je ešte stále v rukách spoločnosti Siemens.

Divízia Siemens Transportation Systems skončila za finančný rok, ktorý sa skončil v septembri 2004, s prevádzkovou stratou 434 mil. eur pri tržbách 4,3 mld. eur.
Reply on: Spectre #50237:
ani by som nepovedal ze nastupna hrana NP je rovnaka ako u inych, to by predsa popieralo zmysel NP, je to logicky nezmysel, samozrejme ze po schodoch sa musis dostat do vacsej vysky, ved NP bez kneelingu maju kludne (podlahu) aj 320-340mm od cesty a s kneelingom aj 240mm

IK280 pre horolezcov - 940mm
IK435 stale po schodoch - 760mm
TAM272 - ??
NP IK412 - 350mm bez kneelingu
NP Solaris Urbino 15 - 360mm bez kneelingu
NP klbak Karosa CityBus 18M - 320mm vpredu bez kneelingu, 550mm za klbom

takze takych 350mm vs 760mm by som ani nepovedal ze nie je rozdiel a naozaj ide o nastupovanie, ked uz som raz vnutri tak to uz nema clovek problem si pri sadani vystupit ale ide o to cim rychlejsie nastupit/vystupit (ale vsak to vsetko vies sam len nechapem co za blbost si napisal)
no tak 96 ma totalne serka. Je to normalne, ze je mala? Mohla by byt dlha aspon ked zacina semester na EU? a preco vlastne nechodi mimo spicky? To ako na Fedinovu mam chodit vyhliadkovou 99? alebo ako blbec 88 prestupit na Lachovej na 68 ktora akurat ked prichadza 88 zatvara dvere a ja musim cakat na dalsiu 68????

a na Solivarsku cez vikend zase na prestup? preco nechodi 78 cez vikend?
a ked sa uz "zrusil"spoj na hlavnu tak 84 mohla v pohode chodit cez vikend. Tak nech na vikend daju malu 84 a 78....
Reply on: hoppusmark #50291:
Súhlasím s tvojím názorom, ale uznaj, že sa dá ráno skrátiť L50 - až na pár autobusov ktoré by zachádzali k Auparku

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.