Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #50168:
Samozrejme, keď už raz DPB kúpi 25Tr, tak je logicky správne naďalej kupovať vozidlá rovnakého typu. Samozrejme bez duopohonu, pretože v rámci normálnej obnovy vozového parku trolejbusov ten duopohon vonkoncom netreba.
Inac videl som na ZST Vinohrady uz cca 4 elektricky u ktorich zafungovala ta nova preferencia (samozrejme smerom DO mesta, tie co ide Z mesta si pekne pockaju kym daky chodec tam tukne do tlacitka) elektricka prisla na zastavku a ked vsetci nastupili zatvorila dvere a rovno isla dalej a uz mala zvyslú (to ako zelenú) sice som to videl len na asi 4roch elektrickach ale asi to nahoda nebude, skoda ze ten isty system nieje aj opacnym smerom ?
Reply on: orax #50179:

To ako co je to ta unifikacia?
Reply on: inTony #50176:

sak je vela penazi tak treba minat, lebo bratislave staci malo a hlavne starych autobusov,
Reply on: Spectre #50165:
Však ale vieš o čom tom je ?
" Dodávateľ sa vyberá na základe neviemčoho. Objednajú sa vozy na základe tiežneviemčoho." Všetko sa vyberá na základe všimného, povedzme že kto spraví lepšiu prezentáciu, s kým sa pán kroch-kroch man lepšie ožerie, atď, a pod. ? A ešte sa chcú všetci na tom čo najlepšie FINANČNE obohatiť...
"Prečo si nemôžme vybrať nejakého skutočne renomovaného európskeho výrobcu a od toho _pravidelne_ kupovať vozy?"
No a aby som nadviazal na predchádzajúcu časť príspevku (toto všetko si mohol pravidelne počúvať aj na schôdzach KPMHaRD ? ), ono sa raz za čas (spravidla pred voľbami) DPB zahrá na nejaký kvázi - európsky tender, to že je šitý na mieru, už necháme bokom. A potom sa zahráme, že ho akože niekto vyhrá (IK4xx, SOR, Nízkopodlažný trolejbus od Škody= 21Tr - 1 Ks + Slinťák - n.Ks), a s dotyčným sa uzavrie zmluva, ale PROSÍM POZOR ❗ pointa je v tom, že táto zmluva je spravidla na dva - tri, max. 5 rokov. SOR je možno výnimka, jeho dodávky však tiež nebudú naveky vekov amen. ? A každý nový tender zase vyhrá niekto iný.
Reply on: Emo #50192:
chyba bude na strane servera, pred chvíľou to išlo...
LUK: Nejde to zobraziť, ani jedno.
Reply on: inTony #50177:
No co, ved je to len Vecernik. Oni sami nemaju ziadnu moralku (vid to mnozstvo veci z nasho webu, ktore bez mihnutia oka a uvedenia autora ukradli), ale moralizuju jedna radost. Dokazuju len to, ze novinara dnes moze robit skutocne ktokolvek a staci mu pritom len "ostre" pero.
Reply on: AAA #50187:
Aj ja si môžem myslieť, že muchotrávka zelená je jedlá, tak vydám atlas húb kde to aj zaznačím... Akurát, že to nieje pravda... Ale 90% detí si tiež myslí, že je jedlá, tak prečo to nenapíšem... ☠
nechcem sa Večerníka zastávať, ale len píše to čo si myslia ľudia, 90% cestujúcich má toitž rovanké názory.
Reply on: Dopravák #50185:
o tom nepochybujem... ?
Reply on: inTony #50183:
pokoj inTony, pokoj, bude aj horšie... ?
Reply on: inTony #50177:
To je zase super článoček ?

"Dostupnosť na zastávku MHD bola stanovená na 400 metrov, resp. do 5 minút pešej chôdze" - akurát článok zabúda dodať, že toto pravidlo bolo platné aj pred optimalizáciou (snáď jedinou výnimkou je bezprostredné okolie zastávky Výstavisko).

"cestujúci sú nútení prestupovať, t. j. vo väčšine prípadov strácať čas a platiť viac." - Tento výrok je podľa mňa nepravdivý. Keď už, tak malo byť napísané "strácať čas ALEBO platiť viac", čo by bolo na diskusiu. Vzhľadom na to, že väčšina platiacich cestujúcich má električenku, nie sú nútení platiť viac.

"aj rozhodnutie, že zrušením zastávky "Mladá garda" vyrieši problém, lebo v nej ubytovaní študenti budú prinútení cestovať električkou(!)." - Tento bod som si nie úplne istý, no ak sa nemýlim, tak zrušenie zastavovania na zastávke Mladá garda sa
plánuje len pre 59 - teda je to návrat do čias pred optimalizáciou. Ak je to zrušenie aj pre 75, tak sa ospravedlňujem.

"Bodkou symbolickou je odstránenie MHD z Viedenskej cesty - z oddychovej a obchodnej zóny, pričom nemálo Bratislavčanov si pamätá na "tam" - z niekdajšieho Mosta ČA -smerujúcu električku č. 6, resp. X." - Linka č. 6 premávala len po zastávku Sad J. Kráľa. Do uvedenej lokality premáva aj dnes linka č. 50, na opačnú stranu (keď už sa hovorí o obchodnej zóne) je možné dostať množstvom liniek na zastávku Aupark.

Alebo som ten článok vôbec nepochopil?
celá BA MHD je na riť... ?
Reply on: orax #50181:
Ja večerník nečítam. Načo keď všetko vidím a musím to ako občan s inými zažívať ❓ ❗ Čo si Maďar ❓
Reply on: petert #50178:
Nič v zlom, ale ... nie si Ty náhodou redaktorom Bratislavského Večerníka? Bo každý príspevok od Teba tak vyzerá akoby si ho písal pre ten denník...
Reply on: inTony #50176:
Jednoducho povedané Všetko robia naopak tak to tu všetko doj....
Reply on: inTony #50176:
Demontážou reťazovkového trolejového vedenia sa začala unifikácia v podaní DPB a.s. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.