Koľko miliónov máš na osvetu, aby chodci nechodili na červenú? Mám z vás pocit, ako keby bolo všetko v poriadku bez výnimky a akákoľvek kritika nie je na mieste. Pritom ja nemám žiadne pripomienky voči prelinkovaniu Petržalky, na všetko sa dá zvyknúť, avšak toto je jediné, na čo sa zvyknúť nedá a potrebujem sa niekde vyjadriť, že to treba zmeniť. Aspoň túto jedinú vec.
a do tretice - prečo by mali riskovať život prebiehaním na červenú, keď o TRI minúty pôjde ďalší??? To už nie sú tie "úžasné" 20 minútové intervaly, pri ktorých to naozaj bolo treba!!! ľudia veď už prestaňte vyrábať problém tam, kde nie je... ?
Megaloman: sorry ale kto uteká hlava-nehlava za autobusom aj na červenú tak ak sa mu niečo stane môže si za to sám..
Myslím že rozumný človek si rozmyslý či bude riskovať život alebo si 3 min. počká... ?
nemôže byť len jeden prestupný uzol.. Šak keď pojdem z Karlovky na Vinohrady tak nepojdem s prestupom cez pomalé Šafko..
Prestupné uzly by mohli byť na Kamennom námestí, Trnavskom mýte, Floriánskom námestí (Radlinského) a na Obchodnej.
A ty si odkiaľ, ty mudrlant? Ja bývam v Ovsišti a cestou na Šafárikovo nám. nemám prestupný bod. Bola to vynikajúca reportáž o najnebezpečnejšej petržalskej križovatke, kde často bývajú nehody. Jediné riešenie je dať 95-ku na pôvodnú trasu okolo Mlynarovičovej a také rozprávky o kopírovaní trasy 95-ky s akousi vysnenou električkou nemajú absolútne žiadny praktický zmysel a len obťažujú. Súčasné riešenie je hazard s ľudským zdravím, prinajhoršom životmi. Pritom sa tam stačí ísť pozrieť, ako všetci utekajú krížom cez celú križovatku aj na červenú rovno pod kolesá. A ľuďom sa povedať nedá, aby neutekali, aj keby autobus išiel aj každú minútu. Veľmi dobre poznám, ako to tam na tej križovatke vyzerá. Križovatku tadiaľ križujem dvakrát denne. Jednoducho to riešenie je nechutné a bezohľadné. Pokiaľ sa to nebude riešiť a zajtra to odložia pod stôl a budú tam ľudia padať pod kolesá, som schopný to posunúť na prokuratúru, aby sme spoznali zodpovedného.
...a ináč myslel som si že tá Obchodná sa už ani rekonštruovať nebude ? ....Ale nechápem prečo už nespravia naraz aj tunel keď je plná výluka aj tam(čo je logické)... Potom sa zas bude robiť výluka Tunel+Kapucínska??? ?
Ináč to s tým TALENTOM je dobrá blbosť..... TALENT je ŽELEZNIČNÉ VOZIDLO, neviem si predstaviť že by sa v BA cez centrum rútil vlak a ešte k tomu rýchlosťou 140 km/h...
A divím sa že to takto spropagoval človek z Bombardieru(neveim či to bol šéf alebo kto..)
Radšej mohol povedať, že "TALENT by bol dobrý aj pre prímestskú dopravu v BA a osloviť BSK, a nie že "Talent je vhodný ako rýchloelektrička, aj vo Viedni tak jazdí"...Veď vo Viedni jazdí ako S-Bahn, a ešte k tomu je poruchový takže aj tak moc nejazdí ?
Možno aj hej, ale nie všetky linky sa točia kolo Šafka.. Možu byť aj linky z jedného konca BA na druhý takých 4-5 liniek by úplne stačilo. Aj tam sa dá sparviť dobrý interval.
Ja by som dal:
3
Petržalka - Rača
5
Dúbravka - Ružinov (cez Obchodnú a tunel)
4
Karlova Ves - Zlaté piesky (cez nábrežie, Šafko a Špitálsku)
1
Hlavná stanica - Šafárikovo nám.
2
Hlavná stanica - Nové Mesto
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spectre