Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: provizee #49122:
Pohoda 🙂

-----------------

Vsetkym kriklunom, ktori sa strachuju o bezprestupovy pristup dochodcov a matiek s kocikmi a detmi do Nemocnice Antolska odporucam tuto novinku:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212b2e29362f2eef392b2e29362f2eef1f&n=2881
Reply on: d3k0 #49118:
nevsimol som si tvoj prispevok, takze som vysvetloval zbytocne, sorry ?
Reply on: katey #49115:
ja by som odporucal ist L68 az na kosicku a tam prestupit na L202 - nevyhoda je, ze treba ist peso cez krizovatku, neviem ako daleko su od seba tie zastavky... 68 Romanova - Kosicka = 9min., 202 Kosicka - Komarovska =15min. resp. Toryska 16min.
A dufam, ze niekoho osvieti a ten vikendovy interval L87 predsa len skrati...
Reply on: Beus #49060:
Teraz trochu zvedavá otázka príde - na ktorej linke jazdíš? A na ktorých si už doteraz jazdil?

Ktorá sa ti páčila najviac a ktorá najmenej? Robil si už aj nočáky? Mal si aj nejaké nepríjemné (alebo aj príjemné) príhody v službe?
Reply on: El Sergio #49116:


no jo, mas pravdu :))) to ma fakt nenapadlo 🙂 tak dik

a s tym polhodinovym intervalom je to pomaly horsie ako ked som byvala na dlhych dieloch, to mi bezne trvala cesta k nasim hodinu a tiez som zakazdym pekne nadavala, preto sa mi rychlo zvykalo na tu krasnu 97 priamu :)))
Reply on: katey #49115:
68+202
a to som este zabudla p odotknut znechutena, ze ked o 19.00 skoncim v praci a vynecha mi na sokolskej 83 (ako sa to stalo hned v utorok) ktora mala ist 19.12, tak sa domov dostanem najskor o 19.45 lebo naozaj nevidim inu alternativu ako ist z kramarov na romanovu, predtym som mala aspon variantu v 81...
Reply on: katey #49115:
Ja odporúčam ostať v linke 68 až po zastávku Most Apollo a tam prestúpiť na 87. Tá 88 je úplne zbytočná vsuvka. Alebo žeby dakto opäť cestoval s prstom kopírujúcim pôvodnú trasu?! ?
A víkendy na 87 nekomentujem, to je skrátka hanba! ?
ako ja nic proti, som mlady tvor, osvieteny, na zmeny som sa sice pozerala s hrozou v ociach, ale snazim sa zvykat si.

co ma vsak nesmierne trapi je to, ze zrusili 97. Co mi predtym z Romanovej na Stavbarsku (odo mna k rodicom) trvalo peknych 28 minut, bude teraz celodenny vylet.

Nevadilo by mi ani prestupovanie, ale posudte sami...

usek 1 Romanova - Lachova L68, 3 minuty (relativne slusny interval)
usek 2 Lachova - Euba L88, 5minut (aj to sa da)
usek 3 Euba - Podzahradna L87, 23 minut (cez weekend interval 2x za hodinu) a odtial si to preslapat peso, co je cca 10 minut

vezmime si teraz realne spojenie, napriklad ideme k rodicom na nedelny obed, co znamena ze cca 11.30-12.00 by sme mali u nich byt. T.j. musime ist z Euba o 11.06, z Lachovej 10.55, z Romanovej 10.46.

Cize celkovy cas mojho cestovania je:
odchod: Romanova 10.46
prichod: Podzahradna 11.26
+10 minut pesej chodze
spocitane podciarknute namiesto 28 minut+5min peso to mame IBA 50 minut....

a teraz mi skuste niekto najst rovnako rychle ine spojenie z romanovej na medzi jarky k tallinu....budem vam velmi vdacna, pretoze obedov u rodicov by som sa nerada vzdala.....
Reply on: AAA #49109:
Tebe to budem vesat na nos a potom ma prezradis. ?
Vcera som cital nejake noviny, kde sa jedna pani opat rozculovala, ako komlikovane musi cestovat na stanicu /samozrejme s tazkou batozinou - asi chodi pravidelne zo stanice na Mallorku/ a ze musi 5x !!! prestupovat. Schvalne som sa na to teraz pozrel a je to az s jednym prestupom, z linky 98 na 93 za 26 min. Takze posrata doprava, pani cestuje dlhsie, s 5-timi prestupmi a s taskami. Lenze pani asi zabudla povedat, ze na stanici zistila, ze si zabudla penazenku a musela sa vratit domov a jeden-krat si navyse zle nastupila :-))). Za to samozrejme moze nove linkove vedenie MHD a znesie to aj novinovy papier.
Reply on: AAA #49111:
yop, suhlas :o) problem je ale f tym, ze ti, ktori chodia zurovat do romanlandu, ti necestuju velmi busom, ani vlakom (aj ked teda sice nenapadne, ale predsa, nakupuju aj v soravii). lebo u nas magistrat zaviedol system – cim viac cestujes mhd, tym viac sa na rebricku spolocenskej prestize posuvas smerom dole. co na tom, ze v prahe moj sef casto odstavi auto na zlicine a frci dalej hromadnou, alebo ze zopar umelcov bezne stretnes v metre alebo aj elektricke. well, shit happens…
Reply on: papuca #49110:
Keď už sme pri krčmách pána Romana, čo keby VÚC dotoval linku 82 v pôvodnej trase (Hlavná stanica - Matador),ľudia by sa do jeho krčmy dostali rovno z vlaku. A keby mali veľa peňazí, môže byť ako linka do Soravie zadarmo. ? ? ?
Reply on: 81-71 #49108:
ano, ano, to aby napr. nemenovanemu panovi L. Romanovi mohli ludia co najlahsie prist na kavicku a drink na jeho jachtu, prip. do domceka na pobrezi :o) co o to, ze ludia potrebuju najma kulturnu dopravu do prace...
Reply on: Corgon #48924:
Koľko Corgoňov máš v sebe, keď sem píšeš?

Re #48978 Peon: Ja by som povedal, že mohla ísť k Micherovmu majeru a tam sa otočiť a spoje k Povodiu Dunaja až tam. akže neobsluhovaná bola iba zastávka Vlčie Hrdlo - sídlisko, či ako sa volá.
Reply on: papuca #49106:
No to je nádhera. Čo by tak povedal primátor Ďurkovský ? Asi by mohol hovorit, že ak sa budeme snažit ako doteraz v preferencii IGK, čochvila budeme patrit na 1. miesto v Európe v pomere IGK a MHD v prospech IGK. Mohol by asi povedat aké nehorázne peniaze idu pre rozvoj IGK v Bratislave, ako sa snažia rozširovat cesty, stavat križovatky s preferenciou IGK, stavat mosty pre IGK, utláčat MHD v prospech IGK. Nech si to dakto poráta, na konci aj tak zistí, že mi sme vlastne ako Praha, len v opačnom garde: investicie do IGK, uprednostnovanie IGK, magistrát sa teší z toho, že čím dalej, tým viac ludí chodí autom a čím dalej, tým viac chátra MHD. Máme rovnaké ciele ako Praha, ale bohužial s opačným pólom. Pritom najsmutnejšie je hádam to, že v Bratislave sú peniaze, ale snád drvivá vacsina obchádza MHD a je plne k dispozícii rozvoju infraštrukturi IGK.
Reply on: Mikimaus #49098:
hlavne tam rastie semafor, kde vobec nebol ? navrhujem dat jeden aj doprostred tunela, nech ten tunel nerusi pravidlo kazdych 5 metrov jeden semafor....
cast rozhovoru s primatorem Prahy Pavlem Bemem:
- Co vsak muze mesto pro zlepseni dopravni situace udelat?
Nasi prioritou je podpora a dalsi rozvoj MHD. Temer 60% prepravnich objemu je v Praze realizovano mestskou hromadnou dopravou, coz stavi nasi metropoli na 1. misto v Evrope. (napr. ve Vidni cini podil MHD na prepravnich objemech 46.6%, v Berline 33.6%, v Parizi 27.5% a v Rime 25.5%. Praha dotuje hromadnou dopravu neuveritelnou vysi 12.3mld Kc. Za posledni dva roky byla zprovoznena nova tramvajova trat na Barrandove (naklady 2,5mld Kc) a trasa IV.C.1 na severni terasu mesta (naklady 8.66mld KC), zahajena vystavba trasy IV.C.2 do letnan (naklady presahnou 13mld Kc), na obnovu vozoveho parku metra mesto vyclenilo 800 milionu Kc a moderni nizkopodlazni tramvaje prijodu na 1,1mld Kc.

-Mohou prazske dopravni situaci ulehcit i sami Prazane?
Samozrejme ano, daji-li pred osobni automobilovou dopravou prednost hromadne. Byt jen na zkousku treba 18. zari, kdy v Praze probehne tak jako kazdy rok Den bez aut. Takze 18.zari pouzijte MHD a auto nechte doma.

zdroj: www.metro.cz - dnesni vydani str.8 (Praha)
Cakat na spoj 204 pod hl. stanicou po 21:00h ma priam znechutil. 20 minutový interval naplnil trolejbus dostatocnym poctom cestujucich nervozne cakajuc, avsak medzicasom prebehli 2 skoro prazdne 209.Nemalo by to byt opacne? A nechapem 63 ktora sa dost casto prekryva z 204 pod hl. stanicou a jeden s tych spojov, ako druhy v poradí, je tam potom vzdy prazdny. Tu 63 by som radsej upravil (-+ 10 minut) k 205. ?
Reply on: pele #49076:
No vidíš, ja si to isté začínam myslieť o Tebe. ? To, že bývaš rovno nad zástavkou, si nikde nenapísal. Rovnako, ako sa Tebe pohoršilo, sa mohlo niekomu inému polepšiť. Tak to dopadne pri každej zmene. Alebo si myslíš, že keď sa niekedy postaví električka alebo iný nosný systém, hoc bájne metro, že bude stále stáť pri každej vŕbe na každej ulici? Nie, bude stáť viacmenej presne tam, kde dnes stojí 95. Ty sa nad tým zamysli.

Okrem toho, keď píšeš o čakaní na 95. Tá má rovnako ako 90 známe odchody, navyše v pätkrát lepšom intervale. Ak si nečakal na 90, nemáš prečo ani na 95.

A poďme späť k číslam. Odhliadnuc od dochádzkovej vzdialenosti k zastávke Strečnianska, ktorá je stále viac než slušná (čo by v iných mestách, alebo aj inde v Bratislave, dali za 5 minút k zastávke s nosnou linkou), pozrime sa čo nám ponúka spojenie 95 + 88 zo Strečnianskej na Záporožskú medzi 7.00 a 8.00 ráno. Neviem, ako ty, ale ja vidím 12 minútovú jazdnú dobu _vrátane_ prestupu v takte 6 (!) minút. 90 mala interval 15 minút. 95 + 88 je to teda _reálne_ vrátane Tvojho dochádzkového času 17 minút, a to v takmer trojnásobne lepšom intervale. K tvrdeniu, že je to skoro polhodina, už nemám viac čo dodať.

Re #49073 marko: Nechcem si údaje cucať z prstu, tak poprosím niekoho, kto má o daných číslach prehľad, nech sem napíše, koľko autobusov sa v súčasnosti ráno točí na spomínaných linkách a prípadne aj kilometre na jedno kolo. Potom to snáď bude vidno lepšie. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.