Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Inak nechápem tie názory ľudí, ktorí sa v článkoch sťažujú, že musia ísť dlhší kus pešo k linke, ktorou predtým jazdili. Veď predsa žiadne zastávky nezrušili. To ich nenapadne ísť zo svojej zastávky a o dve, tri ďalej prestúpiť, resp. vyskúšať aj inú kombináciu?
Mimochodom, túto kritiku v článku zo SME som vôbec nepochopil: ...Viacerí si kvôli predĺženiu trasy musia kupovať aj lístky s dlhšou platnosťou. "Bývame pri Tescu. Na úrad práce trvala cesta takých 14 minút, teraz to dcére trvalo asi 25 minút. Hotová vyhliadková jazda! Tam a späť - namiesto polhodinového lístka kupovala hodinový," tvrdila Jaroslava. "Výsledný efekt? Predraženie cestovného, ktoré vlastne ani nestúplo," myslí si.
Najviac ma pobavilo, ako sa jeden starší kolega sťažoval, že zrušili 97 a jeho syn sa teraz dostane do Slovnaftu na dva prestupy. A to prosím pekne bývajú na Ovsišti... ?
Som z Petržalky a zmeny v MHD takisto schvaľujem. Starý systém nebol úplne o tom, že "odvšadiaľ všade", išlo skôr o to, že každá linka sa silou mocou pokúšala stáť takmer na polovici územia Petržalky... možno hra o slovíčkach... ?

Hovorí sa o návrhoch na zmeny konečných zastávok niektorých liniek, sťažujú sa obyvatelia z okolia Jasovskej, neviem, ja bývam v okolí Holíčskej.

Návrh:
99: konečná Jasovská (namiesto Antolskej)
ľudia sa vraj tlačia v 98 a myslím, že skôr 99 má "zvážaciu" funkciu a preto by mohla poslúžiť obyvateľom Lúk VIII (Jasovská) smerom k zastávke Lúčanka (95,98) alebo Budatínska (93)

98: konečná Antolská (namiesto Jasovskej)

alebo
95: Antolská (niekto načrtol problém, že by v špičke z lesa každé tri minúty vychádzal autobus, je to v podstate pravda)
98: Vyšehradská...

Vyjadrite sa, prosím.
VrahDetíAKanibal

VrahDetíAKanibal

Reply on: vjMTV #48964:
Počúvaj, ty buzna, už som ti na NR fóre napísal, že máš dať SAD MAD NR toľko peňazí na obyvateľa NR, koľko pripadá v BA a potom budeš mať aj trojminútové intervaly do Suchej nad Parnou cez Bujakovo zastávku.
Tak to uz vazne nechapem, preco DPB nasadil na prvu jazdu s pomazanou spolocnostou pod velenim magistratu vcelku nablyskanu 4849 ?
Vsak sa do Petrzalky presunulo dost 280. Naozaj nechapem.
A keby sme mali vybrat nejaky zdravy stred, rozbita Karosa, pripadne TAM by tiez nebol na skodu.
Reply on: Spectre #48944:
Problém je práve v tom, že na súbehu antabusovej a tramwayovej trakcie by práve smradobusová trakcia mala byť obslužná a kovokolná expresná.
Inak reálne čísla v časoch môjho vodičovania boli tkaé, že ak som, odchádzajúc z 12 z Pošne, na Tomášikovej zdravil vodiča 34, ktorý sda práve sápal z Prievozu, tak on sa od pekární vyrútil presne v tom istom okamihu ako ja z Krčacov, takže pomalosť E-trakcie je ved subjektívna, daná tým ,že v tramvaji nereve motor RÁBA-MAN, prevodovka ZF-CSEPEL ani náprava RÁBA original ? , nešklbe to, substrát sa nepresýpa zo strany na stranu a podobne
Reply on: 81-71 #48935:
Pretože ak je povrch vozovky na moste z asfaltového betónu, nie je potrebné robiť Kreténprint.
Reply on: Corgon #48894:
Aha, tak už je jasné, kde corgoňko petert pracuje. Je to železničiar!
Mesto: zmeny v doprave nemusia byť konečné http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2369756 Starý most ostane motoristom http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2369757 Sklz bol na Patrónke http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2369758 Petržalčania začínajú deň džogingom na zastávky autobusov http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2369760
Re#tomas1: My v Nr mame 28 liniek a to tak divne,ze L1-4 potom L 6-15 L18-20 L21-22 L24-28 L30-34 a L122 najviac ma stwe,ze MHD jazdi aj do dedin ktore nepatria pod mesto.
Reply on: tomas1 #48979:
doplnok
CP MHD TT: http://www.sadtrnava.sk/CPnovy/Trnava/MHD/ZOZNAM.HTM
(linky 0001** sú víkendové, ale v praxi sa označujú normálne 1-14 ? ? ? )
Reply on: vjMTV #48974:
Jaáj... strašnú.
- oficiálne 14 liniek, reálne 10 a štvrť (geriatrieexpres na polikliniku L13 má 2 spoje, a L5+L14, L1+L2, L8+L12 majú takmer identické trasy)
- spoje nie sú v intervaloch na rozdiel od NR, mimo špičky idú nezriedka menej ako raz za hodinu
- spoje sa redukujú, redukujú a redukujú
- veľa ľudí nemá čipkartu takže kupujú na mince - otrasne dlho to trvá
- konkrétnejší príklad: posledný spoj pred ôsmou L6 z dvoch sídlisk k trom stredným školám PRICHÁDZA o 7:26 + mimo cest. poriadku (!!!) chodí posila asi o päť min. neskôr (oba natrieskané) prestupovať sa nedá (tým myslím skutočne nedá)
- divné rozmiestnenie zastávok z nemožňuje prestupy
- na hl.stanicu nejde takmer nič asi desať spojov denne tam zablúdi, cesta na vlak či medzimestský bus je o držku
- všetky spoje obchádzajú centrum (za hradbami) takže do centra sa všetci rvú IGK
- vlastne všetci sa všade rvú IGK, takže medzi 7. a 8.hod sú strašné zápchy, pred desiatimi rokmi by som neveril, že 70000 ľudí môže mesto tak zapchať

Do nedávna primátor Ing. Štefan Bošnák tvrdil, že s tým nič nemá, že MHD financuje štát, teraz to tuším prešlo pod mestá. Už dávno som nikoho z radnice o MHD hovoriť nepočul.
BTW ale vyšie spomínanú L13 tuším platilo mesto
- Problematické cestovanie MHD – Píšu o sťažnostiach na 92-ku a možnom predĺžení 92-S na Dostihovú dráhu
http://www.vecernikba.sk/1171a00d.php

- Osamelý most
http://www.vecernikba.sk/1171a02a.php

- Mali ste problém s cestovaním MHD?
http://www.vecernikba.sk/1171a02d.php

- Lanovka: Čaká sa na licenciu
http://www.vecernikba.sk/1171a03a.php

- DPB: Ako jazdili - Linka č. 77 bola odklonená po Lieskovskej ceste. Hm, rád by som
vedel ako konkrétne, vychádza mi to tak, že z pôvodných zastávok asi obslúžila len
Spalovňu, ku ktorej prišla z boku od Lieskovskej cesty...
http://www.vecernikba.sk/1171a04g.php

- Zmeny v MHD: Zmätok trvá, ľudí chytá zlosť
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bbratislavao&c=bratislavao_1_5

- Zlíznu si to šoféri
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bbratislavao&c=bratislavao_2_1

- Zmeny v linkách MHD (odpovede na otázky od DPB)
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bbratislavao&c=bratislavao_2_2
Dam Vam priklad linky 12 a urobte si obraz ,ze take daco xcete mat v BA a tato linka jazdi plna s klbovym busom Odchody :04-31 52 05-10 25 40 52 06-07 22 37 52 07-07 22 08-10 09-10 10-10 11-10 12-10 47 13-07 22 37 52 15-07 22 37 52 16-05 35 17-08 18-13 19-13 20-13 21-13 22-16 v prac.dni konecna.
Reply on: Spectre #48966:
Asi si ho zle pochopil, myslím, že to nemyslel tým štýlom "Vy zas*aní Blaváci, vy sa máte jak prasatá v žite zatiaľ čo mi tu v Hornej Dolnej hladujeme!". Má pravdu, že aj v iných mestách okrem Prešova sú služby MHD naprd, a to vďaka firewallom v hlavách na radniciach (a niekde aj v dop. podnikoch - ale to sa NR netýka ? ).
Reply on: Spectre #48931:
To ked pises sa odbavujes na tom, co tu pises? Niekto pise k veci a niekto od veci ako Ty napriklad. ? S tym linkovym vedenim to nie je az take zle, ale tie intervaly v ranajssich casoch od 4:45 by mohli byt lepsie uz 8 min. A dalej v prestupovani, aby spoje z casti na seba nadväzovali a nie cakat na zastavke cca 10 min, ale cakat cca 5 min. Zijeme v hlavnom meste a metro niet a o rychlo elektricke sa len vyprava. Nech sa uz stavia!
Nechajme sa prepkvapit v novembri, decembri, januari, vo februari ako sa nam bude potom cestovat za svojimi povinnostami, ked daka linka vynecha len z toho dovodu, ze nemoze ist po vlastnych pripadne zamrznu dvere! ? ?.
Bez urazok! A nazdravie!!! ? ? ?
Re#Tomas1 : Vy mate aku MHD v TT opis a kolko liniek.?
Reply on: vjMTV #48964:
Pripájam sa ja s TT. ? ?
Reply on: El Sergio #48950:
? ? ? ? ?
Reply on: bibi11 #48930:
Nauc sa najprv spisovnu slovencinu Ty Madar!
-ulavi je sloveso nie pridavne meno Trtko chore!
Normalny clovek si cicinu vyhoni vtedy, ked to potrebuje a nasi mhdaci si ciciny honili a kazdi inemu drzal vratane mestskych poslancov. ha! ha! ha! ? ? ? ☺ ? ? ?
pre génia El Sergia:

No pocuj moj, ty si 5rzalcan??? To sa teda za teba pekne hambim a pravdepodobne aj zvysok Petrzalky! Rozmyslas ritou, alebo cim? Mal by si stat za svojimi a nie proti..

Ak si naozaj myslis ze tieto zmeny vedu k lepsiemu, tak potom si bud slepy, alebo SI TO PRAVE TY CO MA ZMENY MHD ZLE NASTUDOVANE.

To nie je o pohodlnosti, ale o tom, ze ludia si za to platia a nie male peniaze a preto cakaju aj sluzby na primeranej urovni, raz to iste pochopis...

Ok, ty si génius co to ma v malicku a ako male dieta veri reciam istych ludi, ze to bude pre nas Petrzalcanov lepsie a tak som si pre teba prichystal maly priklad...

Spoj 90 chodil zo zastavky Znievska a na zastavku Zaporozska sa dostal za 11minut. Prosim najdi mi spoj, ktorym sa dostanem na Zaporozsku za 11minut. Kludne mozem aj 5x prestupit, len nesmies pri tom porusit svoju teoriu (cize aby som tam bol skor ako niekedy) 😉

Nie, nemusis to studovat, existuje len jedno riesenie a to nastupit na 99, ktora si urobi naaaadhernu obkluku po 5rzalke (zo zastavky Holicska sa dostanem na zastavku Terno za 7-8min, co je naozaj na smiech, ba dokonca az na plac, pretoze ta vzdialenost je minimalna a pri starom cestovnom poriadku si sa tam dostal za 2minuty) a na zastavke ŽST musim prestupit na 80.

Mimochodom, dnes rano som stal na zastavke a neveril som vlastnym ociam, ked som videl ze do prichadzajucej 98 sa nezmestili vsetci ktori chceli. To hovorim o zastavke Znievska, ktora je len na zaciatku trasy autobusu 98. Na dalsej zastavke sa dostali dnu uz ozaj len VYVOLENI. Taketo plnky som zazival aj pred tym, ale to uz som bol minimalne na Pristavnom moste, nie na zaciatku trasy. Naozaj cestovanie na urovni. Aj na toto mas riesenie?

Ale uz som dosiel na cely problem. Ty si frotérista a vyhovuju ti preplnene autobusy, preto ti vyhovuje novy system!

Rada do zivota:
Citaj, studuj, vzdelavaj sa, ale hlavne nepis prispevky.

Dakujeme!

Petrzalcania

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.