Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marko #49078:
Co som videl ja, tak 95, ktora vychytila pozbieranych ludi, bola totalne natrieskana a na Safko prisla zaroven s nasledujucou, ktora bola zaplnena na cca 70% vratane mna. ? Tej prazdnejsej to trvalo z Lucanky 15-16 minut (odchod z Lucanky 7:05). Tak to bolo v pondelok. Dalsie dni mohli byt ine, to uz neviem, pondelok bol specialny, lebo sa zacinalo. Priestor na zvacsenie intervalov nevidim, lebo este pribudnu VS.
Inak si trochu rypnem pre tych, co su privelmi nadseny so sucasnych zmien v MHD.
Normalny clovek bude z MHD nadseny vtedy, ak bude vyhodnejsia (alebo aspon porovnatelna) s vlastnym autom. Dovtedy vzdy bude tahat za kratsi koniec. A mne stale vychadza lepsie ist vlastnym autom, ako MHD - dokonca presne na moju situaciu mam pracu z domu cca 3km. A obcas som sa zviezol busom - bo to bolo za 8min + 5min chodza dokpy (autom to vychadza asi len o 3.min. kratsie). Ale v sucasnosti mozem prestupovat 1x a ist tak 20min. Ale O.K. tragediu v tom nevidim, len tvrdim, ze auto je stale lepsie.
Reply on: El Sergio #49069:
Haha - asi sa ti to nepodari. Lebo neverim, ze to bude do 15min. ako to bolo s 84 byvalou.

Trochu na nic dopadlo ovsiste - mam pocit. Najma cez vikend. Mozno by nebolo odveci, keby linka 88 robila "malinkaty obchvat" cez ovsiste.
Reply on: galiyosha #49044:
Mne to vazne trvalo 30 minut plusminus 1 minuta a mozem ta ubezpecit, ze malokto chodi rychlejsie ako ja. ? Presun z bytu na Lucanku 1 minuta. Cakanie na 59 pripadne 93 max 1 minuta. Ak som nechytil jednu, chytil som druhu, chodili hned za sebou. 59 bola na Dvoroch za 10-15 minut, 5-6 minut aj s cakanim na Zochovu, 93 to trvalo cca 22 (v utorok aj 23-24, to je ta plus 1 minuta ? ). Na elektricku som zvycajne vobec necakal (presun cca 30 sec), tak dobre som mal zladene spoje (teraz nepocitam pripady, ak doslo k meskaniu).
Ano, mohli sme dopadnut horsie, 95 je super, ak chcem ist do mesta, 98 smerom na Polus (naspat je to horsie), rano si to presliapem na Vysehradsku, lebo stabilnych 6 minut peso a ziadne cakanie na konecnej je vyhodnejsich ako neiste cakanie na 98/99 a boj pri nastupovani. ? Prax je totiz taka, ze cestujuci z Lucanky jednu zastavku sliapu na Vysehradsku a zo Znievskej na Budatinsku/Strecniansku. Viem, trochu pohybu nikomu neuskodi, a co by za takoveho kralika dali deti v Africe, pripadne cestujuci z DD. ?
Pokial ide o smer Safko->Karlovka, tam je to naozaj zufale, co neguje prinos 95. Jedine ze si clovek opat jednu zastavku odpochoduje a tam uz ma 1/4/12.
Reply on: tomas1 #49072:
Hl. m. SR Bratislava na ten projekt vyčlenilo prostriedky z úveru od Dexia banky a počíta s častou financií aj zo štátneho rozpočtu. Celkova vyvolana investícia nie je 3 mld. SK ale cca 5 mld. SK.

Hl. m. SR Bratislavu prosim nezrovnavaj s Košicami v nijakých aspektoch, lebo by si zrovnaval neporovnatelné, či už po stránke finančnej, sociálnej, velkostnej...

Ten úver, čo si zobrali KE budu preto tak dlho splacat a preto museli už predat aj svoje posledne trenky, lebo ich ekonomická výkonnost je mizerná. To, čo si BA požičala od Dexia banky, je schopná splatit v pomerne krátkom čase, pretože BA má pomerne výkonnú ekonomiku. BA peniaze má, bohužial sú zle prerozdelené a všeobecne je preferovaná IGK. Schválne sa pozri, aké investície idu v meste do infraštruktúry IGK ako kolko do MHD. Su to rádovo mld. SK.
Chcem sa opýtať ako to vyzerá v špičke s linkou 95? Myslím kapacitne cez starý most, lebo sa mi zdajú byť intervaly 3 min trochu zbytočné. (Ešte som 95-kou necestoval.)
4 galyosha

sorry chcel som napisat ze s 95 + 88 je to skoro polhodina
4 galyosha:

Pozri teraz si uz naozaj zacinam mysliet zo mas 6 rokov.
Na zastavku znievka mi to trvalo priblizne 10sekund na rozdiel od Strecnianskej co je 5min. Ale to podstatne co som chcel. Akoze mna nezaujima "papierovy cas", to co akoze davas????
Mna zaujima aka je realita. 90 jazdila papierovo 12minut ale aj relane. 99 + 88 je to realne skoro polhodina.

ZIJEME V REALITE NIE NA PAPIERI!!!! THINK ABOUT IT!!!!!
Reply on: qwix #49052:
nic sa neotocilo prosim ta, asi cestujes naozaj inou MHD, 83 je prepchata rovnako ako doteraz a 84 v ktorej sa dalo normalne cestovat je prepchata rovnako ako 83, fakt zlepsenie... si nevidite do huby prosim vas obhajovat predo mnou nieco co poznam kazdodenne ze doteraz som pohodlne cestoval do prace 84kou a po novom zlepseni mam na vyber medzi prepchatou linkou a prepchatou linkou a ide to tu niekto predo mnou obhajovat ze sa mi zlepsilo cestovanie, prd sa mi zlepsil, zhorsilo sa mi...
Reply on: El Sergio #49063:
Skúsil si niekedy ráno ísť 98 smerom z Pertžalky? Ak je toto nevyťažená linka, ako vyzerá vyťažená?
Reply on: galiyosha #49051:
V súčastnosti má 94:jedným smerom 15min späť 16min. 93:jedným smerom 20min a späť 23min. To nie je o polovicu viac spojov ?. Bral by som tvrdenie o 25%.
Tiež ak sa pozrieš na časy 59 tak 6 busov by to podľa môjho názoru nestihlo.
S tým intervalov 93 na tri minúty máš pravdu - aj keď ozaj v špičke na krátky čas sa dá dosiahnuť aj dve minúty. A pre 59 bol čas 10 min.to maximum pri takom počte busov (reálne v špičke sa dá dosiahnuť do 8 min).
S obratiskami v Petržalke by podľa mňa problém nebol: Antolská je veľmi veľké obratisko a na Vyšehradskej by sa tiež dve linky zmestili (59, 95) - predsa by tam bolo menej busov ako teraz (95, 93). Jediný problém vidím na Hlavnej stanici.
Myslím si, že by to zlepšenie bolo.
A aký by si mal ty návrh pre zadnú časť Petržalky, ktorá musí na niektoré smery dva krát prestupovať? (Bus 59 je takmer nepoužiteľný v súčasnej podobe a aj tak, pokiaľ máš prestupnú zast.na Zochovej, tak dva krát prestupuješ).
Reply on: 81-71 #49067:
Ked si hovoril o tej 5rzalskej elektricke, vie mi niekto odpovedat na zásadnú ot. ktorá ma trápi od začiatku, že ked nemá mesto $ ani na jeden bus ani na jednu električku, že kde chcelo zobrať 3mld. na ten projekt. Vyžobrať zo štát. rozpočtu, alebo nejaký zázračný schusterovský megaúver? ?
Reply on: d3k0 #49061:
Veru, nové autobusy by som privítal. Akurát škoda, že ak aj nové vozy dojdú, tak iba ako náhrada za medzičasom rozpadnuté a vyradené Ik280.

Snáď pesimisticky, ale je reálna šanca, že sa do príchodu nových vozov začnú na prvočinitele rozpadať aj krátke plyňáky.
Reply on: Beus #49060:
Tam už nie je čo pokaziť, pretože L59 je z princípu nekoncepčná 🙂
A chválim tie spojenia na stanicu a ASMN, snáď to už konečne tým batožinovým krikľúňom zavrie ústa! ?
Ešte by to chcelo aj iné ciele...aby už aj ostatní krikľúni boli ticho. Ja som dnes v diskusii na SME presviedčal slečnu z Ovsišťa o výhodách spojenia 88 + 206 na Hodžovo nám./SAV oproti jej vysnenému a nenahraditeľnému bezprestupovému spoju 84. Snáď to pomohlo... ?
Reply on: d3k0 #49066:
V takej oblasti by mohla. Jedná sa prakticky o tri a pol zastávky Jasovská (vlastne tu sú aj 91 a 191), Žehrianska, Dolnozemská a Bzovícka (tu je aj 92, ale ten shit nepočítam). Ak to použijú ľudia z tejto oblasti ako prípoj na 95 a 93 (čo asi aj budú), tak si myslím, že to je reálne. Ak sú tam kapacitné nároky vyššie, tak trieskam nezmysly.
Re #49065 galiyosha: Z čisto môjho pohľadu mi to náramne vyhovuje! ? Ale zase je pravda, že väčšina pôjde na 59 radšej ako na 94, čo vlastne vyprázdni 94 a dosť naplní asi už aj tak plnú 59. Tam budú tlaky na zhustenie intervalov. Môžu to vyriešiť tak, že Račiždorfské mýto zase vynechajú, ale to by už asi ľudí fakt naštvali (keď už to raz dali). Tak teraz neviem...som rozpoltená osobnosť! ?
Starý most tak skoro opravovať nezačnú:

Starý most nebudú rekonštruovať v tomto ani v budúcom roku. Hovorca primátora Milan Vajda o tom informoval po tom, čo sa tým po otvorení Mosta Apollo začali znepokojovať mnohí Bratislavčania. "V júni na ňom úspešne prebehla dynamická skúška, ktorá potvrdila jeho prevádzkyschopnosť," vysvetlil. Zmeny sa na moste uskutočnia až pri plánovanej výstavbe koľajového systému MHD, zatiaľ sa však nevie, kedy ju spustia.

Autor: (TASR)

Takže električka v roku 2008 určite nebude. Som si mohol myslet, že aj táto kasta bude len kecat. No čo, Durkovskeho reči o začiatku výstavby koncom roku 2005 respektíve začiatkom roka 2006 a sprevadzkovani električky do Petržalky v roku 2008 boli opat take klamstvo ako kazde volby.
Dalšie komunalne volby klopu na dvere, tak prečo opat dakomu nenaletiet? Ktoze nam zasa bude klamat o nosnom systeme?Zeby Durkovsky? Jedno je iste, ten, kto by nepostavil svoju kampan na klamstve o nosnom systeme a jeho spustení, asi by nevyhral komunalky v BA...ale ktovie, mozno dakoho Durkovsky zblbol trolejbusmy na Dlhé Diely, z ktorých nakoniec tiež nebude 15 kusov ale iba 6 a to až o rok, akoby sa išla budovat trat z jedneho konca BA na druhý ? jo, jo všetko je tunel
Reply on: El Sergio #49063:
Zvladne 6-minutova kratka 99 to iste, co 6-minutova dlha 98? (hovorim o navrhovanych intervaloch). Ad trasa 68 - ak chceme, aby bol dobry prestup na ruzinovsku radialu (a aj z nej), asi nic lepsie nevymyslime...

Re #49064 galiyosha: Krasne vysli niektore doterajsie spojenia na ASMN (vid novinky) 🙂 Hlavne co sa tyka vikendu je to teraz omnoho lepsie - a to ani nemusi chodit 78... 🙂
Reply on: d3k0 #49062:
Fu, tak to, že 59 stojí obojsmerne na Račianskom mýte, som ani nevedel. Tak to už vážne nechápem, čo si mysleli. Že vlky tú linku dobrovoľne prestanú používať alebo čo...
Reply on: pele #49056:
A na zástavku Znievsau ťa priniesla víla Amálka? A na 90 čakať nebolo treba? 11 minút 90 bol rovnaký papierový čas ako 11 minút 95 + 88.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.