Reply on: 81-71 #49079:
Ale že či by nebolo lepšie vylepšiť najprv súčastné radiály za úver a nakúpiť na ne poriadne vozy a urobiť skutočne nosný systém. Ekonomicky sa mi to zdá divné, že si idem kúpiť druhú skriňu, pričom prvú mám poloprázdnu lebo nemám peniaze na oblečenie (a musím robiť hovadiny typu 59...) ? To je na Slovensku bežná prax robiť veci nárazovo - najprv nechať zdochnúť a potom prísť so zázračným riešením, pretože:
1. Voliči sú blbí, ešte stále veria v také zázraky, priebežné udržiavanie považujú za samozrejmosť, nie sú z toho žiadne politické body.
2. Dá sa nato lepšie vyžobrávať zo spoločného ŠR. Predstav si, že by Ďurkovský chcel od Mikloša peniaze na obnovu vozového parku, nedostane ani 0,5Sk. Pri projekte zázračnej električky tu šanca je.
?
kohut
Ano, mohli sme dopadnut horsie, 95 je super, ak chcem ist do mesta, 98 smerom na Polus (naspat je to horsie), rano si to presliapem na Vysehradsku, lebo stabilnych 6 minut peso a ziadne cakanie na konecnej je vyhodnejsich ako neiste cakanie na 98/99 a boj pri nastupovani. ? Prax je totiz taka, ze cestujuci z Lucanky jednu zastavku sliapu na Vysehradsku a zo Znievskej na Budatinsku/Strecniansku. Viem, trochu pohybu nikomu neuskodi, a co by za takoveho kralika dali deti v Africe, pripadne cestujuci z DD. ?
Pokial ide o smer Safko->Karlovka, tam je to naozaj zufale, co neguje prinos 95. Jedine ze si clovek opat jednu zastavku odpochoduje a tam uz ma 1/4/12.