Reply on: 81-71 #49079:
Ale že či by nebolo lepšie vylepšiť najprv súčastné radiály za úver a nakúpiť na ne poriadne vozy a urobiť skutočne nosný systém. Ekonomicky sa mi to zdá divné, že si idem kúpiť druhú skriňu, pričom prvú mám poloprázdnu lebo nemám peniaze na oblečenie (a musím robiť hovadiny typu 59...) ? To je na Slovensku bežná prax robiť veci nárazovo - najprv nechať zdochnúť a potom prísť so zázračným riešením, pretože:
1. Voliči sú blbí, ešte stále veria v také zázraky, priebežné udržiavanie považujú za samozrejmosť, nie sú z toho žiadne politické body.
2. Dá sa nato lepšie vyžobrávať zo spoločného ŠR. Predstav si, že by Ďurkovský chcel od Mikloša peniaze na obnovu vozového parku, nedostane ani 0,5Sk. Pri projekte zázračnej električky tu šanca je.
?
81-71
Hl. m. SR Bratislavu prosim nezrovnavaj s Košicami v nijakých aspektoch, lebo by si zrovnaval neporovnatelné, či už po stránke finančnej, sociálnej, velkostnej...
Ten úver, čo si zobrali KE budu preto tak dlho splacat a preto museli už predat aj svoje posledne trenky, lebo ich ekonomická výkonnost je mizerná. To, čo si BA požičala od Dexia banky, je schopná splatit v pomerne krátkom čase, pretože BA má pomerne výkonnú ekonomiku. BA peniaze má, bohužial sú zle prerozdelené a všeobecne je preferovaná IGK. Schválne sa pozri, aké investície idu v meste do infraštruktúry IGK ako kolko do MHD. Su to rádovo mld. SK.