Ako si raz povedal, Petržalka je niekoľko násobne väčšia, tak majú spojenie s centrom. Som zvedavý ako by si sa cítil keby všetky linky končili pri staniciach elín, najlepšie na Šafku..! To super príklad nato, čo by si chcel spraviť. Linka 32 sa dá porovnať s linkami ako 67 alebo 56, ktorá nieje vôbec navyše.. Našiel by som ti vela liniek ktoré sú fakt navyše v celej BA!
Ti, ktorym kole oci linka 84 by sa mali rano postavit na zastavku EU smer z mesta.
V opacnom smere sa naplna az na Jungmanovej, v pohode poberie aj ludi zo skratenej 83 v Ovsisti.
si už v poriadku?????????!!!!!!! DD majú spojenie úpne na hovno!! a ty povieš že 32 a 33 sú linky odvšadial všade!!!! Ty asi nevieš ako vypadajú linky odvšadial všade.. Kam do riti sa dostaneš priamo z DD?? Každé sídlisko v BA má priame spojenie s centrom a ty chceš zrušiť dôležitú linku, ktorá sa s 78 nedá ani porovnať!! Ten autobus neslúži len pre obyvteľov DD ale aj internátov v Mlynskej doline, Kramárov kde slúži aj ako spojenie na HS, ktoré z Patrónky ani z Kramárov neexistuje!!
Neviem kde bývaš, ale ty to hovoríš tak akoby nemohlo existovať priame odnikadiaľ... povedz kde bývaš aby som ti mohol spraviť spojenie podobne ako ty chceš to dosrať DD, Mlynskej doline, Patrónke, Kramárom a HS!
Ani ja nie som z DD ? Máš pravdu, ked kuskovat, tak aj L78, plný súhlas. Ked Petržalčania musia prestupovat, prečo by na DD mal zostat socík? To potom mohla ostat aj taká L54 ktorá jazdila z konca Petržalky až do Vrakune a plno iných liniek. Prečo práve na DD ostávajú staré linky"od všadial všade" a inde nie? Z Patronky nie je spojenie na Kramare? A autobus č.22 je čo? A čo maju s tým spoločné študenti? Ved študenti môžu zbehnut na stanicu "Botanická záhrada" na L1, ktorá na Hl. stanicu ide, ale aj tak nerozumiem, prečo by nemali prestupovat, ked skoro všetci už prestupovat budu musiet. Ak nemaju radi eliny, nech idu na L39 a na Zochovej už pojde bus na Hl. stanicu v peknom intervale. Mne sa len vidí, že všetci by chceli realizovat zmeny a racionalizačné opatrenia všade okrem "svojich" spojov. Ked má byt system taký, aký bude, tak nech princíp krátkych liniek a prestupovania platí všade.
no neviem, ja mam skor dojem ze vodici sa vlecu ako slimaci kedze mnohe chronometraze su na hovno, vodica iduceho v predstihu stretnem veeeelmi zriedkavo, skor sa stretam s meskaniami (a to aj s neskorymi odchodmi z konecnej aj v pripade ze dany spoj uz na obratisku bol)... mali by zacat asi viac buzerovat vodicov aj za neodovodnene meskania; len to sa tazie dokazuje ako ked si nadbehne...
V dnešných Bratislavských novinách sa píše, že ešte tento rok by malo byť zavedené spojenie Devínskej Novej Vsi s centrom mesta cez Kremeľskú ul. v Devíne s vyústením pod Novým mostom.
Dnes som si všimol, že na križovatke Mlynské Nivy - Košická - Svätoplukova behali okolo všetkých Creteprintov s takou tou rezačkou asfaltu a vyrezali okolo každého dookola ryhu.. Netuší niekto, aký to má zmysel?
No študenti sú v podstate pre väčšinu podnikov dôležitejší, pretože majú pred sebou dlhšiu budúcnosť, ako tí, čo už dávno doštudovali a preto ich treba nalákať, aby ponuku podniku využívali aj v budúcnosti.
ja uz nie som student, ale viem, ze som si aj za studentskych cias poctivo platil "vsetratku" a nasralo by ma, keby mi niekto povedal, ze preto, lebo som student, nie som dolezity... len o to mi slo. ?
Porozmýšľaj o konkrétnom príklade, ktorý ti dám: L 14 prišla na Jesenského o 16:16, no mala odchod 16:20, teda prišla o 4 min. skôr , o 16:16 prišla za ňou L 4, ktorá 5 min. mešká, na Štúrovej na odbočenie na Jesenského čaká L 11, ktorá ide presne? Čo by si urobil na mieste vodiča L 14?
a) Čakal 4 min s výsledkom meškanie L 4 9 min., L 11 4 min., a zatiaľ by prišla z Hl. st. L 1, ktorá by stála niekde na priechode v križovatke Dunajská - Štúrova, keďže pred ňou by stála spominaná L 11?
b) Odišiel?
Ja by som odišiel.
Z toho vyplýva, že z náskoku u električkovej dopravy v CMO neobvyňuj vodiča, ale toho kto robí CSP.
Chcel povadať asi toto: DPB dotuje po decentralizácií magistrát, štát dáva až 0,-Sk. V Horskom Parku bývajú cezpoľný, teda v BA neplatia dane. Prečo by ich teda BA mala dotovať?
A zavedenie starej trasy Borská - Hlavná stanica? Po 1.1.2006 by tak ostala možnosť bezprestupového cestovania z KV na Hl.st. Alebo skrátiť 32 Molecova - Hl.st..
ale hej ? Kombinácia liniek 5+13 bude rýchlejšia ako samotná linka 1. Ide cez celé mesto, oblúkom na Hlavnú stanicu.
Súčasne to trvá linkou 1 z Dúbravky 40 min., z Karlovky 30 min.
Kami
V opacnom smere sa naplna az na Jungmanovej, v pohode poberie aj ludi zo skratenej 83 v Ovsisti.