Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yale #46689:
Priznám neviem, keďže pre pravdepodobnosť krátkeho intervalu, bude veľmi záležať od jazdnej doby. No niečo také už urobil fobust, teda aspoň myslím, že je to jeho výpočet. Pozri www.imhd.sk/ba/index.phpw=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23
Reply on: AAA #46671:
Skús sa privykať na to, že reagovať treba vecne a nie urážlivo, buď nad vecou a uvidíš, pomôže ti to.

K tvojmu príspevku: petržalská električka usporí mojím odhadom asi 25-30 autobusov.

Keď už sme pri tom, v tej štúdii je pomerne nejasný posun v kalkulácii počtu vozidiel, takže asi sa nedá reálne uvažovať o počte vozidiel podľa štúdie. Projekt uvažuje o potrebe 44 električiek, pretože sa tvári, ako keby bolo potrebné nanovo obsadzovať všetky linky, vrátane segmentov mimo Petržalky. Faktom však je, že tieto linky už viac-menej existujú, len bez zachádzania do Petržalky.

Vieš urobiť kvalifikovaný odhad, koľko bude skutočne potrebných nových električiek?
Reply on: AAA #46678:
Linku a-82 v úseku Hbf. - Mile Tyčova nahrádza t-201, v úseku Mile Tyčova - Šafaříkovo námestie a-50, v úseku Hbf. - Šafaříkovo námestie ju nahradí d-13.
Reply on: inTony #46685:
Ale aj tak jej je škoda, keďže nikdy nebola prázdna. A chcel som tým poukázať na to, že skutočnou obeťou sú obyvatelia ľavého brehu a nie Petržalky.
Reply on: AAA #46684:
Teraz mi napadol ešte lešpí názov: Redukcia na ľavom brehu a optimalizácia na pravom.
Reply on: AAA #46678:
Ľudia čo sa budú chcieť dostať na Hlavnú stanicu z oblasti Malej scény sa na HS dostanú L1, neskôr L13. Z oblati ASMN L210, z oblasti Miletičovej L201, a z Trnavského mýta je spojov neúrekom. Takže z tohto pohľadu nieje až taká potrebná.
Reply on: si #46683:
ale potom nech to nazvú redukcia v Ružinove + optimalizácia v Petržalke a nie optimalizácia v Petržalke. ?
Reply on: AAA #46678:
no ved niekde musia zredukovat vozokm, keby dosli len s tym bordelom v petrzalke a povedali ze tym nic neusetria (nebodaj este najazdia viac) tak by ich asi ukamenovali 🙂
Reply on: AAA #46678:
zo smeru od Malej scény nepôjde nič na Landereovu. Po Landererovej pôjde z ASMN po Landererovej a Most Apollo L88.

Dosť ťažké sa bude inak dostať na zastávku Prístav zo smeru od Malej scény. Tu pripadá do úvahy L70, potom prestup cez cestu na L88, potom ďalší prestup cez cestu na budúcej zastávke na Moste Apollo na L87. Dosť zložité...
Reply on: inTony #46680:
Nevadí, že fotky nie sú. No informovanie o X 43, by malo byť aj tak lepšie, predsa označník na 2 zastávkach je úboho malá informácia.
Reply on: AAA #46673:
označník X43 je aj na Železnej studničke, teda keď som tam ja bol, tak zastávka bola presunutá bližšie k bufetom

Fotku z ex-konečnej v Líšni nemám, vtedy som bol ešte bez digitálu ?
Reply on: milannco #46677:
Nepozornosť, jedna z mojich vlastností.
Inak neviem prečo mám taký dojem, že to nové linkovanie Petržalky zhorší dopravu najmä na ľavej strane Dunaja.(Zrušenie 71, zrušenie 82, ktorú v úseku Malá scéna-Hlavná stanica nič nenahrádza.) Inak bude vôbec niečo premávať v úseku Dostojevského rad - Košická po Landererovej?
A čo sa týka 50 k Matadoru, nebolo by to nič nové pod Slnkom, pred pár rokmi: 23, teraz 82: Šafárikovo nám.-Hlavná stanica, 38, teraz 50: OD Slimák - Kúpalisko Matador.
Reply on: AAA #46674:
nndro napísal niečo v zmysle:: OD SLIMÁK - Kúpalisko Matador, cez AUPARK, návrat na Viedenskú cestu a Rusovskou cestou a Kopčianskou ul. na matadorku. ?
inotony, ak máš z tej brnenskej podzemnej ex-konečnej foto pošli na mail. Vdik.
Reply on: nndro #46672:
pri TESCU Lamač to linke 63 robi asi +2 minúty, no, ak by linka 50 takto zachádzala k AUPARKu, tak by jej táto zachádzka trvala asi tak 6 minút. Jej predĺženie by vyriešilo to odrezanie od sveta Viedenskej cesty, ktoré nastane v septembri a navyše by to bola dokonalá náhrada za linku 82.
Reply on: nndro #46672:
A nechodí náhodou k auparku 50 už teraz?
Reply on: Tomi #46639:
Ja som ňou išiel tiež no s odchodom 16:05 z Koliby. Z Koliby cestovala som mnou a vodičom jedna pani, ktorá býva niekde pri konečnej v Lesoparku. So šoférom si rozprávali o tom, že ide vymeniť kuchynskú linku, o tom, akí sú cyklisti drzí, a ešte o tom, koho z ich rodiny ráno viezol na Kolibu a koho asi povezie ďaľším spojom.
V Lesoparku nastúpil nejaký dôchodca a ešte jeden muž, na Železnej pristúpili 3, alebo 4 dôchodkyne a pri Lanovke, smer Koliba, 2 mladí ľudia, , ktorí sa veľmi divili, že autobus nestojí na Kamzíku a ešte nejaký 1-2 cestujúci.
Inak neviem, ako vás, no mňa veľmi prekvapilo, že ako som pozeral na všetkých zastávkach, cez kt. linka išla, na žiadnej som zmienku o X 43 nezbadal, okrem Koliby, kde spočívala v tom, že na označníku bola tabuľka X 43. Nemal by DPB predsa len aspoň napísať, že niečo také existuje aspoň na svoju internetovú stránku, kde je iba oznam o zrušení linky od 14.7.2005.
Inak ked´ som doma mame hovoril o tejto ceste, ľutovala, že nešla so mnou, no bude mať ešte čas, keďže cestu majú podľa vodiča otvoriť až 13.8..
Nedala by sa spravit nejaka linka k auparku na sposob zachadzania k nemu , ,, myslim ze 63 tak zachadza k tescu ,,, cize predlzit 50 -ku ?? ( neviem , pytam sa ) ❓ ❓
Milý yale,
keďže vidím, že tvoje fantázie neutíchajú, chcem ti povedať toto:
Pokiaľ to tvoj mozog nepochopil, tak vybudovaním trate do Petržalky sa budú môcť vyradiť autobusy, v počte pár desiatok.
Keby aj do Petržalky hneď chodili K2S, T3 a T6, tak čo?
A ešte jedno, chcem ti povedať, že pri tvojich predpovediach o zlej električkovej trati, (z hľadiska údržby, vozidiel...), si nemysli, že metro bude na tom lepšie. Predsa trate a stanice metra tiež vyžadujú údržbu a dovolím si povedať ešte väčšiu ako električka. Zároveň, čo sa týka vozidiel metra, aspoň v Prahe, bývalom hl. meste ČSFR, dnes hl. meste ČR, s ktorou máme podobnú legislatívu, sú vozidlá metra po najazdení určitého počtu km bez diskusií buď odstavené, alebo idú na opravu a to pre tamojšiu legislatívu (pravdepodobne nejaká vyhláška) a tak pri mizérií, akú ty predpovedáš, by sa mohlo stať, že o x rokov by na tej trati nemalo, čo premávať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.