Reply on: yale #46689:
Priznám neviem, keďže pre pravdepodobnosť krátkeho intervalu, bude veľmi záležať od jazdnej doby. No niečo také už urobil fobust, teda aspoň myslím, že je to jeho výpočet. Pozri www.imhd.sk/ba/index.phpw=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23
AAA
keďže vidím, že tvoje fantázie neutíchajú, chcem ti povedať toto:
Pokiaľ to tvoj mozog nepochopil, tak vybudovaním trate do Petržalky sa budú môcť vyradiť autobusy, v počte pár desiatok.
Keby aj do Petržalky hneď chodili K2S, T3 a T6, tak čo?
A ešte jedno, chcem ti povedať, že pri tvojich predpovediach o zlej električkovej trati, (z hľadiska údržby, vozidiel...), si nemysli, že metro bude na tom lepšie. Predsa trate a stanice metra tiež vyžadujú údržbu a dovolím si povedať ešte väčšiu ako električka. Zároveň, čo sa týka vozidiel metra, aspoň v Prahe, bývalom hl. meste ČSFR, dnes hl. meste ČR, s ktorou máme podobnú legislatívu, sú vozidlá metra po najazdení určitého počtu km bez diskusií buď odstavené, alebo idú na opravu a to pre tamojšiu legislatívu (pravdepodobne nejaká vyhláška) a tak pri mizérií, akú ty predpovedáš, by sa mohlo stať, že o x rokov by na tej trati nemalo, čo premávať.