Reply on: Ámos Keynes #46634:
aké čísla a tabuľky tu kto vytiahol? niečo som zmeškal? Práve to som očakával, že tu niekto uvedie reálne náklady na kilometer autobusu, električky atď a k niečomu sa dopočítame ale bohužiaľ tu sa nenachádzajú o petržalskom projekte ani o jeho alternatívach nijaké informácie nad rámec toho, čo bolo uvedené v oficiálnom zámere, a väčšina ľudí nepozná ani ten a veľmi sa diví, že petržalská električka má vo svojom projekte plánovanú dobu jazdy okolo 15 minút. Takisto, ak hovorím o tom, že mi nevadí ak pod zemou bude jazdiť trebárs aj električka, a ty vytiahneš ceny ťažkého metra v Prahe, to už je rovno výsmech a neúcta.
Rovnako ako naivná predstava niekoho iného o tom, že "kvôli nepriateľom sa do projektu dali vety o provizóriu, ale v skutočnosti je to definitívne riešenie".
Toto sú naozaj detské spôsoby.
inTony
Mohlo by sa začať stavť metro, a potom by zrazu 50 rokov neboli peniaze na ďalšie pokračovanie a zruzu by sme mali v MHD 4 dopravné systémy, z toho 2 "nosné" zatiaľ čo do všetkých radiál by chodili električky, a akurát do tej Petržalskej by chodilo metro. A samozrejme by pri výstvebe metra, by bola stále viac zanedbávaná električková doprava, pretože by neboli peniaze.