yale: Hej, všetci Petržalčania chcú ísť metrom na hlavnú stanicu. Tam robia respektíve nasadajú do vlakou a chodia robiť na východ. Presne tak to je, že?
Pokiaľ ja viem, ako Petržalčan je pravdou, že Petržalčania prestupujú na Šafku, Zochovej či Hodžovom na električky, autobusy či trolejbusy do K.V., Ružinova,... alebo ostanú v CMO. Električka ich na ten prestup odvezie rovnako rýchlo ako metro akurát za rádovo nižšie náklady na obstaranie aj prevádzku.
Vecne sa tu s tebou snaží diskutovať už nejaký ten meiac, vždy keď vytiahneš tému metro niekoľko ľudí a bušia do teba vysvetľujú, dokazujú číslami, tabuľkami, nákladmi a ty stále trepeš svoje. Naozaj si myslíš, že všetci sú sprostí a len ty máš pravdu. Vecnú diskusiu s tebou si zabil svojim prístupom ty.
Pokiaľ ja viem, ako Petržalčan je pravdou, že Petržalčania prestupujú na Šafku, Zochovej či Hodžovom na električky, autobusy či trolejbusy do K.V., Ružinova,... alebo ostanú v CMO. Električka ich na ten prestup odvezie rovnako rýchlo ako metro akurát za rádovo nižšie náklady na obstaranie aj prevádzku.
Vecne sa tu s tebou snaží diskutovať už nejaký ten meiac, vždy keď vytiahneš tému metro niekoľko ľudí a bušia do teba vysvetľujú, dokazujú číslami, tabuľkami, nákladmi a ty stále trepeš svoje. Naozaj si myslíš, že všetci sú sprostí a len ty máš pravdu. Vecnú diskusiu s tebou si zabil svojim prístupom ty.
yale
Nie som demagóg a to, čo som napísal je korektné. Skús si sám vypočítať čas jazdy električky z Janíkovho dvora, tak ako je uvedený v samotnom zámere.
Čo sa týka 40m voza: ide o to, že električka na Šafko nebude zaujímavá pre takú veľkú skupinu Petržalčanov, ako by bolo metro s trasou až na Hlavnú stanicu a ďalej. Pôjdu preto radšej paralelnou autobusovou linkou, nebudú križovať Petržalku aby dosiahli trať električky, stratili by čas, ktorý im električka v CMO nevynahradí - na rozdiel od metra. Na Hlavnú stanicu sa z väčšej časti Petržalky dostanú rýchlejšie autobusom. Napokon, je zbytočné špekulovať, veľa napovie záujem o linku 95 čoskoro.
Mne nerobí problém, či v nosnom systéme bude jazdiť električka, ale problémom je, že sa nerealizuje ani len náznak riešenia v CMO. Prepáč, ale toto je úplne to najľahšie - zakončiť trať trianglom do starej siete a ďalej sa nestarať.
"A nie, že ťa nemáme otravovať s vecami, že si demagóg. Ty ním jednoducho si, lebo si vymýšlaš čísla, prekrúcaš a zatajuješ fakty,... a s takým sa ani nemá cenu baviť "
tak toto je na smiech - čo som zatajil, prekrútil? Si pri zmysloch?