Tam je moooc aspektov. Ale tak zbezne, odhliadnuc od tychto aspektov, poradie by som videl nasledovne:
Najlepsie su na tom vozy prvej napravno vychovnej skupiny, 2 a 4 by som rozdelil druhe miesto a Krasnany asi na posledne. Ale este raz opakujem, aspekty su aspekty.
Ked by som sa mal ja zamysliet, vyslo by zo mna asi daco taketo:
Podla mna je na tom o daco lepsie ako Krasnany Trnavka. Aj ked musim uznat, ze na Trnavke maju dielensky docinenia prevazne z vozmi, ktore maju do 10 rokov. Aj ked su tam aj "novsie" prirastky radu 16xx a 17xx, resp 26xx a 27xx. ?
A ked uz sme pri tej Trnavke, neda mi rypnut, je zaujimave, ze vozy z 1.DP su v lepsom stave ako vozy z 2.DP. Narazam tym najma na ik 415, resp 435. Juracke 435, to je cira katastrofa (najma vozy ako 2811, alebo 2822), az na par vynimiek. Tu sa ukazuje, do akej miery zavisi stav voza od sposobu jazdy. Ktory, ci sa to niekomu paci, alebo nie, je u vacsiny vodicov z Juraku otrasny. ?
Tak mňa zas ide poraziť s tých BA zvodných slečiniek. Môj kámo slušniak už neraz vybuchol na zastávke,DP keď si tie perverzné panenky o sebe myslia, že si môžu len tak na zastávke pofajčievať , blabosať rehniť na plnú hubu a odhadzovať špačky s vrchnákmi od fliaš po celej zastávke, akoby len im patrila. Tak nič nefajčiarom neostáva, len tak sa vzdialiť od tejto skazenej mládeže a pomyslieť si, že morálka u niektorých ? je len v ich velkom zadku....
Fotiť môžeš zvonka bez opýtania. aj DPB ? Myslím, že taký angloturista by s takou fotkou mohol robiť nám reklamu vo svojom štáte. Vo vnútry vozidla aj mňa do mobilu fotili, poslali ďalej . No pritom som fotil s bleskom duobus počas prevadzky a vodič sa spokojne usmieval. Horšie však by to dopadlo v ikarovrakobuse. To by šlaktrafovalo z fotenia aj šofera ukrajinca. NedajBoze robiť mu tam ešte väčšiu hanbu, čo jak BA dobytok trasoce on tie mozgy onen v tom hlučnom továrenskom smradobuse na vysokych schlodikov. . DPB ste užasný... len tak ďalej ?
Cista uvaha.
Technicky stav autobusov.
Po technickej stranke zrejme jasne vedie vozovna Krasnany. Vodici maju skvelu povest, autobusy taktiez.
Nezavidim situaciu dielenskych pracovnikov v tejto vozovni. Opravuju takmer vylucne stare vraky a nalakovane vraky.
Neviem aka je situacia so SORmi, ale to je taka vacsia dodavka. Skutocne tito chlapci nevideli poriadny kus autobusu (okrem par kuskov 415, ktore stali vo vozovni viac ako jazdili a nasilne im ich odobrali).
Neviem ake su Vase vysledky pozorovani, ale mne sa jasne zda stav v Krasnanoch vesely. A je dost mozne, ze je to aj zapricinene najvacsim podielom zelenych kovosrotof.
Je dobré, že sa ešte vytvoril priestor na rokovanie. Dúfam, že bude konštruktívne a vznikne (vzhľadom na možnosti) optimálne riešenie. Ale už by sa konečne mohli dohodnúť aj na tom, že z vody sa dlho variť nedá a zodpovedne doriešiť aj potrebné financovanie MHD.
Verejná súťaž
1)
Identifikácia obstarávateľa
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
IČO: 00 492 736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Nataša Lukáčová
tel. č./fax: 02/59 50 14 27, 02/59 50 13 00
e-mail: verejne.obstaravanie@dpb.sk, www.dpb.sk
2)
Typ zmluvy
Zmluva na uskutočnenie práce
4)
Nomenklatúra KP
45.11, 45.21.21, 45.23.11, 45.23.12, 45.23.15, 45.31.13, 45.32.12, 45.33.20, 45.34.21, 45.43.11, 45.44.23.
5)
Názov predmetu obstarávania
Zhotovenie stavby: Električková trať DPB, a. s., Kapucínska.
9)
Zmluva nebola uzavretá. Verejná súťaž bola zrušená podľa § 48 ods. 2 zák. č. 523/2003 Z. z.
12)
Počet ponúk
a) doručených: 4
b) zahraničných: 1
c) vyhodnocovaných: 2
13)
Zverejnenie oznámenia o vyhlásení metódy verejného obstarávania
VVO č. 66 zo 7. 4. 2005, označenie oznámenia 04135-MSP.
15)
Doplňujúce informácie
16)
Dátum odoslania oznámenia
24. 6. 2005.
Takto to celé malo začať ? - stretnúť sa so zástupcami mestských častí a začať rokovať (každý ale bude musieť niečo obetovať - bohužiaľ). Až potom sa dopracovať k výsledku... ? ?
Re #46019 babou: tiež si myslím, keby sa to dalo k verejnej diskusii s tým, že by ľuďom povedali: Zvyšuje to prepravnú kapacitu = budete sa menej tlačiť, bude vám to jazdiť častejšie = budete menej čakať, bude to jazdiť rýchlejšie = budete skôr v ciely, ušetrí sa 19miliónov, ale budete musieť raz, maximálne dvakrát prestupovať.
Moji kamaráti tiež mali najprv odmietavý postoj, ale keď som im všetko povysvetloval, pozreli si ich najčastejšie jazdy tak vo štvrtok večer boli sklamaný, že to neprešlo.Myslím si teda, že by to rovnako zapôsobilo aj na ostaných ľudí a Kolada mal skôr povedať že ušetrené vzkm sa mali použiť na posilnenie DNV. Celá DNV by žiadala schválenie materiálu.
Re #46030 enge: "Nevidím nijaký právny dôvod, aby o nových trasách MHD rozhodovali poslanci," tvrdí Pavel Blažej z poslaneckého klubu SDKÚ. Pripomína, že Dopravný podnik je mestská akciová spoločnosť, ktorú si mesto ustanovilo a ktorej predstaviteľov "dobre platí". Takisto na magistráte funguje podľa neho silné dopravné oddelenie, ktoré dokáže návrh odborne zhodnotiť. "My ako poslanci by sme v tomto prípade nemali niesť priamu zodpovednosť. Dokument môžeme vziať na vedomie, prečo by sme ho však mali schvaľovať?!" zdôrazňuje. -- Presne tak.
Re #46037 Peon: Ústava nič také neukladá, ale existuje na to zákon a to viacero mám taký pocit. V každom prípade podľa zákona o FD bolo prenesenie kompetencií v oblasti výberu daní spravená na zabezpečenie prenesených a oroginálnych kompetencií medzi ktoré patrí aj doravná obsluha územia. Zákon však nedefinuje v akom rozsahu takže stačí aj jeden spoj denne. Neber to ako 100% isté, ale mám taký dojem, že to tak je.
Dnes na Dlhých dieloch jazdil Ikarus 412! Neviem ako sa to mohlo stať lebo na Dlhé diely cez víkend premávajú len plynové Karosy a ešte aj nejaký ten Tam bus. Ale dnes nepremával na Dlhých dieloch ani jeden Tam bus. Aspoň som ho nevideľ.Ale pre mňa je zaujímavé to, že Ikarusy 412 sú vypravované vozovňou Trnávka aspoň mislím. A autobusy na DD sú vypravované vozovňou Krasňany. ? Tento Ikarus 412 bol buď 1031 alebo 1032. Aspoň si ludia zviknú na to ,že o rok aj dačo budú na Dlhé diely premávať nízkopodlažné duobusy. ☺ ?
Bude s toho diskusná téma??
Ámos Keynes
Re #46019 babou: tiež si myslím, keby sa to dalo k verejnej diskusii s tým, že by ľuďom povedali: Zvyšuje to prepravnú kapacitu = budete sa menej tlačiť, bude vám to jazdiť častejšie = budete menej čakať, bude to jazdiť rýchlejšie = budete skôr v ciely, ušetrí sa 19miliónov, ale budete musieť raz, maximálne dvakrát prestupovať.
Moji kamaráti tiež mali najprv odmietavý postoj, ale keď som im všetko povysvetloval, pozreli si ich najčastejšie jazdy tak vo štvrtok večer boli sklamaný, že to neprešlo.Myslím si teda, že by to rovnako zapôsobilo aj na ostaných ľudí a Kolada mal skôr povedať že ušetrené vzkm sa mali použiť na posilnenie DNV. Celá DNV by žiadala schválenie materiálu.
Re #46030 enge: "Nevidím nijaký právny dôvod, aby o nových trasách MHD rozhodovali poslanci," tvrdí Pavel Blažej z poslaneckého klubu SDKÚ. Pripomína, že Dopravný podnik je mestská akciová spoločnosť, ktorú si mesto ustanovilo a ktorej predstaviteľov "dobre platí". Takisto na magistráte funguje podľa neho silné dopravné oddelenie, ktoré dokáže návrh odborne zhodnotiť. "My ako poslanci by sme v tomto prípade nemali niesť priamu zodpovednosť. Dokument môžeme vziať na vedomie, prečo by sme ho však mali schvaľovať?!" zdôrazňuje. -- Presne tak.
Re #46037 Peon: Ústava nič také neukladá, ale existuje na to zákon a to viacero mám taký pocit. V každom prípade podľa zákona o FD bolo prenesenie kompetencií v oblasti výberu daní spravená na zabezpečenie prenesených a oroginálnych kompetencií medzi ktoré patrí aj doravná obsluha územia. Zákon však nedefinuje v akom rozsahu takže stačí aj jeden spoj denne. Neber to ako 100% isté, ale mám taký dojem, že to tak je.