Myslim ze by sme sa mali zaoberat linkovym vedenim Petrzalky - a to takym, pri ktorom bude uzavrety Stary most. Totiz navrhovane linkovanie, ktore rata so vsetkymi mostami asi nebude platne velmi dlho, nakolko sa Stary most coskoro uzavrie (DUFAM!) aby sa zrekonstruoval pre potreby elektricky. Takze ake su navrhy?
Skús si prečítať novinku na hlavnej stránke. Dozvieš sa, že cez Záporožskú pôjde linka 80 (trasa ako súčasná 180). Predpokladám, že primerane kapacitne posilnená.
cafte. Mna by len zaujimalo ako sa dostanem zo zastavky Zaporozska na hodzovo alebo na stanicu po tej uprave.Fakt ma to zaujima. vsetky spoje 82 81 90 a 180 su zrusene pre zastavky Zaporozska a Kremnicka. Ktore linky budu chodit konkretne cez tieto zastavky??Ak mi to napise nejaky konkretny clovek budemm mu vdacny.
dakujem
cez vrakunu ma ostat premavat linka 67.
Neviem ci mam stastie, ale trolejbusmi na L201 a 202 chodim takmer denne, s tym zeby ostavali pravidelne niekde pokazene veru skusenost nemam. L202 je schopna prejst celu trasu z konecnej na konecnu za cca 20 minut, dlhsie trvanie cesty je sposobene hlavne neprejazdnostou ciest v priebehu dna, dlhsimi zdrznymi dobami na zastavkach a blbou chronometrazou. V kazdom pripade tie zmeny asi sleduju dosiahnut dalsi odlev cestujucich z MHD do IAD...
Vidím, že nový systém dopravy vymýšľali veľmi rozumní páni, ktorí zrejme do roboty a späť domov cestujú vo vlastných autách a nie v MHD. Mám taký pocit a určite to nebude len pocit, že Bratislava sa o chvíľu bude môcť premenovať na Petržalku.
Veľmi sa nestarám do iných mestských častí, konkrétne mi ide o Vrakuňu, kde (bohužiaľ) bývam a odkiaľ som nútený cestovať do mesta, do školy i práce prostredníctvom MHD. Doteraz, a to mi dá za pravdu myslím každý Vrakunčan, bola situácia s MHD úplne otrasná - cestujeme do centra, vlastne nie do centra, ale na Rajskú ulicu, pomalými stále sa kaziacimi trolejbusmi 30 minút. Jediné "vykúpenie" bol možno spoj 71, ktorý premával síce vo veľmí obmedzenom čase a len cez týždeň, ale bol aspoň čiastočne výhodným spojením s centrom. Preto bol aj vždy plný, čo viem z vlastnej skúsenosti, nakoľko som ho často využíval. Podľa nového ZRUŠENÝ.
Taktiež si neviem dokonale predstaviť novú "modifikovanú" linku 97 - 87. Cez víkend v takom prípade vo Vrakuni nebude premávať ŽIADEN dopravný prostriedok. Jediným riešením je 15-minútová cesta na zastávku.
Jestvuje ďalších x chýb a výčitok, ktoré mám na MHD ohľadne Vrakune, ale akosi ma opäť raz prešla chuť (a zrejme aj tento priestor) na to myslieť.
Vážení páni z Magistrátu BA a DPB, zamyslite sa a skúste sa vcítiť aj do pozície obyvateľov Vrakune a nemyslite len na Petržalčanov. Aj my sa chceme v 21. storočí dostať do centra v rozumnom čase a rozumným spôsobom!
Musel som to napísať, keď už naša "ochotná a o všetko sa zaujímajúca pani starostka" radšej diskutuje o novej zeleni do jej domu.
Mrzi ma, ze podla tohto navrhu linkoveho vedenia sa rusi spojenie oblasti Ruzinova-Prievozu s Petrzalkou. Ved je to dost o hubu. Byvam v Prievoze (zastavka Krasna) a skolu mam na Halovej (zastavka Markova) Podla tohto planu budem musiet ist 3 spojmi. Zda sa mi to chore. pr
neviem, ale tá 3 sa mi zdá na nič. Z Rače budú musieť prestupovať, aby sa dostali do centra, a takisto aj z Ružinova budú musieť prestupovať, aby sa dostali do centra. Ale je mi to zásadne jedno, ako to bude, to bol len názor. Ja osobne sa snažím minimalizovať používanie MHD v BA.
Pavol: Linka 12 bola rozdelená, aspoň pokiaľ ma pamäť neklame, pre nejaké zefektívnenenie premávky (keby bola na jednej radiále porucha, neovplyvnilo by to premávku na druhej a naopak.)
Ámos Keynes, myslím, že neprepojenie polky centra priamo s Račou je hlúposť, rovnako ako žiadne priame spojenie severu centra s Ružinovom. Ja viem mapka možno vyzerá pekne, ale viezť sa z Nám. Ľ. Štúra okľukou a s prestupom do Rače je hlúposť. Rovnako ako ísť z Obchodnej 5 na Račianske mýto a odtiaľ na 3 do Ružinova.
---------------------------------------------------------------------
Čo sa týka tej 51, 76 a 58
51: Lopenícka - ŽST Vinohrady - Odborárska - Trnavské mýto.
Ostatné nechať ako je.
Raz davno bola elektricka L12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na L12 (Dubravka - Safko) a L14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.
ale co to, co to? linku L12 ZASE skratili (Karlovka - Safko) a linku L9 presuvaju na miesto posobenia povodnej L12 (Dubravka - Ruzinov). nema viac logiky linky L9 a L12 vymenit?
a 2.otazka: o par rokov zase L9 rozstrihnu na poli? a tak dokola? toto je koncepcia?
Raz davno bola elektricka c.12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na c.12 (Dubravka - Safko) a c.14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.
a co to, co to? linku c.12 rusia zavadzaju zase dlhu linku (Dubravka - Ruzinov) po povodnej trase c.12 ale uz je to c.9 .
Ahoj, jeden maly postreh k Tvojim spravnym prepoctom, ide dostat 111% : 3,5 TT a 17 K, potom by sa sprejazdovali ako pocas istej vyluky 12s/14, iste si spomenies ?
fero