Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pavol: Linka 12 bola rozdelená, aspoň pokiaľ ma pamäť neklame, pre nejaké zefektívnenenie premávky (keby bola na jednej radiále porucha, neovplyvnilo by to premávku na druhej a naopak.)
Ámos Keynes, myslím, že neprepojenie polky centra priamo s Račou je hlúposť, rovnako ako žiadne priame spojenie severu centra s Ružinovom. Ja viem mapka možno vyzerá pekne, ale viezť sa z Nám. Ľ. Štúra okľukou a s prestupom do Rače je hlúposť. Rovnako ako ísť z Obchodnej 5 na Račianske mýto a odtiaľ na 3 do Ružinova.

---------------------------------------------------------------------
Čo sa týka tej 51, 76 a 58
51: Lopenícka - ŽST Vinohrady - Odborárska - Trnavské mýto.
Ostatné nechať ako je.
NADPIS: elektricky L9 a L12

Raz davno bola elektricka L12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na L12 (Dubravka - Safko) a L14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.

ale co to, co to? linku L12 ZASE skratili (Karlovka - Safko) a linku L9 presuvaju na miesto posobenia povodnej L12 (Dubravka - Ruzinov). nema viac logiky linky L9 a L12 vymenit?

a 2.otazka: o par rokov zase L9 rozstrihnu na poli? a tak dokola? toto je koncepcia?
Raz davno bola elektricka c.12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na c.12 (Dubravka - Safko) a c.14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.
a co to, co to? linku c.12 rusia zavadzaju zase dlhu linku (Dubravka - Ruzinov) po povodnej trase c.12 ale uz je to c.9 .
Reply on: Martin Fundárek #45610:


Ahoj, jeden maly postreh k Tvojim spravnym prepoctom, ide dostat 111% : 3,5 TT a 17 K, potom by sa sprejazdovali ako pocas istej vyluky 12s/14, iste si spomenies ?
Neviete kedy začne jazdiť 7704?
Reply on: Andy #45629:
Aj v Ostrave im jedna 15Tr zhorala do tla. Asi to nebudú konštrukčne najlepšie vyriešené trombelusy:-D.
Reply on: Andy #45628:
...veď ja nič... to ešte len nejaká vlčia tma bola ráno... ?
Skratku, ktorá bola vyše roka oplotená, už otvorili
SME, 22.6.2005
http://ba.sme.sk/clanok.asp?cl=2268269
Reply on: Peon #45618:
Linka 185 sa točila na parkovisku pred Dostihovou dráhou. Ak ma pamäť neklame, tak za posledných 15 rokov tam nemalo nič iné konečnú.

Re #45630 Martin Fundárek: Ja som sa nad linkovaním tiež zamýšlal (ale zahrnutú som mal aj Petržalku) a vyšlo mi takmer to isté, len s tými L3 a L8 ako som písal.
Kilometre na 7,5 minútový interval by sa dali získať posunutím rannej špičky (nie začiatkom premávky) o pol hodinu, prípadne znížením počtu jalových kilometrov. Samozrejme za predpokladu, že to na to postačoval počet vozidiel.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos Keynes #45613:

1. 59-ka ráno stojí na Račku, takže ľudia chodia až tam (okrem tých, čo si uvedomujú, že vďaka zápche medzi Vinohradmi a Gardou zabijú viac času, než štyrmi zastávkami v električke navyše).
2. Tvoj výpočet kapacity vozidiel je nesmierne zaujímavý. Ja stále počítam (v súlade s odporúčaním Koladovho materiálu :-)) 5 osôb na m2, takže súčasná kapacita je zhruba 4625 ľudí (10 x K2 po 150 ľudí na linkách 3 a 17, 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 11 a 7,5 x kĺbový autobus po 150 ľudí na linke 59), nová 4125 (7,5 x K2 po 150 ľudí na linke 3 a 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 17).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #45615:
Ja som pred časom uvažoval nad redukciou počtu liniek a dopracoval som sa približne k rovnakému návrhu ako ide do MZ - až na malé detaily. Ale tých 7,5 minúty mi už nijako nechcelo vyjsť.
Reply on: LUK #45627:
Ktoré? Však tam je 15.6.2005 a jún 2005.. Čo na tom nesedí?
Ja len že pri fotkách 6293 mi akosi nesedia dátumy... ?
Reply on: 81-71 #45625:
imbecilizmus petrzalskej samospravy asi nema hranic, ale ja sa uz nad tym rozculovat nemienim... v petrzalke byvat neplanujem, tak sa ma to ani neak velmi netyka... nech si tam postavia hoc aj berlinsky mur...
Petržalskí poslanci o električkovej trati v Petržalke:

http://www.petrzalka.sk/buxus/generate_page.php?page_id=832&msg_num=0
Reply on: galiyosha #45620:
Aha, akosi mi v tej chvíli nenapadlo, že to bude zrejme kvôli tomu, že Tesco si to už nechce platiť. No tak má smolu, Tesco...

Technopol zostal vraj preto, že si na to ľudia navykli. Vraj si to Technáč momentálne neplatí. (Už dávnejšie som o tom niekde čítal).
Reply on: galiyosha #45620:
Nedeje, aspoň naposledy keď som sa pýtal tak mi bolo povedané, že zvonček nemajú všetky električky a takisto nie všetkým električkám zasvieti v kabíne kontrolka ak niekto stlačí dopyt.
Cez dopyt by to však bolo najlepšie samozrejme ak by to cestujúci pochopili.

Inak nespomínalo sa to tu ale mesto aj Bratislavská župa dostanú po 10% z akcií letiska. 66% by mal kúpiť investor zvyšných 14% si nechá štát s tým, že neskôr by mesto aj župa mohli dostať ešte po 5%.
Prečo vám vadí že L83 a L82 budú istú časť trasy súbežné. Veď to bude aj L94 a L93.
Alebo je to len v tom, že L93 a 94 sú súbežné už teraz a tak vám to tak neprijde. Ja v súbežnosti L82 a L83 nevidím problém ak bude L82 využívaná na presun k linkám na Dvoroch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.