Reply on: Ámos Keynes #45608:
Pre nočné spoje by som navrhoval odchody takto:Z Hlavnej stanice:
23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 2:00, 3:00, 4:00
Z ostatných koncov:
23:30, 0:00, 0:30, 1:30, 2:30, 3:30, 4:30
S tým, že doplňujúce spoje na 30 minútový interval by sa robili prejazdmi z posledných večerných denný liniek. Ranný výjadz by začínal od cca 5:00. Na niektorých linkách by muselo prísť k úprave trasy, aby sa stíhali za hodinu otočiť.
Ámos Keynes
00.00
01.00
02.00
03.00
04.00
05.00
Myslím si, že by to bolo plne postačujúce.
Inak v materiály sa mi lúbilo aj toto:
Vyvinúť maximálnu snahu po väčšom rozložení začiatkov pracovnej doby (napr. v intervale 07:00 - 09:00), pretože budovať kapacitu celého systému MHD na uspokojenie nárokov v jedinej špičkovej hodine je značne neekonomické.
Konečne si to uvedomili a začať by mali so školami. Ak by napríklad Einsteinka a Pankúchova začínala o 8.30 a do tejto doby by sa posunul aj koniec špičky, tak by sa cestovanie po Petržalke dosť skvalitnilo.