Reply on: d3k0 #45517:
v sucasnosti chodim vacsinou (okrem navratovo domov v pracovnych dnoch v neskorych hodinach) kombinaciou 201/202 a 97 medzi zastavkami cilizska - holicska. Cez pracovne dni vecer pouzivam priamu linku 78; cez pracovny den ju nepouzivam z dovodu zdrzania v neprejazdnych krizovatkach v meste, cez weekend nepremava, vecer to je uz s prejazdnostou mesta lepsie. Pozri si prosim trasu na mape. Potom si prosim prehliadni na tej mape tebou navrhovane spojenia a skus sa zamysliet nad tym, co mi prinesie to, ze ma novonavrhovane linkove vedenie dotlaci cestovat cez centrum, aj ked mi staci prejst len perifernymi oblastami mesta ? Akurat uviaznem na zapchatych krizovatkach...V sucasnosti s kombinaciou liniek 201/202 + 97 uviaznem v tom extremnom pripade na neprejazdnej vrakunskej (rano), slovnafte (rano) a pristavnom moste (popoludni), v pripade pouzitia auta (trasa cez vrakunsku, gagarinovu, dialnicu, pristavny most, dolnozemsku a kutlikovu) uviaznem na neprejazdnej vrakunskej (rano) a pristavnom moste (popoludni).
Tebou navrhovana kombinacia 202 + 68 okrem toho ze nemam prestup na hrane tak uviaznem na neprejazdnej vrakunskej a obcas obtiazne prejazdnej krizovatke gagarinova - tomasikova ku ktorej sa s vysokou pravdepodobnostou prida zhorsena prejazdnost krizovatky mlynske nivy - kosicka; v pripade 78 + 95 je to obdoba sucasnej 78, t.j.: ruzinovska - tomasikova (rano), trnavska (popoludni), trnavske myto, dostojevskeho rad + safarikovo nam. (popoludni); Okrem toho v IGK si budem sediet pekne v pohodli sam, pri prestupe mam malu pravdepodobnost ze sa mi ujde volne miesto na sedenie (v bodoch kde prestupujem teraz to je este vcelku pravdepodobne)
PS: planujem kupit trabant, su lacne a maju vcelku nizku spotrebu (maly, 600ccm motor a lahke vozidlo ) a malu narocnost na udrzbu (jednoducha konstrukcia, nie je vela veci co sa na nej moze pokazit )
Michal416