Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #45878:
ano, dakujem, este ti napisem 🙂 az na to, ze to nie je londynsky bus 🙂
Reply on: S499.1023 #45867:
Idem bedlivo študovať mapu Blavy.
Reply on: Kami #45876:
zda sa, ze by to mohlo byt ono. mas o tom blizsie info?
Reply on: TeBeCe #45873:
nieco podobne by sa este naslo www.kamim.sk/fotkym/papez-17.jpg
Reply on: untrop #45854:
Ak myslíš oblasť Patrónky a Vojenskej nemocnice, to je územie Karlovej Vsi.. takže tak
Reply on: untrop #45854:
Neviem o tom že Lamač má trolejbusy...
nevie nahodou niekto aky osud stihol tento autobus? existuje este niekde na slovensku?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=autobusy&no=19&id=27302aeef0f2f11f21
vraj firma SAT TRAK, ktora ho vlastnila, skrachovala okolo roku 2003..
6232 má vzadu na kabíne plagát Citelisu.. 🙂
Reply on: Andy #45869:
Viem, aj som sa ním viezol, za láskavého šoférovania samého veľkého hlavného výpravcu:-P.
Reply on: S499.1023 #45868:

jasne, jasne.
Nebudem sa k tomu vyjadrovat, vies veeelmi dobre ako som to myslel. ?
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=72602
klikni na vykres cislo 7 - je to paradne stare, ale v zasade s tymi rozvojovymi zonami suhlasim. Pretoze inak to byt nemoze.
Reply on: S499.1023 #45867:
No to by si sa čudoval, na linke 63 pár krát bol trolejbus.. (s pomocným pohonom) 😃
Reply on: Sommelier #45862:

1) Hm, 1 trolejbus + 3 autobusy = 6 vozidiel:-P?
2) DP hl. m. Prahy dostáva na dotáciách okolo štvornásobku vlastných tržieb.
3) Ktoré sú to tie rozvojové zóny?
4) Sa pozri, aké sú podiely využitiqa MHD vo svete napriek kvalitatívne rádovo odličnej úrovni MHD. Odliv cestujúcich k IAD je zapríčinený aj inými faktormi.
5) Súhlas, ale chcelo by to konkretizovať - kto sú zodpovedné osoby?
Reply on: untrop #45854:
A má Lamač trolejbusy? Môžeš napísať linku a trasu?
Reply on: Sommelier #45860:
Isto. Ja tomuto projektu nejak extra neverím.
Reply on: Sommelier #45864:

No 417 nemame ziaden, jeden sa tu akurat testoval. Mame tri 412, z toho jeden "Petrzalsky" - premavajuci vyhradne na linkach pre telesne postihnutnych ludi, ktory to nemaju v Bratislave vobec lahke, ale co s tym narobim?.. ? K tomu jedna 21 TrAC. Spolu 4 (slovom: styri) vozidla. HANBA! Hanba mestu, za to, ale aj ine! A 1111 NIE JE nizkopodlazny autobus, nemienim ho tam zaradovat, v ziadnom pripade. Je to obycajna Karosa, akurat ma nejaky ten mechanizmus na zdvihlanie vozikov.
Reply on: fobust #45863:
no som skutocne rad, ze si napisal to co ja, len po svojom. napadola ta este nejaky ten fakt ? Ja som k tym trom 417 ratal este jednu (ale to je prave ta Petrzalska) a tak ako ty 6401 no a este som pocital s 1111. Viem, ze neeniii nizkopodlazna, ale... Lepsie jak padesat centimetrowe schody.
Reply on: Sommelier #45862:

1. Kolkatimi? Podme ratat: Tri autobusy (z toho jeden vyhradne pre invalitov) a jeden trolejbus. To je spolu styri. Alebo sa mylim? Ake ine nizkopodlazne vozidla mame?
2. Invseticne aj prevadzkove dotacie su mizerne uz dlhe roky, DPB schatral.
3. No ona existuje, len sa stale meni podla toho, odkial fuka vietor (resp. investor, etc...).
4. Napriek tomu, ze mesot deklaruje preferenciu MHD pred IAD, vsetky kroky vedu skor opacnym smerom.
5. U nas sa nerobi nic preventivne, len sa hasi, ked zacne horiet. Tak to aj vyzera. Cely DPB treba zrusit solu s vozidlami a infrastrukturou a vybudovat podnik novy.
Fakty o doprave:
1. Dopravny podnik disponuje siestimi nizkopodlaznymi vozidlami
2. Dopravny podnik dostava z dotacii okolo 1.5 nasobku vlastnych trzieb napriek vysokemu cestovnemu, investicie DP su za posledne roky zalostne nizke a naviac aj absolutne nevhodne - do nakladnych rekonstrukcii vozidiel po beznej zivotnosti
3. Neexistuje koncepcia rozvoja hromadnej ani celkovej dopravy v meste, v priamom spojeni so zalostnou dostupnostou vsetkych osmich klucovych rozvojovych zon mesta.
4. Situacia z dlhodobeho hladiska smeruje k vyuzivaniu individualnych foriem dopravy a tento trend nadobuda alarmujucich narastov so zvysujucou sa zivotnou urovnou obyvatelov mesta.
5. Politika mesta je absolutne zamerana na kratkodobe riesenie problemov dopravy na zaklade politickych a ekonomickych nominacii a absolutnej neodbornosti a nepripravenosti zodpovednych osob na riesenie dopravnej situacie z dlhodobeho hladiska.
Reply on: Papyr #45851:

Je jedno ci by sa stavala jednostopa alebo dvojstopa trat, stromy by si musel spilit tak ci tak, osadit stply a vylozniky tiez. A je uplne jedno ci tam budu visiet styri draty alebo dve. Z hladiska zasahu do prirody nie je rozdiel, z financneho hladiska ano. Nezabudaj este na napajacie a spatne kable, ktore by sa museli zakopat. A teraz to cele rekonstruuju, uz vidim ako by to rozkopavali aby tam tahali akesi kable. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.