Reply on: Papyr #45851:
Je jedno ci by sa stavala jednostopa alebo dvojstopa trat, stromy by si musel spilit tak ci tak, osadit stply a vylozniky tiez. A je uplne jedno ci tam budu visiet styri draty alebo dve. Z hladiska zasahu do prirody nie je rozdiel, z financneho hladiska ano. Nezabudaj este na napajacie a spatne kable, ktore by sa museli zakopat. A teraz to cele rekonstruuju, uz vidim ako by to rozkopavali aby tam tahali akesi kable. ?
Papyr
Trolejbus by na tuto nefrekventovanu cestu nepotreboval dvojstope vedenie, stacilo by jednostope. To je o dost lacnejsie (skoro az skutocne o tu polovicu), ako dvojstope.
Mesto by mohlo zacalovat trolejbusovu stopu prave s poukazom na ekologiu. A dole, kde je vjazd na tu cestu, by mohli nainstalovat natvrdo zavoru, ktora by bola otvoritelna bud kartou, ktorou by boli vybavene opravnene vozidla (napr. auta Lesov SR ci komu to patri) a jednak by bola otvoritelna prejdenim kontaktu na troleji - cize pred trolejbusom by sa otvarala sama, pred obycajnymi autami nie