Reakcia na: Sommelier #45862:
1. Kolkatimi? Podme ratat: Tri autobusy (z toho jeden vyhradne pre invalitov) a jeden trolejbus. To je spolu styri. Alebo sa mylim? Ake ine nizkopodlazne vozidla mame?
2. Invseticne aj prevadzkove dotacie su mizerne uz dlhe roky, DPB schatral.
3. No ona existuje, len sa stale meni podla toho, odkial fuka vietor (resp. investor, etc...).
4. Napriek tomu, ze mesot deklaruje preferenciu MHD pred IAD, vsetky kroky vedu skor opacnym smerom.
5. U nas sa nerobi nic preventivne, len sa hasi, ked zacne horiet. Tak to aj vyzera. Cely DPB treba zrusit solu s vozidlami a infrastrukturou a vybudovat podnik novy.
Papyr
Trolejbus by na tuto nefrekventovanu cestu nepotreboval dvojstope vedenie, stacilo by jednostope. To je o dost lacnejsie (skoro az skutocne o tu polovicu), ako dvojstope.
Mesto by mohlo zacalovat trolejbusovu stopu prave s poukazom na ekologiu. A dole, kde je vjazd na tu cestu, by mohli nainstalovat natvrdo zavoru, ktora by bola otvoritelna bud kartou, ktorou by boli vybavene opravnene vozidla (napr. auta Lesov SR ci komu to patri) a jednak by bola otvoritelna prejdenim kontaktu na troleji - cize pred trolejbusom by sa otvarala sama, pred obycajnymi autami nie