Reply on: aNTI #43877:
Zhustit interval, zracionalizovat trasovanie tak, aby jedna linka nekrúžila 5 kolečiek okolo jedeh miesta, azda by bolo aj lepšie, ak by doplnková doprava bola iba v Petržalky, aby spoje zbytočne nechodili do mesta a tam v zápchach nenaberali zbytočne časový sklz preferencia MHD - extra pruhy pre MHD a potom prsne to čo píšete, preferovat MHD aj na križovatkách so svetelnou signalizáciou. Mimochodom, dôležité by malo byt aj, aby zastávka autobusu nebola 200-300 m od trate, ale aby boli rovno pri staniciach vybudované kvalitné prestupné uzly.
fobust
No, tak na Karloveskej radiale ide rano medzi siedmou a osomou 34 suprav do mesta, co je intervat menej ako dve minuty! Takze minuta kazdym smerom. A to nie je daleko od tych 45 sekund. Neviem na zaklde coho tvrdite ze 3 minuty budu stacit, ked inde su elektricky pri dvojminutovom intervale plne... A Petrzalka je myslim si dost velike sidlisko...