Reply on: aNTI #43873:
Zmierit sa s tým môžeš, to ti nikto neberie ak je to v zápale fanatizmu a láske k električkám. Čisto z racionálneho pohľadu je to ale trošku choré. Dnes je predsa trend úplne opačný, na zbernú radiálu sa nasadzuje kvalitná doplnová doprava, ktorá ludí vozí na zbernú radiálu. Bez kvalitnej doplnkovej dopravy to nemá moc velký zmysel asi pre 70% ludí (tých cca 30% sa potešia lebo budu bývat v blízkom okoli). Ale radiála by mala byt dostupná aj pre ostatných prostredníctvom kvalitnej doplnkovej dopravy. Táto radiála sa nejde stavať iba pre tých 30 % ludí a zopár MHD fanatikov, ktorým nebeude vadit, že budu cestovat horšie, naopak, radiála by mala slúžit prevažnej väčšine Petržalky.
sommelier
Nenadával by som, keby sa aspoň tentokrát nadal vyriešiť prestupný uzol, resp. následné pokračovanie električkovej trate do oblasti Pribinova a okruh Miletičova - Plynárenská, pretože táto oblasť sa stane najväčším administratívno - obchodným bodom Bratislavy a jej dopravná obslužnosť bude podľa môjho názoru pekne problematická. Nehovoriac o prístave, ktorý bude musieť časom výstavbe ustúpiť. A preto by sa mi videlo logickejšie Petržalskú električku zviesť práve do týchto končín.