Dnes by mala byť v Martine ževraj rozlúčka s nejakým 29 ročným Ikarusom. Mal by byť vyzdobený a zadarmo. Len neviem či doteraz jazdil v premáke.
Na zastávke Dvory velactený DPB sa rozhodol znovuumiestniť automat na lístky.
Na zastávke Dvory velactený DPB sa rozhodol znovuumiestniť automat na lístky.
Bohumil Kovac
Prave hociake zapustenie je to nemestske, predstavre si v Ruzinove jazdu v " jarku". My chceme vzda urobit daco co nikto este neurobil, a neverime tomu co inde v porovnatelnych ak nie zatazenejsich podmienkach funguje. Pri casovom intervale 45 sec. je krizovatka takmer 30 sec. k dispozicii autam, co je obrovsky cas na zabezpecenie priepustnosti. Prave mimourovnove riesenia budu podporovat "demenciu vodicov"ako pise SI. Vsade vo svete ucia soferov aut podriadovat sa, zuzuju sa profily ciest, vkladaju dlazobne pasy, stoja na semaforoch alebo musia vojst do rondelu. Dokonala vertikalna segregacia len podporuje rychlost tam kde nie je potrebna. Naviac su to milardy naviac, cca 1,5.mld. Sk...Za to sa da postavit nieco prospesnejsie ako nadjazdy, ktore vo svete eliminuju, samozrejme nie na dialnici. Vo vnutornom uzemi musime dosiahnut vhodnymi opatreniami jednak spomalenie( dolezite aj z hladiska hluku, bezpecnosti...), cim sa sucasne zabrani aj zneuzivaniu na prejazd tych komunikacii, kde to netreba. Ako VS profesor urbanizmu uplne bezpecne tvrdim, a preskumali sme vec s Katedrou dopravnych stavieb a inymi dopravnymi expertami ( su to v BA uznavane kapacity...), ze povrchovy variant s urovnovymi krizovatkami bude uplne funkcny, bezpecny a je najelegantnejsi. Porite si projekty a realizacie v Strassbourgu, Muhlhause, Grenobli, Dortmunde...
Este mam jednu poznamku - ak sa mozete predstavit menom, je to myslim v takejto slusnej spolocnosti nic nevhodne. Netreba sa nam skryvat za anonymitu. Pozdravujem priatelov dobrych elektriciek.