Pripada mi divne, ze sa tu X-krat pise o nepodstatnych, malych reklamach na vozoch a teraz ked mame prvu CELOVOZOVU reklamu na K2S, nie je tu ani slovo o tom.
Tomu, ze vytrhali tie betonove panely ktore kryli tu kolaj, a miesto nich tam vyliali novy asfalt, nehovorim vymenena kolaj, ale slendrianstvo Minule som tu kolaj zblizka pozeral - je tam stale ta ista, rokmi zjazdena kolaj, co bola doteraz
Si si na 100% isty, ze bola vymenena? Ja som na nej videl nalepene kusy betonu, takze nepredpokladam, ze by na nove lozko osadzali takyto humus. Skor to vyzeralo na povodnu kolaj s odstranenym povrchom okolo nej. Natrepu tam novy asfalt a bude to vyzerat ako funglovka ?
V sobotu som išiel okolo STU a odbočovacia koľaj na Radlinského ul. v smere na Hl.st. bola od jej začiatku na výhybke kúsok za Blumentálom až po križovanie s pruhom pre autá vymenená.
Nezávisle od hodnotenia potrebnosti podzemnej dopravy mám dve otázky k tomuto konktrétnemu príspevku:
- aká preferencia MHD je na trase linky 204 v úseku Trnavské mýto - Nemocnica Kramáre? Podľa mňa žiadna (okrem krátkeho bus pruhu v stúpaní na Kramáre). Ako teda možno odvodiť z toho, že nepreferovaná povrchová doprava trčí v zápchach to, že preferovaná povrchová doprava bude mať problémy tiež?
- Keď sú niekde zápchy, je to jediná nutná podmienka, ktorá podmieňuje stavbu podzemného systému? Nehrá rolu aj finančná náročnosť? Napr. v takej BB bývajú tiež riadne zápchy - majú kvôli tomu začať budovať podzemný systém MHD?
Dnes som sa opäť presvedčil aká je povrchová doprava zraniteňá a že jej nemôže pomôcť ani žiadna preferencia. Ked je dačo upchaté, tak už tam nepomôže vôbec nič ! Jednoznačne podzemná varianta MHD by mala v centre určite byt. Z Trnavského Mýta som dnes išiel trolejbusom č. 204 na Kramáre (zastávka Nemocnica Kramáre) 40 minút !!!!!!!!!! Nie je to výnimočná vec, skôr pravidelný stav.
Tie dvere rozdelene klbom u 22Tr - mne sa to subjektivne paci (distribucia vlkov na obe strany klbu, nie ako u beznych klbakov, ze v preplnenom voze je nad 2. napravou vzdy prazdno), a najma sa mi pacia vdaka nim zaiste vyborne prejazdove vlastnosti vozu oblukmi (vdaka takmer rovnakym vzdialenostiam 2. a 3. napravy od klbu), ale zaujimalo by ma, v com su objektivne vyhodne take rozdelene dvere?
1) Sloup odstraněn
2) Záleží jen na zadání objednatele
3) Design zadního čela je zrovna proti takovému Solarisu vysloveně luxusní
Dveře rozdělené kloubem jsou vyslovewně výhodné, ale na přání objednatele bylo možno je mít i nedělené (nikdo nechtěl).
Hehe, zajímavé, skutečně obdivuješ totální shity (odporová 9Tr v době tyristorových trolejbusů na západě, PCC stokrát jinak, T5 byla čímpak vynikající? Návrat od ZR ke stykačům?, v roce 1980 v sériové výrobě autobus, který získal cenu na výstavě 1969, T3 nahranato s tyristorovou výzbrojí, co žere víc než odporová) a nenávidíš všechno rozumné.
INFO z oblasti integrovanej železničnej dop.
V týchto mesiacoch sa na MDPaT pripravuje viacero materiálov, ktoré by mali zahájiť konečne aj „reformu“ v oblasti štátom dotovanej osobnej verejnej dopravy. Všetkým je nám ľúto že k tomu prichádza až v tomto roku avšak sme radi že sa aspoň niečo v tejto oblasti začalo konať. V prípade, že štát ako objednávateľ verejnej koľajovej dopravy povie, že ju chce mať modernú a čo najefektívnejšiu a k tomuto vyhláseniu pridá aj podporu investičnú a v neposlednom rade nám uvoľní ruky v oblasti taríf a možností rýchlejšie reagovať na požiadavky dopravného trhu – výsledok sa rýchlo dostaví. V súčasnosti je rozsah dopravných výkonov limitovaný Zmluvou o výkonoch vo verejnom záujme medzi ZSSK a Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR. Zavedenie nových vlakov nad rámec tejto Zmluvy v podstate nie je možný nakoľko by sme si sami vytvárali stratu čo je pre nás neprijateľné. Konečne vznikol v marci tohoto roku koordinátor dopravy, ktorého zriadil Bratislavský samosprávny kraj a Magistrát mesta Bratislava. Vzhľadom k tomu, že sa pripravuje presun právomocí v objednávaní regionálnej koľajovej dopravy z ministerstva na VÚC je predpoklad, že aj požiadavky na obslužnosť územia bude koordinované a harmonizované čoho výsledkom bude menej súbežných spojov a viac možností pre cestujúcich. Taktiež je rozpracovaných viacero konceptov ako napr. Twin city kde budú v spoločnej dopravnej obslužnosti zahrnuté oblasti Viedne, Bratislavy, Brna a Gyoru, kde sa nebude brať ohľad na vlastníka dopravného prostriedku, vlakovej čaty či tarifnej politiky jednotlivých štátov. Podstatou integrovanej dopravy je spoločný a jeden cestovný doklad, jednotná tarifa a rovnaké prepravné podmienky.
ZSSK - Úsek obchodu, Sekcia marketingu
oddelenie regionálnej prepravy Západ
Predstaničné nám. 1, 811 04 Bratislava
Vševedk samofandivý
1) Sloup odstraněn
2) Záleží jen na zadání objednatele
3) Design zadního čela je zrovna proti takovému Solarisu vysloveně luxusní
Dveře rozdělené kloubem jsou vyslovewně výhodné, ale na přání objednatele bylo možno je mít i nedělené (nikdo nechtěl).
Hehe, zajímavé, skutečně obdivuješ totální shity (odporová 9Tr v době tyristorových trolejbusů na západě, PCC stokrát jinak, T5 byla čímpak vynikající? Návrat od ZR ke stykačům?, v roce 1980 v sériové výrobě autobus, který získal cenu na výstavě 1969, T3 nahranato s tyristorovou výzbrojí, co žere víc než odporová) a nenávidíš všechno rozumné.