Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #43749:
Nie je na tom nič divné. Jednoducho to nikto nevidel. DPB nám informácie nedáva, tak ich obvykle píšeme, keď to niekto uvidí.
Reply on: Max #43750:
No sak to presne sa tu pytam aj ja ! Vid moj prispevok #43740
Reply on: Beus #43748:
no čo narobíš... aspoň že rozraďovaciu výhybku v smere od Blumentálu na Hl.st. konečne vymenili...

KLF: celovozová reklama na K2S? Ešte som ju nevidel... Ktorý voz?
Pripada mi divne, ze sa tu X-krat pise o nepodstatnych, malych reklamach na vozoch a teraz ked mame prvu CELOVOZOVU reklamu na K2S, nie je tu ani slovo o tom.
Reply on: AAA #43745:
Tomu, ze vytrhali tie betonove panely ktore kryli tu kolaj, a miesto nich tam vyliali novy asfalt, nehovorim vymenena kolaj, ale slendrianstvo 🙂 Minule som tu kolaj zblizka pozeral - je tam stale ta ista, rokmi zjazdena kolaj, co bola doteraz 🙂
Reply on: AAA #43745:
Si si na 100% isty, ze bola vymenena? Ja som na nej videl nalepene kusy betonu, takze nepredpokladam, ze by na nove lozko osadzali takyto humus. Skor to vyzeralo na povodnu kolaj s odstranenym povrchom okolo nej. Natrepu tam novy asfalt a bude to vyzerat ako funglovka ?
Vševedk samofandivý

Vševedk samofandivý

Reply on: Beus #43737:
No fyzickým oddelením prúdov nastupujúceho a vystupujúceho substrátu predsa.
V sobotu som išiel okolo STU a odbočovacia koľaj na Radlinského ul. v smere na Hl.st. bola od jej začiatku na výhybke kúsok za Blumentálom až po križovanie s pruhom pre autá vymenená.
Reply on: pista #43731:
Nuz na Slovensku je to tak! Rozrypat spravit a este raz to iste rozrypat a nespravit poriadne. ?
Reply on: 40 minút !!!!!!!!!!!!! #43742:
Nezávisle od hodnotenia potrebnosti podzemnej dopravy mám dve otázky k tomuto konktrétnemu príspevku:
- aká preferencia MHD je na trase linky 204 v úseku Trnavské mýto - Nemocnica Kramáre? Podľa mňa žiadna (okrem krátkeho bus pruhu v stúpaní na Kramáre). Ako teda možno odvodiť z toho, že nepreferovaná povrchová doprava trčí v zápchach to, že preferovaná povrchová doprava bude mať problémy tiež?
- Keď sú niekde zápchy, je to jediná nutná podmienka, ktorá podmieňuje stavbu podzemného systému? Nehrá rolu aj finančná náročnosť? Napr. v takej BB bývajú tiež riadne zápchy - majú kvôli tomu začať budovať podzemný systém MHD?
40 minút !!!!!!!!!!!!!

40 minút !!!!!!!!!!!!!

Dnes som sa opäť presvedčil aká je povrchová doprava zraniteňá a že jej nemôže pomôcť ani žiadna preferencia. Ked je dačo upchaté, tak už tam nepomôže vôbec nič ! Jednoznačne podzemná varianta MHD by mala v centre určite byt. Z Trnavského Mýta som dnes išiel trolejbusom č. 204 na Kramáre (zastávka Nemocnica Kramáre) 40 minút !!!!!!!!!! Nie je to výnimočná vec, skôr pravidelný stav.
Reply on: Beus #43737:
mno ja by som v tom tvojom texte vymenil slova subjektivne a objektivne navzajom a uz mas odpoved ? , mne sa cela 22tr pacila ked som sa viezol.
Dnes som bol v Krasnanoch a stoji tam K2S cela vo farbach T-Mobilu. Neviete ev. c. ? Lebo videl som ju len zhora a nemal som cas ist na stojanku.
Reply on: marek #43738:
Odporucam linku 93, ale ak sa Ti xe trosku prejst, mozes pouzit aj 81-tku
prosim vas viete mi poradit akym spojom mam ist z hlavnej stanice na panonsku ?? !plus 7 dni!
Reply on: Vševedk samofandivý #43735:
Tie dvere rozdelene klbom u 22Tr - mne sa to subjektivne paci (distribucia vlkov na obe strany klbu, nie ako u beznych klbakov, ze v preplnenom voze je nad 2. napravou vzdy prazdno), a najma sa mi pacia vdaka nim zaiste vyborne prejazdove vlastnosti vozu oblukmi (vdaka takmer rovnakym vzdialenostiam 2. a 3. napravy od klbu), ale zaujimalo by ma, v com su objektivne vyhodne take rozdelene dvere? 🙂
Neviem preco...ale je to hroza rano a poobede chodit autobusom...a tto cedtovne......strasne....ceny hore uroven dole...... ? ? ☠ ☠ ☠
fnuk.......... ? ?
Vševedk samofandivý

Vševedk samofandivý

Reply on: SZKV #43730:

1) Sloup odstraněn
2) Záleží jen na zadání objednatele
3) Design zadního čela je zrovna proti takovému Solarisu vysloveně luxusní

Dveře rozdělené kloubem jsou vyslovewně výhodné, ale na přání objednatele bylo možno je mít i nedělené (nikdo nechtěl).

Hehe, zajímavé, skutečně obdivuješ totální shity (odporová 9Tr v době tyristorových trolejbusů na západě, PCC stokrát jinak, T5 byla čímpak vynikající? Návrat od ZR ke stykačům?, v roce 1980 v sériové výrobě autobus, který získal cenu na výstavě 1969, T3 nahranato s tyristorovou výzbrojí, co žere víc než odporová) a nenávidíš všechno rozumné.
INFO z oblasti integrovanej železničnej dop.
V týchto mesiacoch sa na MDPaT pripravuje viacero materiálov, ktoré by mali zahájiť konečne aj „reformu“ v oblasti štátom dotovanej osobnej verejnej dopravy. Všetkým je nám ľúto že k tomu prichádza až v tomto roku avšak sme radi že sa aspoň niečo v tejto oblasti začalo konať. V prípade, že štát ako objednávateľ verejnej koľajovej dopravy povie, že ju chce mať modernú a čo najefektívnejšiu a k tomuto vyhláseniu pridá aj podporu investičnú a v neposlednom rade nám uvoľní ruky v oblasti taríf a možností rýchlejšie reagovať na požiadavky dopravného trhu – výsledok sa rýchlo dostaví. V súčasnosti je rozsah dopravných výkonov limitovaný Zmluvou o výkonoch vo verejnom záujme medzi ZSSK a Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR. Zavedenie nových vlakov nad rámec tejto Zmluvy v podstate nie je možný nakoľko by sme si sami vytvárali stratu čo je pre nás neprijateľné. Konečne vznikol v marci tohoto roku koordinátor dopravy, ktorého zriadil Bratislavský samosprávny kraj a Magistrát mesta Bratislava. Vzhľadom k tomu, že sa pripravuje presun právomocí v objednávaní regionálnej koľajovej dopravy z ministerstva na VÚC je predpoklad, že aj požiadavky na obslužnosť územia bude koordinované a harmonizované čoho výsledkom bude menej súbežných spojov a viac možností pre cestujúcich. Taktiež je rozpracovaných viacero konceptov ako napr. Twin city kde budú v spoločnej dopravnej obslužnosti zahrnuté oblasti Viedne, Bratislavy, Brna a Gyoru, kde sa nebude brať ohľad na vlastníka dopravného prostriedku, vlakovej čaty či tarifnej politiky jednotlivých štátov. Podstatou integrovanej dopravy je spoločný a jeden cestovný doklad, jednotná tarifa a rovnaké prepravné podmienky.
ZSSK - Úsek obchodu, Sekcia marketingu
oddelenie regionálnej prepravy Západ
Predstaničné nám. 1, 811 04 Bratislava
Reply on: TeBeCe #43732:
asi citali diskusiu iMHD par dni dozadu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.