Dnes som sa opäť presvedčil aká je povrchová doprava zraniteňá a že jej nemôže pomôcť ani žiadna preferencia. Ked je dačo upchaté, tak už tam nepomôže vôbec nič ! Jednoznačne podzemná varianta MHD by mala v centre určite byt. Z Trnavského Mýta som dnes išiel trolejbusom č. 204 na Kramáre (zastávka Nemocnica Kramáre) 40 minút !!!!!!!!!! Nie je to výnimočná vec, skôr pravidelný stav.
tr3mp
- aká preferencia MHD je na trase linky 204 v úseku Trnavské mýto - Nemocnica Kramáre? Podľa mňa žiadna (okrem krátkeho bus pruhu v stúpaní na Kramáre). Ako teda možno odvodiť z toho, že nepreferovaná povrchová doprava trčí v zápchach to, že preferovaná povrchová doprava bude mať problémy tiež?
- Keď sú niekde zápchy, je to jediná nutná podmienka, ktorá podmieňuje stavbu podzemného systému? Nehrá rolu aj finančná náročnosť? Napr. v takej BB bývajú tiež riadne zápchy - majú kvôli tomu začať budovať podzemný systém MHD?