Reply on: yale #41606:
Zásadný rozdiel medzi metrom a tým, čo je navrhované mestom medzi zastávkami Chorvátske rameno a Janíkov dvor nie je. Dočasné riešenie je úsek Chorvátske rameno - Šafárikovo nám. Koľko by podľa Teba stál prechod metra popod Dunaj (aké by to bolo navýšenie voči súčasnému prechodu Dunaja mostom, ktorého finančná náročnosť je odhadovaná na cca 1 mld. Sk)? Tunel popod Vltavu v Prahe na úseku IV C 1 stál 5 447,0 mil. Kč (podľa http://www.metrostav.cz/reference/ref_stavba.php?id=200).Aby ma tu niekto (napr. Jonny neoznačil za zanieteného električkára ? doplním, že tiež nie som stopercentným zástancom riešenia navrhovaného magistrátom. Podľa môjho názoru sa malo zvážiť aj variantné riešenie používajúce na definitívny prechod Dunaja Starý most, vchádzajúc do podzemnej úrovne na Šafárikovom námestí po mimoúrovňovom prekonaní križovatky.
Jonny