Ktoze to bol (ak je to niekto z Vas) minuly tyzden vo stvrtok fotografovat v Trnave Ikarusy ? Spominali mi totiz tamojsi domaci, ze tam boli dvaja ludia z BA, co ma vraj poznaju, tak len tak zo zvedavosti ...
Ak to nik z Vas nebol, povazujte prosim, za bezpredmetne ...
Tak toto by malo byt memento pre vsetkych, ktori si myslia, ze su nevystopovatelni. Vinnik bol odhaleny a boli voci nemu resp. nej a jej kumpanom vyvodene dost neprijemne dosledky na urovni skoly...
Ad Re #40180: Koruna môže mať vtendencie, aké chce, to všetko ešte stále neznamená, že to o pol roka nemôže byť úplne inak.
Ad Re #40185: Možno to takému keynesiánovi ako si Ty bude pripadať nenormálne, ale nie každý je predajný.
Ad Re #40226: Len tak mimochodom, chápeš vôbec presnejší význam slova fašistický? Fašistický režim totiž vládol v Taliansku, v Nemecku (a sprostredkovane na Slovensku) bol režim nacistický...
Presne tak. Oni by sa totiž s tými SGPákmi ani ULFmi tak dynamicky robiehať nemohli - všimni si ńiekedy štýl ovládania, to je jedno či ULFu alebo Ečka - vodič tam nasype najvyšší stupeň jazdy a tramvaj sa komótnec rozbieha. T3 má udávané max. zrýchlenie 1,8 m x s-2, tak som zvedavý, aká iná, západoeurópska električka, nezaložená na PCC koncepcii, to dosahuje.
Skôr než si ma podrobil zdrvujúcej kritike, mal si si zobrať do ruky slovník cudzích slov a preštudovať si, čo si máš predstavovať pod takým slovkom dynamický. Totiž to všetko, čo si tu popísal ako nedynamickú jazdu, JE dynamická jazda.
Tak ma este napadlo - uz aj viem, kto bol ten vodic, co mal problemy s prepinanim zberacov na T6 - kolega mi vcera referoval, ze robil 11-ku za nim, a ze ho dobehol (vikend, cize interval 20 minut) Jazdi s K2S-kami, T6 sa mu dostane do ruk velmi zriedka, preto tie problemy
Heh, to ozaj nevies, kde ich hladat?
T3M: 7602+7610, ex 7712+7716, ktore boli a su papierovo cokolvek (povodne T2 '59 po GO s vymenou skrine) len nie T3 zo '76, lebo nimi byt nemohli, vies preco
T3: 7703, 04, 06 - ten isty pripad
No koruna má skôr opačné tendencie a NBS-kou je brzdená.
Re #40185 Pypr: Ani nie, mestské zastupiteľstvo nie, lebo to musí mať vzťah k mestu a určite by nemal Prešovčan vzťah k Bratislave tak ako Bratislavčan k Prešovu. To BA MZ by som len zmenšil o polovicu. 80 darmožráčov nám netreba. BA má 400.000 obyvateľov takže na 10.000 obv. jeden poslanec stačí. Myslím, že adekvátne.
A čo sa direktora DPMP týka, každý má svoju cenu
Re #40173 Jonny: Dá sa súhlasiť. V podstate by sa dal zaviesť model, po ozdravení, že istá časť, minimálne však 1/2, toho čo DPB vyberie na cestovnom by sa mohlo použiť iba na kapitálové výdavky. Potom by DPB mohol povedať a ukázať prstom na čiernych cestujúcich a falošnú solidaritu platiacich s nimi. Koľko od vás vyberieme, toľko investujeme. Koľko dáte v takom sa budete voziť.
A samozrejme neprerábať K700 na plyn za 3,5milióna za jeden kus ak novú K950 máme za 4,5 melóna však áno.
Re #40226 Papyr: a 1. fašistická SR úplne niečo iné ako 1. CSR ?
Mierne ta poopravim - dynamickou jazdou mal predpokladam Vsevedko na mysli mieru akceleracie a deceleracie, nie finalnu rychlost. Faktom totiz je, ze napr. v takej viedni sa na starych Duwagoch, ale ani na ULFoch zdaleka tak prudko nerozbiehaju ani nebrzdia, ako u nas v BA. Tu je to dane jednoducho podmienkami, ze jazda musi byt dynamicka, cize so snahou o dosiahnutie co najvyssej rychlosti na co najkratsom useku, pretoze hned za chvilu treba zas spomalit, a tak...inak by sme tu totiz mali doslova pomalodrahu v celom meste Dynamickou jazdou rozumiem jazdu v style prudka jazda - kratky vybeh - prudka brzda (samozrejme s ohladom na cestujucich a vozidlo)
☺ Dynamicku co? Akurat taku dynamicku, aku dynamicku mame aj preferenciu. Pri sucasnej hustote zastavok, neustalych kolajovych artefaktov (to slovo sa mi paci, myslel som tym najma lomy, chore vyhybky, etc.), vrbustich obmedzeni a pribrzdenych vodicov som veru NEZAZIL dynamicku jazdu ani v Bratislave. Jedine tak na 12/8, ale to bolo davnejsie. A vobec som nemal pocit, ze by bol komfort nejako priserne ovplyvneny rozchodom, skor neudrzbou: ako trati, tak vozidiel. ? Zato som zazil dynamicku jazdu na rychlodrahe v KE a vobec, vobec som nemal pocit, ze by vozidlo islo kvalitnejsie. Ta anakonda inak vrcala, cela sa triasla a to sme nesli ani 60 (odhad). Taktiez ma fascinovalo ukrutne pribrzdenie na nadjazd, ten prejazd tymy oblukmi.... A to sa vztahuje aj na obluky v meste. Ziaden kvalitativny posun k lepsiemu oproti BA. A to som porovnaval s T6, ktore MAJU tlmic. ?
Tak ten verdikt ma az tak neprekvapil. Je pekne ze hodnotil ako sa v DPB pracuje, ako sa tam robi, ale ci sa robi kvalitne uz neskumal... Ale pockajme si na kompletny audit...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos Keynes
Re #40185 Pypr: Ani nie, mestské zastupiteľstvo nie, lebo to musí mať vzťah k mestu a určite by nemal Prešovčan vzťah k Bratislave tak ako Bratislavčan k Prešovu. To BA MZ by som len zmenšil o polovicu. 80 darmožráčov nám netreba. BA má 400.000 obyvateľov takže na 10.000 obv. jeden poslanec stačí. Myslím, že adekvátne.
A čo sa direktora DPMP týka, každý má svoju cenu
Re #40173 Jonny: Dá sa súhlasiť. V podstate by sa dal zaviesť model, po ozdravení, že istá časť, minimálne však 1/2, toho čo DPB vyberie na cestovnom by sa mohlo použiť iba na kapitálové výdavky. Potom by DPB mohol povedať a ukázať prstom na čiernych cestujúcich a falošnú solidaritu platiacich s nimi. Koľko od vás vyberieme, toľko investujeme. Koľko dáte v takom sa budete voziť.
A samozrejme neprerábať K700 na plyn za 3,5milióna za jeden kus ak novú K950 máme za 4,5 melóna však áno.
Re #40226 Papyr: a 1. fašistická SR úplne niečo iné ako 1. CSR ?