BTW, neviete, ktorej zakladnej alebo strednej skole patri adresa edu2-d.195-146-142.telecom.sk? Asi by som im tam poslal pozdravny mail, potom by uz nebolo tazke vypatrat toho, kto si tu schizofrenicky dopisoval sam so sebou...
Ked myslis pana direktora DPMP, tak ten by asi do BA neprisiel, ma rodinny dom a zda sa byt na vychode celkom spokojny... A nechces radsej pozvat do BA presovske mestske zastupitelstvo?
Vsevedko: najprv som si vsimol Tvoj prispevok o presovskom generalovi a rozmyslal som, ze predsa samozrejme, preco by tam chodil, ved vojenske platy su predsa rovnake na celom Slovensku, ale naklady na zivot su vyssie v Bratislave Az ked som si precital Keynesov prispevok, som pochopil o akeho "generala" ide V Presove totiz sused nad nami ma hodnost general
Obchodná je jednou z posledných ulíc v centre, ktorým sa zatiaľ výraznejšia obnova vyhla. Na magistráte však už s rekonštrukciou rátajú, začať by sa mala tento alebo najneskôr na budúci rok. "Väčšina nehnuteľností je po reštitúciách v súkromných rukách, ich vzhľad a funkčné využitie určujú majitelia. Našou úlohou je zrekonštruovať električkovú trať, ktorá si to už vyžaduje. Chceme aj skultúrniť povrch ulice, vymeniť dlažby a podobne," povedal hovorca primátora Milan Vajda.
Vyše stomiliónová rekonštrukcia trate a povrchu na Obchodnej je jednou z priorít mesta do konca roku 2006, zdroje sa budú čerpať z úveru Dexia banky.
Od úpravy povrchu ulice si mesto sľubuje aj zatraktívnenie a skvalitnenie služieb, podobne ako tomu bolo na Hviezdoslavovom námestí či Mostovej ulici. "Mladí ľudia už za nás rozhodli, že Obchodnú považujú za nové korzo. Z ulice vinárskych viech sa Obchodná mení na trendovú ulicu," hovorí Vajda.
Vyskytla sa aj možnosť kvôli priestoru pre chodcov obmedziť električkovú trať na jednu koľaj. "Teoreticky sú možné tri varianty, buď zostanú na ulici dve koľaje, alebo jedna koľaj, alebo zmizne električková trať úplne. Konečné rozhodnutie ešte nepadlo, dôležitý bude aj názor dopravného podniku," hovorí Vajda. Keby chcela samospráva odstrániť električky z Obchodnej, alternatívou by bolo pravdepodobne finančne neúnosné vedenie trate pod zemou alebo inou ulicou. Ak by sa rozhodlo o jednej koľaji, protiidúce električky riadené svetelnou signalizáciou by museli vyčkávať na koncoch ulice. Podobný problém riešili na magistráte aj pri rekonštrukcii Mostovej. Dopravný podnik sa však vtedy pomerne jednoznačne postavil proti návrhu jednokoľajky. O tom, či je takéto technické riešenie na Obchodnej reálne z hľadiska prevádzky dopravy, rozhodnú odborníci v najbližších mesiacoch.
Električky premávajú po Obchodnej ulici obojsmerne od roku 1977, predtým tu chodili trolejbusy. Vlani v lete tu električky nepremávali, vodári totiž rekonštruovali storočnú kanalizáciu. Trate sa však opravy nedotkli. (mk)
Z priorít hlavného mesta do roku 2006:
T rekonštrukcia trate a povrchu na Obchodnej 110 miliónov
T rekonštrukcia trate na Hurbanovom námestí 45 miliónov
T rekonštrukcia trate na Kapucínskej 7 miliónov
T rekonštrukcia trate v Tuneli (tento rok) 90 miliónov
Generála z Prešova určite na vyšší plat do BA neprilákaš:-P.
A tie lepšie ceny nových vozov sú len kvôli silnejšej SKK. A to môže byť o pol roka zase inak...
To je tvoj problem, že svoje temné stránky nemieniš menit, ja sa snažím byt lepší každý den, a že chceš byt aj nadalej taký aký si to je výlučne tvoj problém
Bože, toto sú také populistické reči. Keby si vedenie DP strhlo zo svojich "neúmerných" platov (máš informáciu o výške tých platov? Ja áno a ako neúmerné mi nepripadajú), tak by možno ušetrili na rekonštrukciu jednej Karosy.
Pozri, ty si tu začal hlásať svoje názpry ako nemenné pravdy, tak neviem, čo tu prednášač o mudrovaní. Možno sa nevyjadrujem decentne, ale nemienim to vo svojch štyridsiatich rokoch meniť, keď si doteraz celkom spokojne žijem, ale aspoň netliapem nezmysly a keď už najký tliapnem, tak sa nechám opraviť.
No keďže v tom Liberci sú tie tri koľajnice na jednom BKV paneli (ako v Ružinove), tak asi ťažko budú 1000 mm rozchod udržiavať menej:-). Práve preto som za príklad zvolil Liberec.
Skús to najprv vztiahnuť na seba, ty polointeligent. Ukáž mi ten SOR s odpadávajúcimi alebo špagátom pripevnenými dverami. Vydávaš tu svoje osobné averzie za objektívnu realitu.
Tu nejde o 800 000, ale o tu černotu. Jeden príklad za všetky. Plynofikovanie autobusov: bol tender a vybrali drachšieho, že by službička bratrancovi ??? Takejto špiny je dost, a inak tie dotacie od štátu už nebudu, a pochybujem, že BA dá tolko penazí, skor pojdu cestou, aby cestujuci platili viac a viac za vykrytie strát a do modernizacie pjde mnimum. To, že z uveru pojdu prostriedky na vozový park je dobré, ale to je taká jednorázovka, tu by sa malo zaviesť systémove riešenie. Napríklad Ostrava, oni nemali hned nevim kolko na nový vozový prak, ale majú pravidlo, že na vozový prak dáme určite každý rok dáke prostriedky, dajme tomu, kupia každý rok tri busy a zopár zgeneralkuju, nie naraz, postupne, každý rok dačo, ale má to systém, istota, že každý rok dačo.........
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.