Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #40238:
Presne tak. Oni by sa totiž s tými SGPákmi ani ULFmi tak dynamicky robiehať nemohli - všimni si ńiekedy štýl ovládania, to je jedno či ULFu alebo Ečka - vodič tam nasype najvyšší stupeň jazdy a tramvaj sa komótnec rozbieha. T3 má udávané max. zrýchlenie 1,8 m x s-2, tak som zvedavý, aká iná, západoeurópska električka, nezaložená na PCC koncepcii, to dosahuje.
Reply on: fobust #40236:
Skôr než si ma podrobil zdrvujúcej kritike, mal si si zobrať do ruky slovník cudzích slov a preštudovať si, čo si máš predstavovať pod takým slovkom dynamický. Totiž to všetko, čo si tu popísal ako nedynamickú jazdu, JE dynamická jazda.
Reply on: drink #40235:
Tak odsťahujeme Fobusta do Bilbaa, tam vraj aj verejné domy majú lepšiu kvalitu:-P.
Reply on: fobust #40165:
Tak ma este napadlo - uz aj viem, kto bol ten vodic, co mal problemy s prepinanim zberacov na T6 - kolega mi vcera referoval, ze robil 11-ku za nim, a ze ho dobehol (vikend, cize interval 20 minut) 🙂 Jazdi s K2S-kami, T6 sa mu dostane do ruk velmi zriedka, preto tie problemy 🙂
Reply on: Vševedko #40232:
Heh, to ozaj nevies, kde ich hladat? 🙂
T3M: 7602+7610, ex 7712+7716, ktore boli a su papierovo cokolvek (povodne T2 '59 po GO s vymenou skrine) len nie T3 zo '76, lebo nimi byt nemohli, vies preco 🙂
T3: 7703, 04, 06 - ten isty pripad 🙂
Vrtacik: ...a ja tam samozrejme nejsom, musim im napisat 🙂

Aaa, mne sa paci ten link na Medzinárodné letisko M.R.Štefánika = www.airport.sk 😃
Reply on: Vševedko #40180:
No koruna má skôr opačné tendencie a NBS-kou je brzdená.

Re #40185 Pypr: Ani nie, mestské zastupiteľstvo nie, lebo to musí mať vzťah k mestu a určite by nemal Prešovčan vzťah k Bratislave tak ako Bratislavčan k Prešovu. To BA MZ by som len zmenšil o polovicu. 80 darmožráčov nám netreba. BA má 400.000 obyvateľov takže na 10.000 obv. jeden poslanec stačí. Myslím, že adekvátne.
A čo sa direktora DPMP týka, každý má svoju cenu 😃

Re #40173 Jonny: Dá sa súhlasiť. V podstate by sa dal zaviesť model, po ozdravení, že istá časť, minimálne však 1/2, toho čo DPB vyberie na cestovnom by sa mohlo použiť iba na kapitálové výdavky. Potom by DPB mohol povedať a ukázať prstom na čiernych cestujúcich a falošnú solidaritu platiacich s nimi. Koľko od vás vyberieme, toľko investujeme. Koľko dáte v takom sa budete voziť.
A samozrejme neprerábať K700 na plyn za 3,5milióna za jeden kus ak novú K950 máme za 4,5 melóna však áno.

Re #40226 Papyr: a 1. fašistická SR úplne niečo iné ako 1. CSR ?
Reply on: fobust #40236:
Mierne ta poopravim - dynamickou jazdou mal predpokladam Vsevedko na mysli mieru akceleracie a deceleracie, nie finalnu rychlost. Faktom totiz je, ze napr. v takej viedni sa na starych Duwagoch, ale ani na ULFoch zdaleka tak prudko nerozbiehaju ani nebrzdia, ako u nas v BA. Tu je to dane jednoducho podmienkami, ze jazda musi byt dynamicka, cize so snahou o dosiahnutie co najvyssej rychlosti na co najkratsom useku, pretoze hned za chvilu treba zas spomalit, a tak...inak by sme tu totiz mali doslova pomalodrahu v celom meste 🙂 Dynamickou jazdou rozumiem jazdu v style prudka jazda - kratky vybeh - prudka brzda (samozrejme s ohladom na cestujucich a vozidlo) 🙂
Reply on: Vanesa #40233:
http://www.katalog.sk/ces_index.htm
http://www.skonline.sk http://www.geodesy.gov.sk/kataster/ikn/3.htm
Jednotlive web stránky maju aj obce, ale to si treba vyhladat zvlášť... ? ? ?
Reply on: Vševedko #40139:

☺ Dynamicku co? Akurat taku dynamicku, aku dynamicku mame aj preferenciu. Pri sucasnej hustote zastavok, neustalych kolajovych artefaktov (to slovo sa mi paci, myslel som tym najma lomy, chore vyhybky, etc.), vrbustich obmedzeni a pribrzdenych vodicov som veru NEZAZIL dynamicku jazdu ani v Bratislave. Jedine tak na 12/8, ale to bolo davnejsie. A vobec som nemal pocit, ze by bol komfort nejako priserne ovplyvneny rozchodom, skor neudrzbou: ako trati, tak vozidiel. ? Zato som zazil dynamicku jazdu na rychlodrahe v KE a vobec, vobec som nemal pocit, ze by vozidlo islo kvalitnejsie. Ta anakonda inak vrcala, cela sa triasla a to sme nesli ani 60 (odhad). Taktiez ma fascinovalo ukrutne pribrzdenie na nadjazd, ten prejazd tymy oblukmi.... A to sa vztahuje aj na obluky v meste. Ziaden kvalitativny posun k lepsiemu oproti BA. A to som porovnaval s T6, ktore MAJU tlmic. ?
Reply on: Vševedko #40139:
V Bilbao je nove metro (1995) aj nova elektricka (2002) na 1000mm.
Tak ten verdikt ma az tak neprekvapil. Je pekne ze hodnotil ako sa v DPB pracuje, ako sa tam robi, ale ci sa robi kvalitne uz neskumal... Ale pockajme si na kompletny audit...
Jonny:Diky si zlaty ? A poznas stranku kde by som nasla plan obci a dedin???Nie miest a vyslovene ze dedin(mozno aj nejake zapadakova o ktorych nikto nepocul napr.:nejaka horna dolna a tak)??? ❓ ❓ ❓ ?
Reply on: TeBeCe #40225:
Zaujímavá správa, aj celkom priaznivo pre BEÚS vyznela, len neviem, kde mám hľadať tie 3 ks premávkových T3 a 2 ks T3M z roku 1966:-P.
Reply on: Andy #40230:
Spravme radsej strajk cestujucich 🙂
Reply on: mmmm #40228:
Chcel by som to ešte niekedy zažiť.. 🙂
Reply on: Vanesa #40220:
Možeš, alebo napíš e-mail ? ? ?
spomínate si niekto strajk MHD BA...v roku 1997(bolo to sranda) ? ? ? ?
Reply on: TeBeCe #40225:
zaujimave, ze je tam uvedeny pocet Ik280 len 23 kusov...to akoze nam tu jazdi 13 dalsich uz vyradenych Ikarusov???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.