Reply on: Ámos Keynes #39336:
..dufam ze nizkopodlaznost nie je zabezpecena eskalatormi rovnomennej znacky, ktore nemali odbytisko, tak ich pouzili v tramvaji ? Ale chcelo by to o tej tramvaji daky komplexnejsi material, design nie je az taky zly IMO..
si
no pocas prestavby krizovatky sa trolejbus musel neak preplizit vokol odparkovanych aut blokujucich ten vyhradeny jazdny pruh, potom sa pri GJH ftirkol pred vsetkych a pokial nebola neaka nehoda, tak presiel nadherne rychlo az k ASMN.Dnes sa trolejbus od mileticky bud musi pomaly plizit ku krizovatke alebo na nej musi zastavit, lebo zelena tam bola vtedy ked on stal na zastavke mileticova. Potom sa to iste opakuje za zastavkou novohradska; obcas este zaklincovane ak mu zle prehodi vyhybka (neviem preco nemohli tie vyhybky popchat pred zastavku, pocas vymeny cestujucich na zastavke mohol vodic zle prehodene zberace upratat ale preventivne to odsunuli este dalej od zastavky ku krizovatke)... Ak k tomu priratam este pocas prestavby zrusenu zastavku marianum, tak to na prejazdne vozidla tymto usekom spravi aj 3 - 4 minuty...