Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #39318:
A prečo by to ako nemal uznať?
Nenašiel som to v tarife, preto sa pýtam tu: Môže si skupina 4 ľudí kúpiť cestovný lístok na 4 cesty a cestovať naň spolu s tým, že si ho ihneď označia na všetkých štyroch miestach?
Ďakujem za názor. Podľa mňa tento prípad nie je v tarife upravený a neviem, ako by na to reagoval revízor.
Zo ZIUcka tam podla mna ostal ram a napravy, minimalne to. Karoseria sa tvari byt nova, to mas pravdu. Ako to je s interierom netusim, nenasiel som fotky interieru.

Ten Koncar sa nepaci ani mne. Ani Combino velmi nezboznujem, ale neviem ci existuje nieco realne lepsie, dnes je vsetko viac menej na tej istej koncecpii, s vynimkou ULFa, a ten tu zarucene mat nebudeme, aj ked by som ho najviac chcel.

A kde v Brne bola taka uprava vedenia, ze trolejbus a tramvaj zdielali jeden drat? To som si tam nevsimol.
Reply on: fobust #39304:
No zo ZIUčka tam v tom prípade čo ostalo? Lebo proporcie karosérie má ZIUčko úplne iné. To bude asi taká modernizácia ako T3LF - z T3 ostanú akurát papiere.
Reply on: Ámos Keynes #39297:

Re #39281 fobust: A to kto vyrába?

Však tam jasne píše, že KONČAR. Ak máte doma starú chladničku CALEX 210, tak tam si to môžeš tiež prečítať:-)
Reply on: fobust #39281:
No teda fuj. Však to je Vektra s iným dezygnom.
Reply on: fobust #39280:
Taká istá úprava trakčného vedenia bola donedávna (relatívne) v Plzni aj v Brne.
Reply on: fobust #39279:
To sa mi nejako nezdá. Z čoho to akože má byť modernizované?
Reply on: sidny #39309:
Občas kúria. Radšej by mohli stále. 🙂
obcas by aj mohli kurit v tych busoch ?
Reply on: fobust #39306:
Z oddelenia pre tvorbu oddeleni. 🙂
Reply on: Ámos Keynes #39302:
ake marcove obrazky? redukcia je uz realitou odvcera.
Reply on: Guri #39305:

To vazne? A z akeho oddelenia prisla takato odpoved, ked to tu pises? ☺
Otazka na DPB: "Preco cakam na zastavke strasne dlho a potom ide viacero elektriciek za sebou?"
Odpoved: "Charakter elektrickovych trati v Bratislave neumoznuje aby chodili vedla seba."
Reply on: Ámos Keynes #39297:

Vyraba to Koncar, ako som spominal. Ti uz tlacili do Durkovskeho, ale ja tie vozy nechcem, nie su overene, urcite budu mat nejake tie detske choroby. Nie ze by napr. Combino nimi netrpelo, ale nemam velku doveru, aby to nebolo nieco ako RTsmejd.

To je iba ukazka toho, ako sa to da.

To nie je zo 14 Tr, ale zo stareho ruskeho ZIUcka, ake maju v Budapesti.
Ahojte!

Mám nové fotky zo Slovenska na strane http://www.trains.hu :
Slovenske stanici sú tu: http://www.trains.hu/sta/index.html
Kolekcia okuliarnikov je tu: http://www.trains.hu/veh/index.html
Re Vrtacik: Ja som niečo začul, že mesto nechce dať peniaze, ale že to bude až také drastické. To som netušil. ? Som zvedavý na prvé marcové obrázky. BB asi čaká dopravný kolaps. Dúfam, že po 9 mesiacoch si poslanci uvedomia že to bez MHD nejde a obnovia to.
Koľko vlastne DP pýtal. Keď Prešov našiel 72 miliónov tak BB musí nájsť nejaké peniaze tiež.
Co hovorite na redukciu MHD v Bystrici? Katastrofa #vomit#
Reply on: fobust #39279:
Tak to už je krajšie... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.