Otazka na DPB: "Preco cakam na zastavke strasne dlho a potom ide viacero elektriciek za sebou?"
Odpoved: "Charakter elektrickovych trati v Bratislave neumoznuje aby chodili vedla seba."
Vyraba to Koncar, ako som spominal. Ti uz tlacili do Durkovskeho, ale ja tie vozy nechcem, nie su overene, urcite budu mat nejake tie detske choroby. Nie ze by napr. Combino nimi netrpelo, ale nemam velku doveru, aby to nebolo nieco ako RTsmejd.
To je iba ukazka toho, ako sa to da.
To nie je zo 14 Tr, ale zo stareho ruskeho ZIUcka, ake maju v Budapesti.
Re Vrtacik: Ja som niečo začul, že mesto nechce dať peniaze, ale že to bude až také drastické. To som netušil. ? Som zvedavý na prvé marcové obrázky. BB asi čaká dopravný kolaps. Dúfam, že po 9 mesiacoch si poslanci uvedomia že to bez MHD nejde a obnovia to.
Koľko vlastne DP pýtal. Keď Prešov našiel 72 miliónov tak BB musí nájsť nejaké peniaze tiež.
Re #39280 fobust: Má o nejakú výhodu alebo je to len kvôli spoločnej zastávke električky a trolejbusu aby zberač električky nechytal obidva troleje trolejbusu.
Re #39279 fobust: A to je z čoho. Z 14Tr? To by sa aj Bratislavčanom lúbilo Keby Š Ostrov nevyrábal 14TrM a 15TrM dizajnu spred 20 rokov, tak by možno neskrachoval. Má to moderný dizajn, lepené okná, dokonca aj plechy nie sú nitované a ak to má plastové sedačky a protišmykovú podlahu je to pomaly dokonalé. A to že to má podlahu vo výške 750mm vôbec nevadí ak aspoň 1/4 parku by bola NP na zabezpečenie garantovaných spojov.
Aj keď Bigmac ma zase sprdne, že by som staré vraky chcel opravovať, ale keby sa tak spravilo 59 vozov z 1991 a 30 by sa kúpilo nových NP, tak nie som proti.
Hej presne tak som to myslel. Teraz najdrahší lístok stojí 22Sk čo je 57 Eurocentov, takže za 5 Eur si kúpim 8 hodinových a ešte jeden 10 minútový a to sa nekupuje každý deň. Využívalo by sa to len na celodenné,...
Nechcem, aby to vyznelo skodoradostne, ale ak by to pokracovalo podobnym smerom, tak sa casom asi uplne prestaneme tlacit v MHD (a budeme sa tlacit na ceste) ->
Bratislavská rafinéria Slovnaft, a. s., pokračuje v znižovaní cien pohonných látok. Od utorka zlacňuje benzíny o 0,60 Sk a motorovú naftu o 1,10 Sk na liter. ?
Nove vedenie mesta uz zavrhlo myslienku metra, s cim plne suhlasim. Ak vsetko dobre dopadne, tak sa budeme moct v Petrzalke vozit elektrickou najskor v roku 2008. V sucasnosti ma vsak nasa MHDcka uplne ine problemy, nie su peniaze, vozovy park nam zostarol, stale sa objavuju hlasy proti elektircke, iny chcu zasa rozchod 1435 mm, proste uplne blbosti, ktore nic neriesia.
Chtěl bych se zeptat jenom na tu stavbu té rychodrážní tramvaové trasy do Petržaky esti e to zase blud nebo esti už fakt něco chtěí stavět Někde někdo něco napsa ako že se skoro staví ae žádný oficiální článek jsem nikde neviděl.
Bigmac: amos to myslel tak, ze kedze min. bankovka je 5 EUR, tak nema zatial moc citacka zmysel. No ja osobne si myslim, ze do 4 rokov budu tak drahe listky, ze tie citacky budu vyuzite.
Rere Amos, automaty: na umiestnenie automatov vo vestibule stanicnej haly ultrarychlo zabudni! Na zst. Nove Mesto zatial vo vestibule su, ale dlho uz nebudu. Dovod: vyska najomneho zo strany ZSR. Z rovnakeho dovodu je zatvorena aj samoobsluzna jedalen! Narast "iba" o 350% k 1.januaru 2005. Automaty pojdu pekne von, jeden k elektrickam, jeden k autobusom, aj za cenu tahania novych napajacich kablov z budky socialneho zariadenia vodicov.
Rere Amos, automaty: a preco by sa tie citacky mali po styroch rokoch menit??! Ocakavas snad nejaku inu citacku bankoviek na SKK ako na €, pripadne $, ci £? To by potom museli banky vela investovat do changematov, nemyslis? Ta citacka je stale rovnaka, cele je to otazkou softu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Guri
Odpoved: "Charakter elektrickovych trati v Bratislave neumoznuje aby chodili vedla seba."