Reply on: Narkoman #38825:
Vies si predstavit ako by to vypadalo na hlavnej stanici, plnej ozranov a narkomanov ? , keby odysli prve spoje a potom minutu nic, potom dalsie... Ved by tam vodicov ukamenovali.
A ak by si chcel tie odchody poposuvat po minute, taj jedine ak by v jednej minute odchadzali napr. 4 spoje z jedneho nastupista a 4 z druheho. A kedze viac sa za tu minutu ani neda stihnut, prakticky nic by sa nezmenilo.
S posuvanim casov by ti vznikol dost velky problem, kedze na stanici je velmi malo miesta a ak by sa nejaky voz omeskal - napriklad tym ze by cestou na stanicu musel ist na plnicku, nedokazal by sa na stanici dostat na svoje miesto a musel by ist s meskanim...
spokojný čitateľ
Ad 26, 27: Prečo práve linku č. 26, ktorá chodí veľmi zriedka a len po Volkswagen nechali prechádzať cez OD Saratov až na Žatevnú a linku č. 27, ktorá chodí častejšie a okrem Volkswagenu obsluhuje aj časť obývanej časti DNV (ŽST DNV) od Saratova úplne odklonili? Naozaj to nemohli spraviť naopak?!
Pamätáte sa, že kedysi premávala linka č. 51 (teraz 27) od OD Saratov až k teraz už bývalej Tesle elektroakustike v Dúbravke? Čo myslíte, uživil by sa tam nejaký spoj aj dnes? Lebo tým smerom k diaľnici je dosť panelákov a ľudia odtiaľ musia ísť pešo k Saratovu, Drobného alebo na konečnú. A tuším sa v tej oblasti plánuje aj nejaká výstavba, neviem.
Ad nočáky #38802: Možno tá 504 neodišla skorej, ale keďže som bol na 1. nástupišti, kde neustále prichádzali busy, nemusel som si ju na 2. nástupišti všimnúť. Nechodila donedávna náhodou na 1. nástupište?
Nebolo by lepšie, keby tie busy išli podľa čísla vždy o minútu neskôr? Napr. 501 03.20 h., 502 03.21 h. a tak ďalej? Najideálnejšie by bolo keby mali 30 - 60 minútové intervaly, ale to sa asi nestane... ?