Reply on: Papyr #38813:
SR robí určité pokroky, ale jednak vychádza z nižšej bázy, jednak veľkosť trhu bude vždy hrať v prospech ČR. Rozdiel medzi ekonomikami sa môže pomaly zmenšovať v prípade, ak SR bude pokračovať v reformách a ČR bude pokračovať v pádlovaní dozadu, ak sa jedno z toho zmení, o nejakom dobiehaní nie je ani reči a náskok ČR sa zas môže zvýšiť. Krok, ktorým sa znížil koeficient podielu príjmov pre Bratislavu je krokom protireformným, teda v konečnom dôsledku SR oslabí, ale je to odraz súčasného zmýšľania Slovákov (vrátane ich politických reprezentácií - a to súčasných koaličných aj opozičných - a bohužiaľ aj vrátane mnohých "užívateľov" Bratislavy).
Nemá zmysel tu tliachať na tému ľavica vs. pravica, ČR vs. SR, na tomto fóre by skôr témou malo byť, či, ako a kedy vôbec MHD v BA má šancu sa zlepšiť.
spokojný čitateľ
Na križovatke pred Hlavnou stanicou som videl z 515-ky nejaký bus idúci smerom na Hodžovo nám., nevidel som však číslo linky. Na Hlavnej stanici som si myslel, že 504 stojí na 1. nástupišti, v skutočnosti má však 2. nástupište. Teraz neviem, či som si ju nevšimol alebo či naozaj išla približne o 3 minúty skôr?!
Z Hlavnej stanice odchádzali iné nočáky a potom keď išli len služobáky 40x som si uvedomil, že som ju zmeškal. Platí nejaké pravidlo, že na prípoj nemusí čakať bus, na ktorý sa dalo z prvého busu prestúpiť už na skoršej zastávke? (konkrétne Hodžovo nám. a SAV)?! Juj, prečo sú tie blbé hromadné odchody nočákov?
Nakoniec som išiel z Hlavnej stanice taxislužbou, ktorá má taxu na tel. objednávku len 12,- Sk/kilometer a nástupné po novom 40,- Sk. K Domu kultúry v Dúbravke ma to stálo 130,- Sk.