Reply on: Papyr #38813:
SR robí určité pokroky, ale jednak vychádza z nižšej bázy, jednak veľkosť trhu bude vždy hrať v prospech ČR. Rozdiel medzi ekonomikami sa môže pomaly zmenšovať v prípade, ak SR bude pokračovať v reformách a ČR bude pokračovať v pádlovaní dozadu, ak sa jedno z toho zmení, o nejakom dobiehaní nie je ani reči a náskok ČR sa zas môže zvýšiť. Krok, ktorým sa znížil koeficient podielu príjmov pre Bratislavu je krokom protireformným, teda v konečnom dôsledku SR oslabí, ale je to odraz súčasného zmýšľania Slovákov (vrátane ich politických reprezentácií - a to súčasných koaličných aj opozičných - a bohužiaľ aj vrátane mnohých "užívateľov" Bratislavy).
Nemá zmysel tu tliachať na tému ľavica vs. pravica, ČR vs. SR, na tomto fóre by skôr témou malo byť, či, ako a kedy vôbec MHD v BA má šancu sa zlepšiť.
spokojný čitateľ
Ad 26, 27: Prečo práve linku č. 26, ktorá chodí veľmi zriedka a len po Volkswagen nechali prechádzať cez OD Saratov až na Žatevnú a linku č. 27, ktorá chodí častejšie a okrem Volkswagenu obsluhuje aj časť obývanej časti DNV (ŽST DNV) od Saratova úplne odklonili? Naozaj to nemohli spraviť naopak?!
Pamätáte sa, že kedysi premávala linka č. 51 (teraz 27) od OD Saratov až k teraz už bývalej Tesle elektroakustike v Dúbravke? Čo myslíte, uživil by sa tam nejaký spoj aj dnes? Lebo tým smerom k diaľnici je dosť panelákov a ľudia odtiaľ musia ísť pešo k Saratovu, Drobného alebo na konečnú. A tuším sa v tej oblasti plánuje aj nejaká výstavba, neviem.
Ad nočáky #38802: Možno tá 504 neodišla skorej, ale keďže som bol na 1. nástupišti, kde neustále prichádzali busy, nemusel som si ju na 2. nástupišti všimnúť. Nechodila donedávna náhodou na 1. nástupište?
Nebolo by lepšie, keby tie busy išli podľa čísla vždy o minútu neskôr? Napr. 501 03.20 h., 502 03.21 h. a tak ďalej? Najideálnejšie by bolo keby mali 30 - 60 minútové intervaly, ale to sa asi nestane... ?