Reply on: fADRNY #37399:
Nazdárek Fadrny, nemáš vobec pravdu...Tak za 1.Bratislava má cca 430 000 Brno 380 000 obyvatelov2. Neviem ako do Brna ale do BA denne prichádza cca 100 000 ludí za prácou
3. V Brne neexistuje problém typu DUNAJ,ktorý kladie enormné nároky pri hustote dopravy cez bratislavské mosty, tým chcem povedat, že ak by Dunaj nebol, dala by sa doprava omnoho krajšie rozložiť - aj jej intenzita...
yale
Je zjavne "politicky nevhodné", aby sa hneď po náročnej rekonštrukcii starého mosta a dokončení povrchovej trasy hneď začalo s rýpaním tunelu pod Dunajom, ktorý má túto trasu nahradiť. Takže sa to bude odďaľovať, provizórium sa stane trvalým riešením, a ak raz vznikne vôľa robiť niečo ďalšie, nebudú existovať plány, projekty, environmentálne štúdie a pod., takže si tam môžeme dať ďalších +10 rokov, počas ktorých bude centrum upadať, pretože bude dopravne nedostupné. Toto je jednoznačne stagnačný model.
Namiesto toho som za riešenie, keď sa od začiatku začne projektovať, pripravovať a stavať celá trasa aj s podzemným vedením v CMO. Primeraná podmienkam Bratislavy, s úsporou nákladov, určite. Ale žiadne odklady provizórnymi riešeniami, to je cesta do pekla.