Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vševedko #37193:
rano v spicke tam mate interval 1,5 minuty na tramvaj
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: n3r0 #37167:
Označovať metro ako "komunistický výplod fantázie" je príliš zjednodušené. V časoch, keď bolo plánované, to bolo celkom rozumné riešenie - jednak bolo dosť peňazí, jednak sa mesto malo rozvíjať trochu inak (napr. Petržalka by bola asi "trochu" štíhlejšia, keďže by nemohla expandovať do hraničného pásma). Dnes, keď sa mesto bude (?) rozvíjať inak, než plánovali komunisti, a keď nie sú peniaze, tak asi bude musieť stačiť rýchlodrážna električka a aj za tú budeme ďakovať pánubohu.
Reply on: Lucia #37175:
Nieco ako je elektricka, nic? Lepsie sa pchat v smradobuse. Ak vystupis na Molecke z DD a prestupis na elektricku , tak si z domu v centre do 20 min. Pokial ovsem, nejdes 32kou cez patronku.

COLOR> No ja v to vrelo dufam, ze sa mi nic take nepodari vyviest
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Lucia #37171:
"Mimochodom nikto mi stale nenapisal odkial este z BA je potrebne pouzit na cestu do centra NUTNE DVA SPOJE"
Z Východného.
Ludia, o kolko nizsia cena za PREVADZKU (nie za vystavbu) je u trolejbusov nez u autobusov? Staci odhadom, lebo nemam predstavu. Vdaka.
Reply on: fobust #37191:
Sto gramov, sak to su dve krajsie plodnice 🙂 ziadny poloplny kosik, dva kusky 🙂
Reply on: Lucia #37173:
No dobre, tak prestúpime na Segnerovej. Ešte lepšie. Som netušil, že zo SAegnerovej na Molecovu ide električka 20 minút. Pred siedmou ešte nie sú našlapané električky po strechu. Neustále odbočuješ od témy a manipuluješ s faktami - ide Ti o to, dostať sa do centra rýchle, často ALEBO bez prestupov? Oboje súčasne totiž z DD nejde - mala si si zvoliť nejakú inú lokalitu na bývanie než Wuthering Heights. A na záver - pokúsa sa, prosím, pochopiť, že narvanosť až po strechu nie je FYZIKÁLNA vlastnosť električky. Prípadné reklamácie smeruj na MČ Karlsdorf a MČ Kleinwäldchen - keby vám tam jazdila v troj- či štvorminútovom intervale jedna linka, určite by to bolo lepšie ako keď vaše MČ nutne potrebujú bezprestupové spojenie odvšadiaľ všade, trebárs aj každý párny utorok po štátnom sviatku.
Reply on: Lucia #36829:
Keby mal DPB co len trochu rozumu, tak na DD postavi klasicku trolejbusovu trat po trase linky 32 uz niekde od Patronky. Oproti variante "trolejbusova trat len na DD a duobusy" je to snad dokonca lacnejsie. Cca 2,5 km trolejbusovej drahy versus cena za X duobusov...
Reply on: Papyr #37189:

Takze taky poloplny kosik muchotravky cervenej by uplne stacil... To je predstava... Mali by zakazat chodit do lesov, vsak to je zivotu nebezpecne! ?
Reply on: Ike #36792:
Nabozni Slovaci si radsej urobia volno na Dusicky, svetski Cesi radsej na vyrocie zalozenia Masarykovej republiky. Okrem toho mam dojem, ze Cesi si viac vazia 28. oktober ako 1. januar.
Reply on: fobust #36840:
Pokus najst svoje poznamky z toxikologie alebo ucebnicu sudneho skoncil neslavne, ked som si spomenul, ze som ich pozical kolegyni. Tak som zavolal na nonstop hotline Toxikologickeho strediska, tel. 224 91 92 93, a tam mi povedali, ze smrtelna davka muchotravky cervenej pre dospeleho cloveka je nad 100 g surovej hmoty huby, zalezi podla miesta zberu.

Dalej som si v Google dal vyhladat "Amanita Muscaria intoxication" (otrava muchotravkou cervenou) a klinicky obraz vratane moznej liecby je tu: http://www.emedicine.com/ped/topic2863.htm - teda, zaujimave priznaky 🙂

Cervena muchotravka sa konzumuje aj ako halucinogenna droga. Popis zazitku intoxikacie muchotravkou cervenou je tu:
http://www.emptylife.com/amanita6.html

Muchotravku zelenu radsej neskusajte, nevratne poskodzuje pecen, takze ked vam po osmich hodinach (ked si ani nepamatate, ze ste jedli nejake huby) zacne byt zle, zachrani vas len vcasna transplantacia pecene a do konca zivota zijete asketicky a pod stalou kontrolou. A ked sa vhodna pecen pre vas nenajde, tak ten cas do konca zivota su radovo desiatky minut az hodiny.
Reply on: Vševedko #37181:

Mas pravdu, nechal som sa pomylit. ?
Reply on: yale #37166:
No, Ty proste iracionálne nenávidíš T3, to je celé.
Reply on: yale #37164:
A k Stuttgartu - vzhľadom k tomu, že tam mám príbuzných (konkrétne na zastávke d-1 Stará Tehelňa":-P). tak skutočne viem, ako tá dráha a tie vozidlá vyzerajú. Dráha je v mnohých miestach spoločná pre starý i nový systém, do vozidla nepotrebujem nastupovať z chodníka, keďže mám vysoké peróny ale môžem Ťa uistiť, že v prípade potreby z chodníka nastúpim. Jedná sa jednoznačne o rýchlodrážnu električku, čo je to ľahká železnica, nič také nepoznám? Žewleznica má svoje jednoznačne definované normy (napríklad na pevnosť vozových skríň v tlaku), ktoré tieto vozidlá nespĺňajú.
Reply on: yale #37164:
Nie som agresívny. Ja zase nesúhlasím s Tvojimi argumentami. Ak je trať plne segregovaná, znamená to, že žiadne úrovňové kríženia NEMÁ.
Súčasné linkové vedenie nie je žiadna dogma a nevidím dôvod, prečo by sa na základe súčasného linkového vedenia mali generovať nejaké všeobecne platné poučky.
To isté platí pre to, že ak sa v BA narába s el. a autobusovou dopravou rovnaku, vonkoncom to neznamená, že je to fyzikálna vlastnosť týchto dopravných prostriedkov.
Skús uviesť nejaké argumenty so všeobecnou platnosťou a nie veci, ktoré sa dajú odstrániť týždňom koncepčnej administratívnej práce.
Reply on: si #37162:
No Ty považovať môžeš ale zákony a normy nepovažujú:-D.
Reply on: fobust #37158:
Na starých kachnách nikdy žiadne zásuvky neboli, pretože staré kachny nikdy neboli na mnohočlenné riadenie vybavené. Naopak, novokáčery rovnopleché by vyžadovali len drobnú úpravu.
Reply on: Martin Fundárek #37176:
saq to nie je zle... a este by sme mali silny prepravnu kapacitu medzi AS a ZS... to je cool

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.