Reply on: aNTI #37180:
Myslím, že na to, aby sme zredukovali IAD v centre, treba obslúžiť čo najväčšiu plochu NDS. Keďže plánujeme dve linky NDS, najvhodnejším riešením je falošný okruh (Petržalka-HS-Ružinov a Dúbravka-Nivy-Rača). Variant prostého kríženia oblúži pomerne úzky pás okolo tratí a jeden prestupný bod bude príliš zaťažený. Okrem toho falošný okruh slušne vyrieši cestovanie z centra na Hlavnú stanicu - pri variante Reming by sme boli odkázaní naďalej na nezmyselne vedenú "priečnu os".
Vševedko
Súčasné linkové vedenie nie je žiadna dogma a nevidím dôvod, prečo by sa na základe súčasného linkového vedenia mali generovať nejaké všeobecne platné poučky.
To isté platí pre to, že ak sa v BA narába s el. a autobusovou dopravou rovnaku, vonkoncom to neznamená, že je to fyzikálna vlastnosť týchto dopravných prostriedkov.
Skús uviesť nejaké argumenty so všeobecnou platnosťou a nie veci, ktoré sa dajú odstrániť týždňom koncepčnej administratívnej práce.